Gå til innhold

bæsj på penis-analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha sikkert et forferdelig teit spørsmål...men om man skal prøve analsex- har jo ikke kontroll på hva som kommer ut da. finnes det mennesker her inne som har bæsja på pikken til mannen..og hvordan har man da isåfall taklet dette?? har lyst til å prøve, men er livredd for at dette skal skje..... hvor vanlig er det liksom.????

Anonymous poster hash: 3a41c...715
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en analdusj så slipper du det problemet

Anonymous poster hash: 06518...724

Skrevet

hæ? Hva er det? Slags tut man trer oppi og spyler?er det vanlig å bruke det?

Skrevet

Haha analdusj?

Anonymous poster hash: f5e2c...c07

Skrevet

Jepp, kjøpte vår på kondomeriet over nett. Brukes på do og ikke i dusjen, altså. Funker som bare det og slipper å være redd for ulumskheter.

Skrevet

haha... dusj i analen... hva om det ligger en sigar å venter lenger opp...som kommer nedover mens man holder på... har dette skjedd noen??

Skrevet

Det er jo nettopp for å unngå det. Søk på analdusj så ser du hvordan den ser ut.Fyller den opp med vann, spruter oppi analen og trykker det ut. Gjentas et par ganger og det blir skinnende rent. Synes det er rarere å ikke bruke det.

Skrevet

væææ fortsatt ikke helt overbevist hehe

Skrevet

Høres litt for komplisert ut til at jeg gidder. Men tenner jo forsåvidt mest på helt normal sex i misjonærstilling selv om jeg har prøvd det meste.

Anonymous poster hash: 4a2d8...e19
Skrevet

Det er jo helt opp til den enkelte. Trodde at det skulle være mye mer ubehagelig enn det det faktisk var. Det kan være lurt å bruke litt glidekrem på den.

Skrevet

Eh, hva med å bruke kondom???

Anonymous poster hash: d50b0...d9a

Skrevet

haha... for et tema...kan jo bruke kondom. men er den bæsjen jeg er så redd for... tenk om det plutselig begynner å lukte møkk...

Skrevet

Er det bare jeg som ser for meg spontaniteten over et "et øyeblikk kjære, jeg skal bare ta meg en runde med analdusjen...."...

Skrevet

hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ler her... nettopp!!!

Skrevet

Ja, det har skjedd at folk har driti på seg under/etter analsex. Det har vel vært en sånn tråd om pinlige sextabber på KG tror jeg, og der kom det frem mye rart. Du får si til fyren at han skal trekke den forsiktig ut. Og du, når du tror du må fise en times tid senere, så vær sikker på at det ikke ligger noe mer og venter. Blir rimelig slapp i fiseringen i etterkant, nemlig.

Anonymous poster hash: abe65...f8a

Skrevet

Og man kan vel ta seg en runde med nevnte analdusj i all stillhet, og forføre mannen? Man avbryter vel ikke et forspill for sånt, med mindre gubben er fan av enema :P

Anonymous poster hash: abe65...f8a

Skrevet

jeg veit såpass at han ikke skal dra den fort ut..sier seg jo litt selv egentlig... kjempevakuum..; D har ikke tenkt til å staka så jævlig da... men hadde jo vært morsomt å prøvd.

Skrevet

Spørsmål: Hvorfor er det så interessant å bruke dritehullet til å pule i? Har dere blitt så hinsides løse etter barnefødsler at man må finne alternativer? 

Dere er klar over at dere kan få alvorlige skader på endetarmen på grunn av analsex?

Anonymous poster hash: b3346...3a7
Skrevet

Google analprolaps, gjerne med bilder, før du begynner med analsex.

Anonymous poster hash: b522a...1aa
Skrevet

hahahahaaa..... ler...   nei jeg er ikke vid... ; D tror jeg da... spørs vel på stakinga det..om det bare er rett innenfor..   er vel ikke sååå farlig. tror vel det er mer normalt å ha prøvd, enn ikke...

Skrevet

analprolaps? homofile må ha mye av det....

Skrevet

analprolaps? homofile må ha mye av det....

Ja, helt riktig!

Skrevet

ehhh tror vi står over den hehe....

Skrevet

Spørsmål: Hvorfor er det så interessant å bruke dritehullet til å pule i? Har dere blitt så hinsides løse etter barnefødsler at man må finne alternativer?

Dere er klar over at dere kan få alvorlige skader på endetarmen på grunn av analsex?

Har to barn, begge tatt med ks men har fortsatt analsex. Så nei, finnes ikke løs/vid i det hele tatt! Jeg har det pga jeg syns det er godt og får sterkere orgasmer av det.

Å nå er det ikke sånn at vi har analsex hver dag heller, så er ikke stressa for å få skader!

Anonymous poster hash: 26c48...54c

Skrevet

Uansett om du har dusjet endetarmen eller ikke så må du jo bruke kondom da, bakteriene oppi der skal ikke mannen ha på penis eller du i "det riktige hullet". Alltid kondom i endetarmen!

Anonymous poster hash: 1464b...c66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...