Gå til innhold

Er så trist:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk med modningsrier i uke 36 og hadde 2 cm åpning. Ble sendt til sykehuset for det så ut som fødselen ville starte, men jeg fødte 4 uker seinere.

Sjøl om du har modningsrier, kan det gå lang tid før det skjer no... Men det kan jo selvfølgelig også skje noe i helga....

Jeg ville forklart han situasjonen en gang til og sagt at dersom han reiser risikerer han å gå glipp av fødselen..virker kanksje ikke som han forstår det...

Håper det ordner seg hvertfall! Klem

Anonymous poster hash: 0e128...463
Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Siden de sier at man føder likt som moren sin så har jeg og mine søsken kommet etter termin og da tar han sjansen på det...Anonymous poster hash: 70475...ea9

Dette hadde jeg ikke stolt på. Moren min har fødet 2 uker før termin hver gang. Og jeg nesten 2 uker over. Hadde bedt han om å bli hjemme.
Her vil jeg driste meg til å påstå at å føde to uker før og to uker etter termin er innenfor termin. Altså har du og din mor født til termin. Det er heller slik at premature fødsler går i arv.

Min mor har født alle sine barn premature. Jeg og mine søstre har født innenfor det normale. Jeg skjønner meg ikke på menn som vil risikere å gå glipp av fødselen til sine barn. Kan bare ikke forstå det.  Anonymous poster hash: 16056...092

Selv om du og dine søstre har hatt fødsler til termin så er premature fødsler altså arvelig. Forskning tyder på dette, det er altså høyere risiko for å føde prematurt om man selv var prematur. Enkelthistorier som din beviser ikke at det ikke er tilfelle.

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Container_6526&Main_6157=6530:0:25,5882&Container_6526=6430:84193::1:6533:1:::0:0

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Siden de sier at man føder likt som moren sin så har jeg og mine søsken kommet etter termin og da tar han sjansen på det...Anonymous poster hash: 70475...ea9

Dette hadde jeg ikke stolt på. Moren min har fødet 2 uker før termin hver gang. Og jeg nesten 2 uker over. Hadde bedt han om å bli hjemme.
Her vil jeg driste meg til å påstå at å føde to uker før og to uker etter termin er innenfor termin. Altså har du og din mor født til termin. Det er heller slik at premature fødsler går i arv.

Min mor har født alle sine barn premature. Jeg og mine søstre har født innenfor det normale. Jeg skjønner meg ikke på menn som vil risikere å gå glipp av fødselen til sine barn. Kan bare ikke forstå det.  Anonymous poster hash: 16056...092

To uker før termindato er ikke prematurt. Det ER termin.

Skrevet

Det er en hel måned til termin. Med mindre jordmor har sagt at fødsel er ventet i nærmeste framtid basert på undersøkelse eller andre sikre tegn, ville jeg latt mannen dra.

Når det gjelder modningsrier kan man ha disse i lang tid før fødsel, og de kan også forveksles med regelmessige kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...