Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #26 Skrevet 20. februar 2014 Har fem. For å unngå å bli gjenkjent vil jeg ikke si hva jeg har, men har to tekster og tre motiv - på foten/ankelen, underarmen og ribbebena. Sistnevnte var VONDT! Er tre og to timer med intens smerte, men de er såklart verdt det! På underarmen var det ikke vondt, og heller ikke på ankelen. Anonymous poster hash: ba75c...84c Du bor ikke i vestfold? Anonymous poster hash: 841e9...f8f Bor på andre siden av landet =) Anonymous poster hash: ba75c...84c ok for den beskrivelsen der var HELT identisk som min beste venninne!! Hehe... fikk helt sjokk her Anonymous poster hash: 841e9...f8f
mamma_bergen Skrevet 20. februar 2014 #27 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har 5 stk På overarmer, bryst, korsrygg og en som går fra lår til undersiden av ribben Noen plasser er det vondt, andre plasser er det helt overkommelig
mams87 Skrevet 20. februar 2014 #28 Skrevet 20. februar 2014 jeg har 3. Synes 2 av dem var ganske vondt etter 3-4 timer med jobbing. Men da var huden veldig sår og tatooveringene er giga store.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #29 Skrevet 20. februar 2014 En drage på ryggen, ikke vondt Tok den da jeg var 14, helt grei, men hadde jeg hatt muligheten igjen ville jeg ikke gjort det pga jeg synes det er barnslig med tatoveringer. Anonymous poster hash: 12fd7...180
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #30 Skrevet 20. februar 2014 Ja, og angrer til tusen. Må ta en stor over for å dekke til i krosryggen. Anonymous poster hash: b7d53...b85
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #31 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har 7 stykker, den ene er coverup så jeg har tatt 8. Synes det kjennes ut som at noen klorer litt på solbrent hud, går helt fint. Synes foten var forferdelig vond- men det er det mange som ikke synes Har en blå stor lilje, g-nøkkel, påfugl, cupcake, litt skrift og sånt. Anonymous poster hash: 03443...56a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #32 Skrevet 20. februar 2014 Har fem. For å unngå å bli gjenkjent vil jeg ikke si hva jeg har, men har to tekster og tre motiv - på foten/ankelen, underarmen og ribbebena. Sistnevnte var VONDT! Er tre og to timer med intens smerte, men de er såklart verdt det! På underarmen var det ikke vondt, og heller ikke på ankelen. Anonymous poster hash: ba75c...84c Du bor ikke i vestfold? Anonymous poster hash: 841e9...f8f Bor på andre siden av landet =) Anonymous poster hash: ba75c...84c ok for den beskrivelsen der var HELT identisk som min beste venninne!! Hehe... fikk helt sjokk her Anonymous poster hash: 841e9...f8f Hehe, har en venninne som har samme tatoveringene som meg, faktisk, enda vi tok alle våre før vi møtte hverandre. Så det er vel ikke veldig uvanlig å ha tatoveringer hvor jeg har dem, og motivene Anonymous poster hash: ba75c...84c
skjotta Skrevet 20. februar 2014 #33 Skrevet 20. februar 2014 jeg har 3 (fot, ankel og mellom skulderbladene) og skal ha en på den andre foten snart.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #35 Skrevet 20. februar 2014 Har bak begge lårene, på begge leggene, en på rumpa, half sleeve på venstre arm, tekst på høyre og en på fingeren. Synes ikke noen av dem var vonde, mer ubehagelig! Anonymous poster hash: afee3...01b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #36 Skrevet 20. februar 2014 har 7. 3 på arm 1 stor på benet, 2 på ryggen & en på hofta. den på hofta var ille. gjorde sykt vondt & tok 10 timer. resultatet er kjempe bra & når jeg glemmer smertene skal jeg ta andre sia å jeg har litt tattoo dilla & kommer til å ta mange flere selv om det gjør så vondt at jeg har lyst til å dø av og til. hjelper med en flink tatovør, jeg går til kona til ste fetteren min så vi har mye å snakke om samtidig som jeg ligger der & frivillig torturerer meg selv & det hjelper veldig Anonymous poster hash: b14d4...00a
Inked girl Skrevet 20. februar 2014 #37 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har 5 foreløpig. 4 på armene og en stor som går fra nakken og til midten av ryggen. Gjorde vondt å tatovere ryggraden. De andre var ikke vonde.
Lille- MO Skrevet 20. februar 2014 #38 Skrevet 20. februar 2014 har 7 stk, legg,lår, ankel, nakke, nedre del av magen, korsrygg og håndledd. og jeg mener å huske at den på magen var den aller vondeste, så kommer den ene på leggen som går ned mot foten. ellers var ikke de andre så ille
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2014 #39 Skrevet 20. februar 2014 (endret) En bitte-bitteliten på ankelen. Jeg kan også være litt vill i eplenikkersjen, faktisk *woop-woop* Det må ha tatt under to minutter å lage den så det gjorde ikke voldsomt vondt, men vondt nok til at jeg ikke føler sterkt behov for fler. Endret 20. februar 2014 av MammantilNurket
Daquiry Skrevet 20. februar 2014 #40 Skrevet 20. februar 2014 Rett nedenfor nakken, tok den i Spania, litt vondt. Glemmer at jeg har den...
værdensheldigste Skrevet 22. mars 2014 #41 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har tre. en på ankelen, en på underarmen og en langs ryggraden fra nakken til ca midt på ryggen. Ingen var særlig vonde, men litt ubehagelige. Den på ryggen var skikkelig ekkelt når nåla traff ryggraden, da dirra det i hele kroppen... Har planer om minst 3 til når jeg får kroppen tilbake å ikke skal gå gravid flere ganger, vil ikke att de skal bli ødelagte pga strekkmeker...
Tilith Skrevet 22. mars 2014 #42 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Elsker tatoveringer! :). Har full sleeve på høyre arm, hele venstre skulderblad opp mot nakken, ribbena/magen på høyre side, venstre håndlegg og høyre innside ankel og en i korsryggen... Som var min første. ribbeina desidert vondest på kortest tid, men satt 6 timer med deler av armen, og det er begrenset hva kroppen greier av smerte.... Siste 2 timene var forferdelige Endret 22. mars 2014 av Tilith
Gjest 5 andre Skrevet 22. mars 2014 #43 Skrevet 22. mars 2014 2 store. 1 som dekker utsiden av leggen fra ankelen og opp til kneet. 1 som sitter på framside og på bakside av skulder. Ønsker også en half sleeve som kobles sammen med tatoveringen på skulderen. For det meste gikk det helt greit, men ble litt intenst ved kragebeinet.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 22. mars 2014 #44 Skrevet 22. mars 2014 Hmm, falt litt ut av tellinga egentlig, rundt 25/26 tatoveringer har jeg Litt sånn overalt, mange små, noen store
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #45 Skrevet 22. mars 2014 En på venstre side av korsryggen. Ser den aldri selv så glemmer jeg har den. Gjorde ikke vond. Ubehagelig på en deilig måte. Kunne gjort det igjen. Synes tatovering er fint og synes det er gøy å høre om symbolikken til de forskjellige. Min venninne har tatovert sommerfuglen sørgekåpe til minne om moren sin. Hun VAR en sommerfugl. Sa selv hun var det når hun levde. Synes da den sommerfuglen er nydelig og vemodig. Hun døde alt for ung. Anonymous poster hash: 8a7ab...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå