Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #51 Skrevet 21. februar 2014 Det er jo nettopp for å unngå det. Søk på analdusj så ser du hvordan den ser ut.Fyller den opp med vann, spruter oppi analen og trykker det ut. Gjentas et par ganger og det blir skinnende rent. Synes det er rarere å ikke bruke det. Anonymous poster hash: 06518...724 Sexy forspill.. "Vent litt kjære, jeg må på dass for å dusje ut bæsjen i rompa mi, ikke gå noe sted.." Anonymous poster hash: 81fe7...7e4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #52 Skrevet 21. februar 2014 Det er jo nettopp for å unngå det. Søk på analdusj så ser du hvordan den ser ut.Fyller den opp med vann, spruter oppi analen og trykker det ut. Gjentas et par ganger og det blir skinnende rent. Synes det er rarere å ikke bruke det. Anonymous poster hash: 06518...724 Sexy forspill.. "Vent litt kjære, jeg må på dass for å dusje ut bæsjen i rompa mi, ikke gå noe sted.." Anonymous poster hash: 81fe7...7e4 Bruker det ikke akkurat som forspill. Gjør det en time eller to før vi skal legge oss. Det jeg synes er kipt er at det sånn sett ikke går an å være spontan. Prøvde det uten å dusje før, men etter at det en gang var litt rester på kondomet så har jeg alltid valgt å vaske meg. Anonymous poster hash: 06518...724
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #53 Skrevet 21. februar 2014 Hehe la anonyme her som nekter å innse hva som vil skje fortsette med ofte analsex. Hun føler seg nok veldig digg med konstant rennaræv som 45 åring mmmm yummmy Anonymous poster hash: e4c52...68c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #54 Skrevet 21. februar 2014 Hehe la anonyme her som nekter å innse hva som vil skje fortsette med ofte analsex. Hun føler seg nok veldig digg med konstant rennaræv som 45 åring mmmm yummmy Anonymous poster hash: e4c52...68c Herlighet, jeg har forsøkt å unngå det å svare på ting som ikke handler om det HI her spør om. Folk har analsex, det er ikke forbudt og det må gå an å diskutere hvordan man kan unngå avføring uten å få all slags moralpreken. Personen jeg tror du referer til har selv skrevet at hun ikke har analsex, så argumentet ditt faller uansett igjennom. Anonymous poster hash: 06518...724
Bridgette Skrevet 24. februar 2014 #55 Skrevet 24. februar 2014 (endret) haha sikkert et forferdelig teit spørsmål...men om man skal prøve analsex- har jo ikke kontroll på hva som kommer ut da. finnes det mennesker her inne som har bæsja på pikken til mannen..og hvordan har man da isåfall taklet dette?? har lyst til å prøve, men er livredd for at dette skal skje..... hvor vanlig er det liksom.???? Anonymous poster hash: 3a41c...715 På Kondomeriets nettside og blogg kan man finne mye informasjon om analsex, og produkter som kan være til hjelp Les for eksempel disse sakene fra bloggen deres: http://blogg.kondomeriet.no/2013/11/14/slik-forbereder-du-deg-til-analsex/ http://blogg.kondomeriet.no/2012/07/01/analsex-friend-or-foe/ Endret 24. februar 2014 av Bridgette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå