Gå til innhold

Har du noen tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hva har du? Gjorde det vondt?

Anonymous poster hash: 8c23a...ae4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I nakken, litt langt nede. Kan skjule den med en vanlig genser. Motivet er hobbyen min.

Ikke noe særlig vondt.

Anonymous poster hash: c3e81...97f

Skrevet

Har fem. For å unngå å bli gjenkjent vil jeg ikke si hva jeg har, men har to tekster og tre motiv - på foten/ankelen, underarmen og ribbebena. Sistnevnte var VONDT! Er tre og to timer med intens smerte, men de er såklart verdt det! :) På underarmen var det ikke vondt, og heller ikke på ankelen.  

Anonymous poster hash: ba75c...84c
Skrevet

7 stk. Ikke vondt. Det kiler veldig

Skrevet

Har fem, tattovert meg 7 ganger (en coverup og en utvidelse.) Noen var vonde enkelte partier men stort sett er det bare irriterende :P

Skrevet

Nei, syns det er unødvendig og ødelegge kroppen sin på den måten

Anonymous poster hash: a2574...b73

Skrevet

En på korsryggen. Ikke veldig vondt.

Anonymous poster hash: 8a7ab...3e8

Skrevet

En på ankelen. en ganske stor på nederste del av ryggen og to på rumpa. Ryggen gjorde vondt etter å ha sittet der i 5 timer, men når det er små tattoveringer er det ikke vondt synes jeg

Skrevet

Jeg har to + to. En oppå fotbladet. Ikke vondt. En på underarmen, litt vondt. Også permanent makeup i ansiktet. Ikke vondt i det hele tatt:)

Planlegger den siste nå, på ribbeina, visstnok en utrolig vondt sted :S

Anonymous poster hash: f9fc8...90c

Skrevet

Enn på siden av magen med forbokstavene til di to elste skal fylle på med forbokstaven til minste også etterhvert :) ble ikke strekt under graviditet :)

Anonymous poster hash: c76db...c70

Skrevet

Jeg har to, på begge overarmene, litt høyt opp og bak mot skulderen.

Gidder ikke skrive her hva jeg har...

De bruker nåler så du kjenner det jo, men det er ikke en stor smerte å snakke om, kjennes som et skrubbsår synes jeg. 

Anonymous poster hash: 4600d...1cd
Skrevet

Jeg har tre, i nakken, ribbeina/magen og på korsryggen. Nederste del av den på ribbeina/magen holder jeg på å fjerne siden den ble ødelagt av strekkmerker. Det er grisevondt, mye verre enn å ta tatovering. Skal begynne på armen snart og gruer meg :P

Anonymous poster hash: 92535...52f
Skrevet

Nei. Har litt lyst på, men klarer ikke bestemme meg for motivet, og er redd for å angre :D

Skrevet

Jeg har 11 pluss hele venstre armen😃 nå blir jeg sikkert slakta!😁

Anonymous poster hash: c14e0...36b

Skrevet

jeg har i korsryggen, tok da jeg var 18 (vil ikke si hva :P ) og jeg kjente det men syntes aldri det var spesielt vondt. 

Har kjempelyst på fler, men det koster jo :)

Skrevet

Har 3 og angrer på dem alle ;)

Smertemessig syns jeg det bare var irriterende, langt fra kjempe vondt.

Skrevet

Har en i korsryggen, to i nakken, en på hver overarm, en på underarmen, en på håndleddet og en på fingeren. Hva det er vil jeg ikke si, men de som har gjort minst vondt er de jeg har på armene og den i korsryggen var den værste.

:)

Skrevet

Har fem. For å unngå å bli gjenkjent vil jeg ikke si hva jeg har, men har to tekster og tre motiv - på foten/ankelen, underarmen og ribbebena. Sistnevnte var VONDT! Er tre og to timer med intens smerte, men de er såklart verdt det! :) På underarmen var det ikke vondt, og heller ikke på ankelen.  

Du bor ikke i vestfold? :D 

Anonymous poster hash: 841e9...f8f

Skrevet

Du bor ikke i vestfold? :D

Anonymous poster hash: 841e9...f8f

Bor på andre siden av landet =) 

Skrevet

Jeg har tre, men kun to som en kan se. Ene har jeg dekket over en gammel med en ny. En på magen og en langs side. hoften/låret/magen

Anonymous poster hash: 91346...584

Skrevet

1 i korsryggen. Utrolig vondt mot sidene, men ikke midt på.

1 i nakken. Ikke ubehagelig. Jeg svetta som en maratonløper før jeg ble satt i stolen. Den første satt friskt i minnet! Men gjorde jo ikke vondt :o

Anonymous poster hash: 40beb...eca

Skrevet

Har navnet til barnet mitt på undersiden av handleddet, over pulsårene... Synes det var veldig vont, men det gikk så fort!!

Skrevet

Har 4, men tatovert meg 10 ganger. Fot og legg, nakke og skulder, mage og korsryggen. Foten var den verste, også tatovert der 4 ganger! Glad jeg er ferdig med den ;-)

Har tribal, barnas navn, stjerner, orkide, roser og kinesisk tegn.

Skrevet

Har litt over 20 stk, ca. Smerten varierer på hvor på kroppen man tar.

Noen er synlige på meg, men de fleste må jeg være naken for å vise fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...