Gjest Helle_Høygir Skrevet 20. februar 2014 #26 Skrevet 20. februar 2014 Den pinnen har jeg vært borti - det føles som den kiler lillehjernen .. Er det mulig å få inn medisin mot lovnad om solid premiering? Eller blir det helt feil?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #27 Skrevet 20. februar 2014 Den pinnen har jeg vært borti - det føles som den kiler lillehjernen .. Er det mulig å få inn medisin mot lovnad om solid premiering? Eller blir det helt feil? Ja, det der så helt jævlig ut. Jeg hadde sikkert satt meg på bakbeina selv, så jeg må jo si at jeg synes at ungene var fantastisk flinke. Den medisinen smaker litt mindre, altså, ikke fullt så sterkt når man blander den med noe som den forrige. Så jeg greier faktisk å blande den i grøten til mini uten at han brekker seg for mye. Og eldste er jo som alltid fantastisk, som finner seg i det meste uten store protester. Så hun tar det som en champion, svelger unna- og brekker seg noe voldsomt-, før hun får skylle ned med pepsi max. Og så har vi lovet at vi skal ta en tur på Lekeland når de er helt friske igjen, og hun og mamma skal ha en jentetur på kino.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 20. februar 2014 #28 Skrevet 20. februar 2014 Hehe bra skyllemiddel Jeg som sliter med nåler hadde stålsatt meg for blodprøver og brått stikker legen den lengste q-tippen jeg noen sinne hadde sett oppi nesa mi. Og det kila noe så inni granskauen at jeg holdt på å ramle ut av stolen. Det er fort gjort og bra er det for ellers hadde jeg nok blitt litt legevond... Igjen masse god bedring til gjengen
Mamma_til_2 Skrevet 22. februar 2014 #29 Skrevet 22. februar 2014 Har du tenkt tanken på astma? høres ut som jenta mi før hun kom til barnespesialist på astma og allergi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå