Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Ser i den andre tråden at ingen kaller noen andre noe stygt som fitte. Men hallo, blir dere aldri så forbannet på noen at dere lirer av dere noen par gloser bak ryggen deres? Anonymous poster hash: 8233f...498
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Bitch Anonymous poster hash: f21c0...a45
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jævla rævhål.... forpulte tulling.... jævla idiot.... uintilligente faen Anonymous poster hash: 7292f...261
MissMagica Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Drittkjærring sies vel en gang i blandt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Om et kvinnfolk irriterer meg skikkelig, kan jeg finne på å kalle henne for ei sjark-hore.. Anonymous poster hash: 4f3b9...543
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Ser ikke på fitte som et skjellsord, det er eneste grunnen til at jeg ikke bruker det. Hore, kjerring, idiot kan jo komme, men sier det bare for meg selv. Anonymous poster hash: 0d75f...b76
Modesty Blaise. Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har et stort utvalg av gloser jeg kan lire av meg, skal vi se; Møkkakjærring, hurpe, fordømte blåse, nepeskrell, bimbo, og det aller styggeste "skulle tro kjærringa var en jævla rosablogger"....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Det styggeste av alt, nemlig fotballfrue! Anonymous poster hash: 1e93f...db9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 shitkjærring, idiot, tosk, dust, fjott, naut, trollkjærring. stor sett noe slikt. Anonymous poster hash: a558e...9fb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Jeg er heldigvis dannet nok til at jeg ikke driver med navnekalling opp i ansiktene deres, men når jeg da sitter for meg selv f.eks i bilen etterpå så går det i faens drittkjærring, helvetes idiot, fittefaen, kuk osv. Du finner mest sannsynlig alle glosene mine i en fjortiss sin dagbok. Men som sagt så blir ikke dette sagt i offentlighet. Anonymous poster hash: 15133...498
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Jeg bruker faktisk ikke slike ord om noen jeg. Hvorfor skal jeg det? OG hvis man først venner seg til å bruke slike ord, så kan man fort gjøre det foran barnet sitt også. Jeg ser ikke grunn til å karakterisere andre på den måten. Anonymous poster hash: 9db3e...2f4
MammantilNurket Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har et stort utvalg av gloser jeg kan lire av meg, skal vi se; Møkkakjærring, hurpe, fordømte blåse, nepeskrell, bimbo, og det aller styggeste "skulle tro kjærringa var en jævla rosablogger".... Nepeskrell .... fabelaktig Jeg kaller vel sjeldent andre stygge ting. Jeg ble rasende på en ufin bussjåfør for litt siden og spurte ham om han var lettere redardert. Det har forekommet at jeg har operert med "pøbel", "neanderthaler", "amøbe" og "snøffel". Jeg savner en god oversettelse av "douche" eller "douchebag". Når det gjelder eder liker jeg "fuck" og "helvete", "fanden spare" og "pokker".
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Aldri til, men ofte om. Dust, klovn, idiot og kjerringskrell er vel de glosene jeg bruker mest.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Idiot og bitch. Anonymous poster hash: 75606...96a
Kyllingbein Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Kaller ikke andre stygge ting så noen hører det. Men kan si kjerring eller drittkjerring hvis det er noe ille. Ev drittsekk om en mann . Kan si det om andre til er par av venninnene mine da 😉
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 He he, nepeskrell LOL Ja, det tror jeg blir en hit her nå Anonymous poster hash: 7ea5b...d71
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Jeg kaller som regel folk du, eller navnet deres, ev. et søtt kallenavn. Mannen blir kalt brødhode om jeg skal kalle han noe når han har gjort noe veldig tåpelig. Skjeller så og si aldri ut noen, prøver å være snill og grei
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #19 Skrevet 17. februar 2014 Nek, bimbo og kjerring er favoritter hos meg. Anonymous poster hash: c8d9b...8a3
Vinterlilje Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har et stort utvalg av gloser jeg kan lire av meg, skal vi se; Møkkakjærring, hurpe, fordømte blåse, nepeskrell, bimbo, og det aller styggeste "skulle tro kjærringa var en jævla rosablogger".... Nepskrell har jeg ikke hørt på mange år. Pappa brukte å si det om litt "enkle" damer
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #21 Skrevet 17. februar 2014 Og kjøpebrød. Anonymous poster hash: c8d9b...8a3
Soon to be mum Skrevet 17. februar 2014 #23 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har et stort utvalg av gloser jeg kan lire av meg, skal vi se; Møkkakjærring, hurpe, fordømte blåse, nepeskrell, bimbo, og det aller styggeste "skulle tro kjærringa var en jævla rosablogger".... Nepeskrell .... fabelaktig Nepeskrell er et skjellsord jeg er vant til fra der jeg kommer fra (er du fra nord i landet, Modesty Blaise?). Min favoritt der er definitivt "jævla rosablogger". Digger det og kjenner at DET er min nye favoritt.
Modesty Blaise. Skrevet 17. februar 2014 #24 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har et stort utvalg av gloser jeg kan lire av meg, skal vi se; Møkkakjærring, hurpe, fordømte blåse, nepeskrell, bimbo, og det aller styggeste "skulle tro kjærringa var en jævla rosablogger".... Nepeskrell .... fabelaktig Nepeskrell er et skjellsord jeg er vant til fra der jeg kommer fra (er du fra nord i landet, Modesty Blaise?). Min favoritt der er definitivt "jævla rosablogger". Digger det og kjenner at DET er min nye favoritt. Hehe, nei, nepeskrell har jeg fra mamma, det har vært en av hennes favorittuttrykk Men vi har mye familie nord i landet, så ikke umulig at det er derfra. Og jeg må bare si som flere andre her, dette er ikke ting jeg sier direkte til andre, men ting jeg mumler for meg selv. Eller eventuelt sier så mannen hører det når jeg skal forklare hvor irritert jeg kan være på noen Og ja, jævla rosablogger er et nydelig kraftuttrykk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå