Gå til innhold

Er det en øvre aldersgrense for å få silikonpupper?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med mindre de er helt avsindige, da,

 

Hehe, nei, avsindige pupper har jeg aldri hatt lyst på, ei heller nå. Jeg heller mer i retning av nevnte divas puppekaliber. 

 

HI

 

Anonymous poster hash: bf8a9...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

I min situasjon var det altså ikke snakk om å rette på, løfte eller fylle på det som var der.

..for det var ikke noe der.

Jeg har noe der, altså, men det er et nokså sørgelig syn etter flere graviditeter, ammerunder og år med tyngdelov. Så kanskje har du en mer "legitim" grunn enn meg for å kunne ta silikon? Jeg har alltid hatt et noe anstrengt forhold til det å operere seg finere, og har det nok ennå, kjenner jeg.

 

Anonymous poster hash: bf8a9...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er krampeaktig. I en alder av 40 burde man klare å være fornøyd med den kroppen man har. Synes også at man sender ut feil signaler til barna.

 

Anonymous poster hash: b233e...188

Tull!

 

Jeg er 42 og vurderer silikon. Jeg har gått ned 40 kilo det siste året og puppene er bare to tomme poser nå. Derfor vil jeg gjerne fylle i de for å føle meg bedre. De er nå ikke a cup engang.

 

Anonymous poster hash: bee7d...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme anstrengte forholdet til plastisk kirurgi som deg, HI.

Å legge seg under kniven for å operere seg finere er ikke 'meg'. Ikke i det hele tatt.

Jeg syntes alle hadde bedre og mer tungtveiende argumenter enn meg selv.

 

Ikke var puppene skjemmende, de plaget meg jo ikke i form av sopp,

vonde skuldre/nakke, 'fuglehundøre'-tendenser.. Det var bare det at de ikke var der.

Var det et godt nok argument? Jeg jobbet i flere år med vurderingen og avgjørelsen.

 

Jeg synes det er fornuftig av deg at du går mange runder med deg selv i forhold til dette.

Det er en risikofylt affære og man kjenner ikke til utfallet -selv om det som regel går

veldig, veldig bra. Du må føle at det er verdt risikoen, pengene, smerten og et annet 'deg'.

Jeg har gått fra 'Silikon? Kirurgi? Jeg?!' til 'Silikon og kirurgi. Jeg..'

 

Tenk deg nøye om -men føler du til slutt at det er verdt det, så sier jeg kjør på!

Det er ingen andre som har noe med hva du gjør noe med din egen kropp så lenge

det ikke plager andre. :) 

 

#15



Anonymous poster hash: 38d10...c20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...