Gjest Kira Skrevet 17. februar 2014 #26 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Men oppvask- og vaskemaskin varmer da opp vannet selv? Hvordan får de ellers rett temperatur? Eller er jeg helt teit nå? (Det har nemlig skjedd at jeg har vært det, altså) Uansett, lykke til med normadetilværelsen. Den blir nok minneverdig, om ikke annet Hm, kanskje de gjør det? Jeg må innrømme at jeg ikke aner, men håper du har rett
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #27 Skrevet 17. februar 2014 Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Håper det Skal veie meg på torsdag og se om mitt nye liv gir resultater Følger du noen spesiell diett? Følger ikke noen spesiell diett, men spiser rent kjøtt og masse grønnsaker og frukt Håper veiingen til torsdag går bra, er så deilig når det går riktige veien Jeg har mer et hatforhold til vekta for tiden, den står jo bom still! Sikker på at den er hjemsøkt av små jævler som tuller med tallet som kommer opp, hvis det fortsetter så kaster jeg hele jævelskapet ut vinduet og kjøper en sånn som ikke viser vekt, bare forskjellen fra gang til gang Håper også veiinga går bra! Det er jo der motivasjonen sitter Min vekt også tuller.. Den viser først et tall første gang jeg går på. Men hvis jeg går av og på igjen viser den et nytt tall. Det nye tallet vises så om jeg går på utallige ganger etterpå.. Slitsomt. Hvilket tall er rett?? :S Det laveste! Det laveste tallet er ALLTID rett:) Haha okey Da skal jeg bare veie meg en gang på torsdag og stole på det
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #28 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Men oppvask- og vaskemaskin varmer da opp vannet selv? Hvordan får de ellers rett temperatur? Eller er jeg helt teit nå? (Det har nemlig skjedd at jeg har vært det, altså) Uansett, lykke til med normadetilværelsen. Den blir nok minneverdig, om ikke annet Jeg tror de varmer opp vannet selv. Prøv å sett på en maskin og se om det er rent når det kommer ut. Du merker i alle fall fort om oppvasken er varm eller kald når den er ferdig
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #29 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Så spennende. Fascinerende å merke at kroppen gjør seg klar til dyst. Det er faktisk et savn å vite at man aldri skal i fødsel igjen. Til tross for smerter fra helvete så er det så flott. Og gevinsten er ufattelig.
bIomstre Skrevet 17. februar 2014 #30 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Men oppvask- og vaskemaskin varmer da opp vannet selv? Hvordan får de ellers rett temperatur? Eller er jeg helt teit nå? (Det har nemlig skjedd at jeg har vært det, altså) Uansett, lykke til med normadetilværelsen. Den blir nok minneverdig, om ikke annet Jeg også datt av der... trenger ikke varmtvann for å bruke vaskemaskin, bare strøm. Og er det oljefyren som varmer opp varmtvannet? Blir jo enda mer problematisk å bo i et hus uten varmvann, da utgår vinterferie foran peisen lett!
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #31 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å, så spennende! Masse lykke til!! Takk. Sånn terminmessig, hvis man bryr seg om sånne detaljer, kan det godt gå en mnds tid altså, men deilig å kjenne at kroppen gjør noe og at det modnes.
Gjest Kira Skrevet 17. februar 2014 #32 Skrevet 17. februar 2014 Jeg hadde en romantisk forestilling om at alle fire kunne dra frem madrasser, dyner og puter foran peisen. Mannen knuste den kjapt da han nevnte noe om en som er oppe for å tisse hver natt, en annen som gråter og våkner ørten ganger, han selv som snorker og jeg som våkner av alt. Tror jeg tar med meg ungene og rømmer hjem til mamma. En mamma er veldig god å ha uansett hvor gammel man er
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #33 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Åh, det er det eneste jeg synes er litt dumt med at jeg ikke skal ha flere. Fødsel er kult!
Mamma_til_2 Skrevet 17. februar 2014 #34 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å så spennende, var slik rett før mini kom her men du må huske at om vannet skulle gå, om du begynner og blø eller får rier som varer en stund og kommer hyppig, ikke ring sykehuset men spør inne på dib hva du skal gjøre og fødebaggen må inneholde fancy klær, sminke ol spennende for deg og dine Ellers så er min elsk i dag : sol og varmegrader, mini fornøyd i bhg og stor koser seg med vinterferie. hat vet jeg ikke egentlig men det å bli curling tap mor Danmark.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #35 Skrevet 17. februar 2014 Hat: Lillebror kommer snart gråtende hjem fordi han måtte ha dressen på skolen i dag, og det er sol og 6 grader ute. Mamma må love at han ikke trenger å ha på dressen flere ganger. Fra nå av er det jakke og sko, med dressen i hånda. Håper det holder
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #36 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å så spennende, var slik rett før mini kom her men du må huske at om vannet skulle gå, om du begynner og blø eller får rier som varer en stund og kommer hyppig, ikke ring sykehuset men spør inne på dib hva du skal gjøre og fødebaggen må inneholde fancy klær, sminke ol spennende for deg og dine Ellers så er min elsk i dag : sol og varmegrader, mini fornøyd i bhg og stor koser seg med vinterferie. hat vet jeg ikke egentlig men det å bli curling tap mor Danmark. Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden.
bIomstre Skrevet 17. februar 2014 #37 Skrevet 17. februar 2014 Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden. Hm, jeg hadde også veeeldig god tid med nr 2... Kort oppsumert: "sjekka" inn på føden kl 1945, baby i armene kl 2010! Så, ring heller føden en gang for mye for å sjekke med ekspertisen om når du bør inn
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #38 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å så spennende, var slik rett før mini kom her men du må huske at om vannet skulle gå, om du begynner og blø eller får rier som varer en stund og kommer hyppig, ikke ring sykehuset men spør inne på dib hva du skal gjøre og fødebaggen må inneholde fancy klær, sminke ol spennende for deg og dine Ellers så er min elsk i dag : sol og varmegrader, mini fornøyd i bhg og stor koser seg med vinterferie. hat vet jeg ikke egentlig men det å bli curling tap mor Danmark. Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden. Altså, jeg tror jeg snakker for alle når vi forventer et firedagerderpå bilde i blonder! Eller, det hadde vært kult å gruse Fotballfruen, så slå til med et tredagerderpå bilde du Såpass kan du vel gi oss?
sug lut Skrevet 17. februar 2014 #39 Skrevet 17. februar 2014 Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Håper det Skal veie meg på torsdag og se om mitt nye liv gir resultater Følger du noen spesiell diett? Følger ikke noen spesiell diett, men spiser rent kjøtt og masse grønnsaker og frukt Håper veiingen til torsdag går bra, er så deilig når det går riktige veien Jeg har mer et hatforhold til vekta for tiden, den står jo bom still! Sikker på at den er hjemsøkt av små jævler som tuller med tallet som kommer opp, hvis det fortsetter så kaster jeg hele jævelskapet ut vinduet og kjøper en sånn som ikke viser vekt, bare forskjellen fra gang til gang Håper også veiinga går bra! Det er jo der motivasjonen sitter Min vekt også tuller.. Den viser først et tall første gang jeg går på. Men hvis jeg går av og på igjen viser den et nytt tall. Det nye tallet vises så om jeg går på utallige ganger etterpå.. Slitsomt. Hvilket tall er rett?? :S Det laveste selvsagt!
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #40 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å så spennende, var slik rett før mini kom her men du må huske at om vannet skulle gå, om du begynner og blø eller får rier som varer en stund og kommer hyppig, ikke ring sykehuset men spør inne på dib hva du skal gjøre og fødebaggen må inneholde fancy klær, sminke ol spennende for deg og dine Ellers så er min elsk i dag : sol og varmegrader, mini fornøyd i bhg og stor koser seg med vinterferie. hat vet jeg ikke egentlig men det å bli curling tap mor Danmark. Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden. Altså, jeg tror jeg snakker for alle når vi forventer et firedagerderpå bilde i blonder! Eller, det hadde vært kult å gruse Fotballfruen, så slå til med et tredagerderpå bilde du Såpass kan du vel gi oss? Jeg skal være snill og skåne dere fra det traumatiske synet av dinosaurbleier og flopsemage surra i blonder.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #41 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å så spennende, var slik rett før mini kom her men du må huske at om vannet skulle gå, om du begynner og blø eller får rier som varer en stund og kommer hyppig, ikke ring sykehuset men spør inne på dib hva du skal gjøre og fødebaggen må inneholde fancy klær, sminke ol spennende for deg og dine Ellers så er min elsk i dag : sol og varmegrader, mini fornøyd i bhg og stor koser seg med vinterferie. hat vet jeg ikke egentlig men det å bli curling tap mor Danmark. Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden. Altså, jeg tror jeg snakker for alle når vi forventer et firedagerderpå bilde i blonder! Eller, det hadde vært kult å gruse Fotballfruen, så slå til med et tredagerderpå bilde du Såpass kan du vel gi oss? Jeg skal være snill og skåne dere fra det traumatiske synet av dinosaurbleier og flopsemage surra i blonder. Whaaaaat, mener du at du IKKE trengte bare mikro-g-streng-invisible-truseinnlegg og lekre Victorias Secret-hipsters med blonder og diamanter?
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #42 Skrevet 17. februar 2014 Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden. Hm, jeg hadde også veeeldig god tid med nr 2... Kort oppsumert: "sjekka" inn på føden kl 1945, baby i armene kl 2010! Så, ring heller føden en gang for mye for å sjekke med ekspertisen om når du bør inn Har en times kjøring, så vi kjører nok inn i god tid. Sist gikk det 6 timer fra første rie til jeg kom inn og hadde 4cm. Og sånn ca 6 timer til før babyen var ute. Vet det kan gå fortere denne gangen. Men se ikke bort fra at jeg titter inn her likevel.
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #43 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å så spennende, var slik rett før mini kom her men du må huske at om vannet skulle gå, om du begynner og blø eller får rier som varer en stund og kommer hyppig, ikke ring sykehuset men spør inne på dib hva du skal gjøre og fødebaggen må inneholde fancy klær, sminke ol spennende for deg og dine Ellers så er min elsk i dag : sol og varmegrader, mini fornøyd i bhg og stor koser seg med vinterferie. hat vet jeg ikke egentlig men det å bli curling tap mor Danmark. Ja jøss, jeg kan da ikke kontakte føden uten å ha fått godkjenning fra anonymforumet. Men sånn seriøst... blir det noe likt som sist gang har jeg mange timer på meg, og da faller det ganske naturlig for meg å henge her inne som tidsfordriv. Så ikke se bort fra at jeg titter innom for å faktisk informere om at jeg drar og føder. Og fotballfruetrusene er kjøpt inn til firedagersbildet. Nei stryk den siste der, så galt er det ikke stellt at jeg skal blotte meg i blonder i barseltiden. Altså, jeg tror jeg snakker for alle når vi forventer et firedagerderpå bilde i blonder! Eller, det hadde vært kult å gruse Fotballfruen, så slå til med et tredagerderpå bilde du Såpass kan du vel gi oss? Jeg skal være snill og skåne dere fra det traumatiske synet av dinosaurbleier og flopsemage surra i blonder. Whaaaaat, mener du at du IKKE trengte bare mikro-g-streng-invisible-truseinnlegg og lekre Victorias Secret-hipsters med blonder og diamanter? Nei, jeg må være et ekstremtilfelle, for jeg blødde jo faktisk. Skjemmes!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #44 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Nei, jeg må være et ekstremtilfelle, for jeg blødde jo faktisk. Skjemmes! Jeg må også være det for jeg blødde i 12 uker, og så kom mensen en dag etter det igjen Endret 17. februar 2014 av Jigglewiggle
Light of my life Skrevet 17. februar 2014 #45 Skrevet 17. februar 2014 Haaaat: kvalm igjen I 2 trimester nå så trodde det skulle gi seg... Var helt fin forrige uke, men i dag har jeg vært kvalm hele dagen. Dritt
Gjest Fru Banderas Skrevet 17. februar 2014 #46 Skrevet 17. februar 2014 Ny dose med informasjon: Elsk: Trente så mye at jeg fikk vondt i hodet Hat: Har vondt i hodet fordi jeg trente så mye
Gjest Fru Banderas Skrevet 18. februar 2014 #47 Skrevet 18. februar 2014 Ny dose med informasjon: Elsk: Trente så mye at jeg fikk vondt i hodet Hat: Har vondt i hodet fordi jeg trente så mye Det hele endte med at jeg la meg før klokken slo ni på kvelden, og før jeg la meg rakk jeg å spy som en gris, men etter det ble den verste hodepinen borte, jeg tok en Ibux på størrelse med en baguett, og sovna.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. februar 2014 #48 Skrevet 18. februar 2014 Hva slags trening driver du med?? Den typen der hadde gjort at jeg bare sa nei takk , vil heller bli feit med flopsemage (dagens beste!!!)
Gjest Fru Banderas Skrevet 18. februar 2014 #49 Skrevet 18. februar 2014 Hva slags trening driver du med?? Bare vanlig treningsstudio uten instruktør. Men i går startet jeg akkurat samtidig som damene på skiskytinga, som var på en TV rett foran meg på mølla, så jeg tok meg selv i å konkurrere litt med dem. Samt at det var på ettermiddagen og hele stedet ble etter kort tid proppfullt, så når apparatene jeg liker endelig var ledige, så tok jeg i alt jeg hadde, lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå