Gå til innhold

Hvor ofte kaller du andre damer for fitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg veldig unormal? Jeg sier det bare en gang i uken ca. Og bare til fremmede. Tør ikke si det til noen jeg kjenner. Er jeg feig? :P

Anonymous poster hash: 60768...871
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri gjort i hele mitt liv.

1. Jeg har ikke så dårlig ordforråd.

2. Jeg har oppdragelse.

3. Jeg er ikke en drittunge. 

Anonymous poster hash: defe0...de4
Skrevet

What ?

Ærlig talt, nå begynner det å bli lavmål her :/

Anonymous poster hash: 62e3a...5c8

Skrevet

Kan være jeg roper det ut når jeg kjører bil , fordi en  billist gjør noe farlig i traffikken, men hadde aldri fått meg til å si det til en person, enten det var en ukjent eller en jeg kjenner..

Har en nabodame som kalte meg for det engang, og da jeg fortalte de andre naboene hva jeg var  blitt kalt i den opphetde diskusjonen vi hadde, så sa de bare, åja hun der, hun må du ikke høre på, hun er ikke helt rett mellom ørene.. Så det er vel det jeg tenker om voksne folk som bruker sånne ord mot andre voksne.

Anonymous poster hash: 4b426...306
Skrevet

Ja om en fremmed hadde kalt meg det hadde jeg vel tenkt tourettes eller noe... ikke akkurat grått meg i søvn. Tragisk.

Anonymous poster hash: efc5c...028

Skrevet

2. Jeg har oppdragelse.

Som om jeg skulle skrevet det selv!

Anonymous poster hash: e883a...470

Skrevet

2. Jeg har oppdragelse.

Signerer denne.

Anonymous poster hash: 68eb2...7ff

Skrevet

Har jeg aldri gjort og kommer jeg aldri til å gjøre.

Skrevet

Hver dag. I alle fall etter jeg begynte her inne. Det er ekstra mange av de her.

Anonymous poster hash: a7af9...d22

Skrevet

Tror aldri jeg har tatt det ordet i min munn...

Skrevet

Nei, makan til stygt ord skal du lete lenge etter

Skrevet

Det har jeg aldri gjort, og hadde noen kaldt meg det hadde jeg syntes synd på vedkommende. Noen med et slikt ordforråd mot ukjente mennesker må jo ha en viss feilkobling i topplokket.

Skrevet

Det har jeg gjort en gang i hele mitt liv og det var til min svigerinne.

En høyst fortjent karakteristikk og jeg står for det enda.

Ellers er det et ord jeg syns er vulgært og ekkelt.

Anonymous poster hash: b9a16...017

Skrevet

Virkelig? Det er ikke noe jeg ville kalt et annet menneske. Det har vel hendt at det har blitt brukt som erstatning for "Faen!" når noe har gått galt (ut i lufta, ikke rettet mot noen), men det er lenge siden, og ingen av dem er ord man bruker med små, lettpåvirkelige ører i nærheten. Jeg har ikke noe i mot banning, men pikk og fitte er av en eller annen grunn ikke ord det faller meg naturlig å si nesten i noen sammenheng. Hadde noen kalt meg det hadde jeg fått lættis, da har man vunnet krangelen by default :)

Anonymous poster hash: 2fefd...510
Skrevet

Vel, aldri..Det er vulgært og vitner om...jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang, så jeg bare lar være. Så for å svare: Aldri.

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke huske at jeg noengang har sagt det til noen. 

Skrevet

En gang, det var da elskerinnen til han som jeg var gift med lå i senga vår når jeg kom hjem en dag for tidlig for å overraske ham på bursdagen hans.

Anonymous poster hash: 9a14c...e04

Skrevet

Det har jeg aldri kalt noen! Å bruke det som et stygt kallenavn ville jo være å fornærme min egen ...

Skrevet

Aldri. Har ikke tourette syndrom og er ikke stokk dum eller er 12 år mentalt. 

Skrevet

Jeg bruker aldri slike ord fordi jeg har et stort ordforråd :)

Jeg er forøvrig av den oppfatning at så lenge kvinner kaller hverandre "fitte", "hore", "bitch", "ludder", "sklie" og andre fæle ting signaliserer vi til MENN at det er "greit" at de kaller oss det.

Det ligger masse makt i språket vårt og jeg tør påstå at bruk av den type ord kan stå i veien for empowerment og likestilling.

Skrevet (endret)

Huff da, kom til å tenke på noe.... .

Har nok et par ganger har mumlet eller høyt sagt "f*ens f*tte-  møkka- maskin/ dørterskel!" eller liknende når PC'en har streiket eller jeg f.eks. har slått tåen min, når jeg tenker etter....

Så jo, jeg har nok tatt ordet i min munn. Men forhåpentligvis har ingen hørt det ;).

Synes egentlig kjønnsorganer er patetisk som banneord, og helt upassende å kalle noen.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Gurimalla, nei det tror jeg ikke jeg har sagt siden jeg var sånn... 14-15 år? Da var jeg rappkjefta og ufordragelig, har roet meg litt nå :P

Skrevet

Nei, kan vanskelig forestille meg situasjoner hvor denne 'hedersbetegnelsen" hadde vært på sin plass. Det eneste må være den situasjonen #19 beskriver....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...