Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #26 Skrevet 18. februar 2014 Shabby chic, svenskstil, "contemporary", funky.....Anonymous poster hash: 94bb0...d25 Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.Anonymous poster hash: fed17...423 Nei, svensk stil...... Anonymous poster hash: 94bb0...d25 Jag är svensk och ganska uppdaterad interiörmässigt. Visste heller inte om Svensk stil". Berätta, vad är det? Anonymous poster hash: fed17...423 Hvorfor skriver du på svensk nå plutselig? vi vet at du er samme anonym, bare sjekk anonymkoden Anonymous poster hash: db870...14d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #27 Skrevet 18. februar 2014 Shabby chic, svenskstil, "contemporary", funky.....Anonymous poster hash: 94bb0...d25 Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.Anonymous poster hash: fed17...423 Nei, svensk stil...... Anonymous poster hash: 94bb0...d25 Jag är svensk och ganska uppdaterad interiörmässigt. Visste heller inte om Svensk stil". Berätta, vad är det? Anonymous poster hash: fed17...423 Hvorfor skriver du på svensk nå plutselig? vi vet at du er samme anonym, bare sjekk anonymkoden Anonymous poster hash: db870...14d Takk, vet om den anonymkoden men tenkte prøve meg:-). Jeg er svensk og vill gjerne vite hva den svenske stilen er men det virker som om hun ikke vet det siden hun ikke svarer? Hälsningar Svensson Anonymous poster hash: fed17...423
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #28 Skrevet 18. februar 2014 Misliker egentlig ingen spesiell stil men synes det er kjedelig med hjem der ALT matcher og det generelt er lite farger. Det blir så lite personlig. Anonymous poster hash: 5bc4c...e3d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #29 Skrevet 18. februar 2014 Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.Anonymous poster hash: fed17...423 Nei, svensk stil...... Anonymous poster hash: 94bb0...d25 Jag är svensk och ganska uppdaterad interiörmässigt. Visste heller inte om Svensk stil". Berätta, vad är det? Anonymous poster hash: fed17...423 Hvorfor skriver du på svensk nå plutselig? vi vet at du er samme anonym, bare sjekk anonymkoden Anonymous poster hash: db870...14d Takk, vet om den anonymkoden men tenkte prøve meg:-). Jeg er svensk og vill gjerne vite hva den svenske stilen er men det virker som om hun ikke vet det siden hun ikke svarer? Hälsningar Svensson Anonymous poster hash: fed17...423 Kanskje hun tenker på Smålandsstilen? den er litt karakteristisk og gammeldags er den ikke? Anonymous poster hash: db870...14d
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. februar 2014 #30 Skrevet 18. februar 2014 Overminimalistisk stil alla ingen verdens ting på vegger o.l.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #31 Skrevet 18. februar 2014 Jeg liker ikke wallstickers, sølvlysestaker, englevinger, svarte skinnsofaer, lyskroner, sinkhjerter. Hjem der alt er kjøpt nytt fra møbelbutikker er gørrkjedelige. Anonymous poster hash: 838e7...925
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #32 Skrevet 18. februar 2014 Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.Anonymous poster hash: fed17...423 Nei, svensk stil...... Anonymous poster hash: 94bb0...d25 Jag är svensk och ganska uppdaterad interiörmässigt. Visste heller inte om Svensk stil". Berätta, vad är det? Anonymous poster hash: fed17...423 Hvorfor skriver du på svensk nå plutselig? vi vet at du er samme anonym, bare sjekk anonymkoden Anonymous poster hash: db870...14d Takk, vet om den anonymkoden men tenkte prøve meg:-). Jeg er svensk og vill gjerne vite hva den svenske stilen er men det virker som om hun ikke vet det siden hun ikke svarer? Hälsningar Svensson Anonymous poster hash: fed17...423 Kanskje hun tenker på Smålandsstilen? den er litt karakteristisk og gammeldags er den ikke? Anonymous poster hash: db870...14d Eller så er det IKEA stilen hun mener. Hihi Anonymous poster hash: fed17...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå