Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Del Skrevet 17. februar 2014 Vi bor i leilighet der den er nødt til å være innekatt. Har en 4-åring i hus som er godt vant med dyr og veldig flink Ønsker en rase som kanskje ikke er av den mest aktive typen ettersom det blir en innekatt, men samtidig har det vært fint hvis det er en smart rase slik at man kan lære den å gå i bånd - den synes sikkert det er deilig å få en smakebit iallefall av å være ute Liker også store katter - jo mer å ta i, jo mer å være glad i Har også lyst til å prøve oss på utstilling Hvilken tror dere passer for oss? Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Del Skrevet 17. februar 2014 Ragdoll og Britisk korthår Helt perfekte. Anonymous poster hash: 43902...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Del Skrevet 17. februar 2014 Siameser <3 En slik katt vil jeg ha. Anonymous poster hash: 63b01...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Del Skrevet 17. februar 2014 Ragdoll og Britisk korthår Helt perfekte. Anonymous poster hash: 43902...15f [/a Ragdoll og Britisk korthår Helt perfekte. Anonymous poster hash: 43902...15f Har du erfaring med rasene? Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemora Skrevet 17. februar 2014 #5 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg ville valgt bengal. Aktive, men utrolig sosiale og utrolig vakre. Snakker masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Del Skrevet 17. februar 2014 Ragdoll og Britisk korthår :)Helt perfekte.Anonymous poster hash: 43902...15f [/a Ragdoll og Britisk korthår :)Helt perfekte.Anonymous poster hash: 43902...15f Har du erfaring med rasene? Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Nei, men kjenner flere som har det de er rolige, barnevennlige og kan godt bo innendørs. Bengal ville jegikke hatt, de er veldig ville og mulig det bare var den oppdretteren jeg var hos, men de er sky og. Anonymous poster hash: 43902...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Del Skrevet 17. februar 2014 Maine Coon! Den er perfekt, stor men dorsk og kosen. Barnevennlig er de også. De er skipskatter fra gammelt av så liker å bare ligge å følge med på verden. Anonymous poster hash: e2190...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Del Skrevet 17. februar 2014 Vi bor i leilighet der den er nødt til å være innekatt. Har en 4-åring i hus som er godt vant med dyr og veldig flink Ønsker en rase som kanskje ikke er av den mest aktive typen ettersom det blir en innekatt, men samtidig har det vært fint hvis det er en smart rase slik at man kan lære den å gå i bånd - den synes sikkert det er deilig å få en smakebit iallefall av å være ute Liker også store katter - jo mer å ta i, jo mer å være glad i Har også lyst til å prøve oss på utstilling Hvilken tror dere passer for oss? Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Du beskriver Maine Coon! Helt seriøst. Det må definitivt være katten for dere! Anonymous poster hash: e2190...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Del Skrevet 17. februar 2014 Naboen har ein vilter og gal bengal, så det ville eg ikkje valgt som innekatt. Ragdoll er store og rolege kattar. Den eg kjenner er temmeleg sær mot andre enn eigaren sin, og har dårleg helse. Vi har britisk korthår, som er ein roleg, robust og bamsete katt som ikkje treng pelsstell på same måte som ragdollen (vert mindre røyting rundt om dom ein børstar, men får ikkje flokar.) Hadde nok gått for kastrert hannkatt i ei leil. Dei er litt daffare enn frøkna vår, som er utekatt på sommarstid. Maincoon er og fine kattar, men kjenner ikkje godt til den rasen sjølv. Anonymous poster hash: 8d056...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Del Skrevet 17. februar 2014 Takk for svar damer! Blir vell kanskje å gå for Maine Coon eller Ragdoll. Men er det noen som har erfaring med Sibirkatt?HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattergal Skrevet 17. februar 2014 #11 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg anbefaler britisk korthår, har 3 stk selv og er veldig fornøyd med rasen. Barnas favorittkatt her i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #12 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg anbefaler britisk korthår, har 3 stk selv og er veldig fornøyd med rasen. Barnas favorittkatt her i nabolaget Kan tenke meg til at ungene liker dem, de er jo utrolig nusselige! Blir de mange kg? HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #13 Del Skrevet 17. februar 2014 Sibirkatter er omtrent som Maine Coon, personlig liker jeg utseende bedre på dem og:) Anonymous poster hash: 262b5...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #14 Del Skrevet 17. februar 2014 Sibirkatter er omtrent som Maine Coon, personlig liker jeg utseende bedre på dem og:) Anonymous poster hash: 262b5...ce6 Har forelsket meg litt i Sibirkattene, utrolig pene Er de smarte? Med tanke på at jeg ønsker å trene den til å gå i bånd HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkmic Skrevet 17. februar 2014 #15 Del Skrevet 17. februar 2014 Vi har en hellig birma, som innekatt De knytter seg fort til familien sin, og er veldig snille og nysgjerrige på andre folk, ikke røyter han heller Vår katt er veldig tålmodig, og han lar seg bade uten problem, har ikke prøvd å ha han i band siden i sommer, å da synes han det var litt merkelig, men vi skal lage utegård til han i sommer Han er veldig kosen og snakker masse med oss, og har en helt utrolig morsom personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Del Skrevet 17. februar 2014 Vi har en hellig birma, som innekatt De knytter seg fort til familien sin, og er veldig snille og nysgjerrige på andre folk, ikke røyter han heller Vår katt er veldig tålmodig, og han lar seg bade uten problem, har ikke prøvd å ha han i band siden i sommer, å da synes han det var litt merkelig, men vi skal lage utegård til han i sommer Han er veldig kosen og snakker masse med oss, og har en helt utrolig morsom personlighet Lurt med utegård, tenker det samme når vi en dag får oss hus, men nå får den nøye seg med båndtur. Det blir vell litt av et syn HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #17 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en ragdoll, og vil absolutt anbefale den som innekatt hos en småbarnsfamilie. Noen særtrekk ved min katt er: - Den er stor (2 år gammel og rett under 8 kg) - svært sosial, han løper og møter folk i yttergangen hver gang noen kommer inn. - Han skravler mye, og svarer når han blir snakket til. - Han elsker barna og sitter gjerne i dukkevognen. Eller leker piknik på stuegulvet. - Er svært bedagelig, elsker å sove nær vedovnen. -Sjarmerer alle han møter - Elsker å kose på fanget - mindre pelsstell enn jeg forventet, han har en silkemyk pels som aldri klumper seg. Anonymous poster hash: 1c8ee...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #18 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en ragdoll, og vil absolutt anbefale den som innekatt hos en småbarnsfamilie. Noen særtrekk ved min katt er: - Den er stor (2 år gammel og rett under 8 kg) - svært sosial, han løper og møter folk i yttergangen hver gang noen kommer inn. - Han skravler mye, og svarer når han blir snakket til. - Han elsker barna og sitter gjerne i dukkevognen. Eller leker piknik på stuegulvet. - Er svært bedagelig, elsker å sove nær vedovnen. -Sjarmerer alle han møter - Elsker å kose på fanget - mindre pelsstell enn jeg forventet, han har en silkemyk pels som aldri klumper seg. Anonymous poster hash: 1c8ee...279 Den hørtes jo helt vidunderlig ut! Hvilket oppdrett fikk du den fra? HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMagica Skrevet 17. februar 2014 #19 Del Skrevet 17. februar 2014 Enig med hun over i at Ragdoll eller Britisk korthår høres fint ut mtp det du ønsker av en katt. Hellig Birma som er nevnt over er også en skjønn barnevennlig katt, men noe mindre en Ragdollen som er ganske lik av utsende og lynne. Maine Coon er jo flotte katter, men mange som har Maine Coon har kattene også noe ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #20 Del Skrevet 17. februar 2014 Dere som har ragdoll. Hvilket oppdrett fikk dere fra, og kan dere anbefale den?HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkmic Skrevet 17. februar 2014 #21 Del Skrevet 17. februar 2014 Vår hellig birma er superliten, og han er snart 1 år. Vertrinæren tror han kan være dverg, så vi har permanent kattunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #22 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en ragdoll, og vil absolutt anbefale den som innekatt hos en småbarnsfamilie. Noen særtrekk ved min katt er: - Den er stor (2 år gammel og rett under 8 kg) - svært sosial, han løper og møter folk i yttergangen hver gang noen kommer inn. - Han skravler mye, og svarer når han blir snakket til. - Han elsker barna og sitter gjerne i dukkevognen. Eller leker piknik på stuegulvet. - Er svært bedagelig, elsker å sove nær vedovnen. -Sjarmerer alle han møter - Elsker å kose på fanget - mindre pelsstell enn jeg forventet, han har en silkemyk pels som aldri klumper seg. Anonymous poster hash: 1c8ee...279 Den hørtes jo helt vidunderlig ut! Hvilket oppdrett fikk du den fra? HI Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Røysligaen Anonymous poster hash: 1c8ee...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMagica Skrevet 17. februar 2014 #23 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en ragdoll, og vil absolutt anbefale den som innekatt hos en småbarnsfamilie. Noen særtrekk ved min katt er: - Den er stor (2 år gammel og rett under 8 kg) - svært sosial, han løper og møter folk i yttergangen hver gang noen kommer inn. - Han skravler mye, og svarer når han blir snakket til. - Han elsker barna og sitter gjerne i dukkevognen. Eller leker piknik på stuegulvet. - Er svært bedagelig, elsker å sove nær vedovnen. -Sjarmerer alle han møter - Elsker å kose på fanget - mindre pelsstell enn jeg forventet, han har en silkemyk pels som aldri klumper seg. Anonymous poster hash: 1c8ee...279 Jeg har også en Ragdoll og kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Nydelige med stor, men vennlig personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkmic Skrevet 17. februar 2014 #24 Del Skrevet 17. februar 2014 Mener forresten også at Hellig Birma skal være billigere enn Ragdoll, men skal ikke si noe sikkert, kan sikkert ha med oppdretteren og si Men det er jo greit å sjekke litt om det har noe å si for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #25 Del Skrevet 17. februar 2014 Mener forresten også at Hellig Birma skal være billigere enn Ragdoll, men skal ikke si noe sikkert, kan sikkert ha med oppdretteren og si Men det er jo greit å sjekke litt om det har noe å si for deg. Pris er ikke nøye for oss. Skal jeg først kjøpe rasekatt kan jeg bruke noen lapper Men det viktigste er personligheten Anonymous poster hash: 3c1db...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå