MamsenMedToSmå Skrevet 17. februar 2014 #26 Skrevet 17. februar 2014 Aldri. ? Jeg kan ikke huske å ha vært i en situasjon hvor jeg har følt behov for å kalle den andre for noe stygt. Vel, ikke siden ungdomsskolen hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #27 Skrevet 17. februar 2014 Jeg banner sjeldent, men kaller kvinner jeg ikke liker for en helvettes fitte. Jeg sier det aldri til personen eller med andre enn mannen min til stede, men det gjør godt å kalle irriterende personer for stygge ting inn i mellom. Anonymous poster hash: f7980...df3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #28 Skrevet 17. februar 2014 Det er veldig sjeldent, tror ikke jeg har sagt det om noen siden jeg var fjortis Anonymous poster hash: ca896...b2e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #29 Skrevet 17. februar 2014 Det har jeg aldri gjort og det vet jeg med sikkerhet at jeg aldri kommer til å gjøre heller. Snakk om å trykke seg sjøl ned i søla. Anonymous poster hash: fc9e6...ae9
Gjest Snydens Skrevet 17. februar 2014 #31 Skrevet 17. februar 2014 nei vet du hva hahaha der går grensa altså.. sånt no sier jeg ikke om en annen søster ) måte på da du.. hadde noen kalt meg fitte hadde jeg virkelig blitt paff altsåå...ser det for meg, haha
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #32 Skrevet 17. februar 2014 Har aldri gjort og kommer mest sannsynlig aldri til å gjøre det, heller.. Kalle noen for 'fitte'.. det er drøyt, altså.. Kan jo risikere å få 'Den som sier at andre er fitte, dem er fitte sjæl!' tilbake..! Jeg bruker andre ord om jeg skal karakterisere noen. Vulgære ord holder jeg meg for god til. Anonymous poster hash: e05fe...90f
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 17. februar 2014 #33 Skrevet 17. februar 2014 Fitte kaller jeg aldri noen, men det har hendt at jeg har sagt det høyt f.eks når jeg har slått tåa i noe. Har ikke skjedd etter vi fikk barn i hus. Har derimot kalt et mannfolk for en pikk. Eller, omtalt ham som det. Det er litt rart igrunn, for jeg ville aldri omtalt en annen dame som fitte uansett hvor lite jeg hadde til overs for henne. Det er kanskje det styggeste og mest vulgære ordet jeg vet om.
Virginia. Skrevet 17. februar 2014 #35 Skrevet 17. februar 2014 Selv om vi skjønner at innlegget er trolling, så får du i hvert fall saklige svar HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #36 Skrevet 17. februar 2014 Det gjør jeg aldri. Kan ikke huske om jeg har kalla noen det, så kan ikke garantere at jeg aldri noengang har gjort det. Synes å kalle noen for fitte, sier mest om den som gjør dette. Håper du tuller, hi. Anonymous poster hash: ccd2d...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå