Gå til innhold

HVA kaller dere andre da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort utvalg av gloser jeg kan lire av meg, skal vi se;

Møkkakjærring, hurpe, fordømte blåse, nepeskrell, bimbo, og det aller styggeste "skulle tro kjærringa var en jævla rosablogger".... :P

Nepeskrell .... fabelaktig :D

Nepeskrell er et skjellsord jeg er vant til fra der jeg kommer fra (er du fra nord i landet, Modesty Blaise?).

Min favoritt der er definitivt "jævla rosablogger". :hoho: Digger det og kjenner at DET er min nye favoritt. :laugh:

Hehe, nei, nepeskrell har jeg fra mamma, det har vært en av hennes favorittuttrykk :D

Men vi har mye familie nord i landet, så ikke umulig at det er derfra.

Og jeg må bare si som flere andre her, dette er ikke ting jeg sier direkte til andre, men ting jeg mumler for meg selv. Eller eventuelt sier så mannen hører det når jeg skal forklare hvor irritert jeg kan være på noen :)

Og ja, jævla rosablogger er et nydelig kraftuttrykk!

Ja, samme her! Altså, til det at man ikke sier slikt til folk direkte. Jeg kan godt gi folk direkte og ærlige tilbakemeldinger, som nok kan svi litt, men jeg kaller aldri folk stygge ting. Det jeg sier til folk i forbannelse, frustrasjon el.l. er ærlige og tydelige ting, men aldri ment som sårende. Og det er alltid de jeg virkelig er glade i eller som jeg liker som får æren av å få mine ærligste tilbakemeldinger, nettopp fordi jeg liker dem og jeg forventer det samme av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, sier faktisk ingen slike ord om noen. Verken til dem, eller om dem. Hvis jeg i det hele tatt bruker noe ord, så blir det om kraftige damer..... Da brukes ordet "godmatræv" her jeg kommer fra...

Anonymous poster hash: d4bd5...0be

Anonymous poster hash: d4bd5...0be

Skrevet

Fitte.. Teit, når fitte er noe jeg egentlig er veldig glad i. Haha.

Skrevet

Jeg er Senjaværing. Må jeg utdype? 

Skrevet

Jævla rosablogger var genialt! Skal definitivt brukes på selfie/duckface snaps fra venninner.

Anonymous poster hash: ccd44...0e2

Skrevet

Jævla fittekjerring. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: 8d746...f3e

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Glufsetufse, fettekjerring, horefetta, forp... Glufsefette.. Hehe.. Er bare noen av ordene jeg kan lire av meg. Men de kommer skjeldent om noen. Men derimot noe! Om jeg dæljer tåa inn i noe (som skjer så altfor ofte btw!!!) så kommer de som et sangvers! Og gjerne også om det skjer noe med bilen :P

Om mennesker er jeg mer i "diagnose" verden om jeg mener noe er totalt direkte galt med vedkomne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...