Gå til innhold

Inspirert: Hvilken interiørstil liker dere IKKE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å bo i sånn norsk hytte-inspirert stil med masse tre, utstoppa dyr og vevde tepper.

Men liker heller ikke shabby chic hvor alt henger fremme på kjøkkenet, det henger bjeller og stasj på alle dørhåndtakene og møblene er hvite og avskallede.. Eller loppisfunn-hjem

Sånne barnerom hvor det henger skilt med "PRINSESSEN" over alt får jeg og fnatt av.

Anonymous poster hash: 4eb34...a0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så glad i furuhelvete.

Heller ikke så glad i "gothisk", eller der det er bare masse sort.

Eller 70-tallsstil.

Eller 80-tallsstil.

Eller bestemorstil.

Bortsett fra det så går det meste tror jeg.

Eller, ikke sånn veldig veldig minimalistisk heller. Må være litt hjemmekoselig.

Skrevet

Chabby chic, chic, chabby, bestemorstil, sånn typisk indiska stil (husker ikke hva det kalles) og jeg er heller ikke glad i røde ruter- utstoppede rever -kobberkjeler - og furu fra gulv til tak-stilen.

Skrevet

Shabby chic, svenskstil, "contemporary", funky.....

Anonymous poster hash: 94bb0...d25

Skrevet

Ikke glad i masse treverk, 70-80 talls stil, og super minimalistiske hjem (de som man nesten ikke kan se at det finnes et kjøkken fordi alle overflater er glossy hvite og uten noe på/håndtak osv)

Anonymous poster hash: dfc1b...4a1
Skrevet

Shabby chic, svenskstil, "contemporary", funky.....

Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.

Anonymous poster hash: fed17...423

Skrevet

Når jeg ikke vet om jeg er i en stue eller ombord i en båt - stilen :D

Skrevet

Rene stiler hvor alt matcher og hvor det ikke er et hint av farge engang. Sånn "Perfect home"- katalog stil er tragisk og fantasiløst.

Romantiske stilen

Glam/hotellstilen a la Villa paprika liker jeg ikke

Ren 70 tallstil med for mye teak, mørk skinn og oransje og grønn. Retro er greit sålenge stilen ikke blir for tom.

Anonymous poster hash: b53a2...e43

Skrevet

unnskyld..ikke tom men tung

Anonymous poster hash: b53a2...e43

Skrevet

Liker ikke alt i forskjellige knæsjfarger stil. Hvor alle stlene er i forskjellige farger og fasong og bordet er respateks med stålføtter.

Retro er jeg ikke så glad i men den vokser litt på meg.

Velkommen til bohus/skeidar. Gå rett inn i en boligkatalog vennligst ikke la barna ta på noe. Heller ikke min stil.

Gjest Antarctica
Skrevet

Alt som er henta fra interiørmagasiner og regissert av en stil-freak.

Skrevet

Tjøme-stil, som jeg så fint kaller det :P

Maritim soss er vel en god beskrivelse. Hvite vegger, hvit sofa, skjenk med hønsenetting, båtfigurer, Lexington pledd i blått og rødt...Blir litt mye. Men elementer av det kan være ok.

Skrevet

Vet ikke helt hva slags stil vi har engang jeg... Men det er nå sånn jeg liker det.

Hvite vegger, mørke gulv og møbler. Også liker jeg ikke gardiner.

Skrevet

Maritim soss er vel en god beskrivelse. Hvite vegger, hvit sofa, skjenk med hønsenetting, båtfigurer, Lexington pledd i blått og rødt...Blir litt mye. Men elementer av det kan være ok.

Er du fra Tjøme? 

Skrevet

Ganske mye jeg ikke liker. Det jeg ser oftest er store bokstaver som danner ord (home, love, dream, etc), og "liksomslitte" skilt og plakater med "dype" tekster på.

Anonymous poster hash: d9705...e09
Skrevet

Er du fra Tjøme? 

Nei :)

Anonymous poster hash: db870...14d

Skrevet

Er du fra Tjøme? 

Nei :)

Anonymous poster hash: db870...14d

Ops, skulle ikke være anonym.

Skrevet

Liker ikke shabby chic stil! Er så lei.. Har aldri likt det, og har ei som irriterer meg noe voldsomt på FB. Hun legger ut bilder av det knøttlille huset hennes som sikkert har 150 wallstickers, overalt. Visdomsord, englevinger, "prinsen/prinsessa" og sukkersøte gjenstander overalt.

Liker heller ikke maritim stil, ei heller unkars stil, med sort skinnsofa, glassbord, akvarium og giga tv.

Liker heller ikke kataloghus eller hjem for eierene overhodet ikke bryr seg- overfylt av alskens drit og mønstret stoffsofa med furubord.

Det jeg liker er klassisk og gjennomført stil, med personlige elementer. Liker veldig godt kunst! Liker at det er ryddig og rent, og avslappet.

Anonymous poster hash: d41a2...7a4

Skrevet

Shabby chic, svenskstil, "contemporary", funky.....Anonymous poster hash: 94bb0...d25

Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.Anonymous poster hash: fed17...423

Nei, svensk stil......

Skrevet

Syns egentlig det meste er kult/fint så lenge det er gjennomført. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal legge seg oppi hvordan andre har det hjemme?

Skrevet

Shabby chic, svenskstil, "contemporary", funky.....Anonymous poster hash: 94bb0...d25

Svensk stil ? Hva er det ? Mener du det som kalles Nordisk stil ? Tror ikke det finnes noe som heter svensk stil.Anonymous poster hash: fed17...423
Nei, svensk stil......

Jag är svensk och ganska uppdaterad interiörmässigt. Visste heller inte om Svensk stil". Berätta, vad är det?

Anonymous poster hash: fed17...423

Skrevet

Jeg synes det er kult når en stil er gjennomført. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis ville hatt det. MEN det er artig når noen har klart å gjennomføre en stil.

Mye blomster og mønster er ikke min favoritt.

Anonymous poster hash: f9c1e...acc
Skrevet

Jeg får frysninger av den såkalt moderne industrilooken, med metallskap og metalllamper. 

Hyyyyl, vi har jo slike skap på jobb.  :eeeh:

365435-pl%C3%A5tsk%C3%A5p.jpg Iii

Anonymous poster hash: 8a0d1...b5d
Skrevet

Shabby Chic, overminimalistisk, new England stil( maritim Soss som jeg kaller det), og sånn katalog stil ala perfect home.

Anonymous poster hash: 40c9f...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...