mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Våknet tusen ganger i natt...ståa er potte tett skalle,halsen er sår som ett uvær,ryggen verker...det meste er gåent for å si det slik.... Elsk...må bli gutta...til tross for at de akkurat nå gauler om egg og bacon og det er totalt uaktuellt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Sympati til deg! Her er ungene enda syke, og vi avsluttet helgen med en tur på legevakten i går. Pissalei. Men vi satser på at det går seg til etterhvert. Det er jo sol ute i dag og alt.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2014 Sympati til deg! Her er ungene enda syke, og vi avsluttet helgen med en tur på legevakten i går. Pissalei. Men vi satser på at det går seg til etterhvert. Det er jo sol ute i dag og alt. Legevakta ja....guuuud minner...da eldste var ett år satt vi på legevakta i 8 timer å ventet...pga ...øyekatar...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Sympati til deg! Her er ungene enda syke, og vi avsluttet helgen med en tur på legevakten i går. Pissalei. Men vi satser på at det går seg til etterhvert. Det er jo sol ute i dag og alt. Legevakta ja....guuuud minner...da eldste var ett år satt vi på legevakta i 8 timer å ventet...pga ...øyekatar... Jøje meg. Heldigvis ikke så lang ventetid her i strøket, sist mandag venta vi vel i 1,5 time, i går kom vi inn etter 20 minutter. Men nå har vi vært der noen ganger denne uka da. 2 ganger på legevakt med eldste, 1 gang hos vanlig lege. Og så en gang med minien hos fastlegen. Nå håper jeg vi slipper noe mer...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2014 I storbyen er det mange som bruker legevakta som fastlegekontor vettu:-)
Gjest Fru Banderas Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 God bedring til legevaktpasienten, Gorilla! Hat: Finnes ikke Elsk: 1-Skal kjøpe meg ski i dag, tror jeg. Vet bare ikke enda om jeg skal satse på langrenn, alpint eller eventuelt begge deler. Jeg mener, det er jo nå det er billig, så selv om jeg ikke kan se meg selv på langrenn før lenge etter sommern igjen, så har jeg bod. 2-Skal sannsynligvis stå i skibakkene med halve Spania i ettermiddag. Tenker jeg tar på finlandshette, og nekter for å ha bodd i Norge i mer enn 6 mnd. "Det er derfor jeg ikke kan dette!". 3-Klær fra Zalando kommer snart. Elsk fordi jeg ser for meg hvor dødshått jeg blir i dem. Om de er for små kommer det snart ny hatliste fra meg. 4-Fri, fri og atter fri. Og det til tross for at det ikke engang er vinterferie i dette fylket før neste uke.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 God bedring til store og små 💐 Dagens elsk her må være at jeg har fri og sov helt til 9
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: mandag og alle er ute av huset utenom meg. Bare 1 uke til vinterferie. Jeg er kjempemotivert for å gå ned i vekt nå.. Det slår nok til nå x antallte gangen Fyr i ovnen, pepsi max i glasset, stille til kl.14.30 da kommer barna Hat: Jeg må støvsuge i dag eller i morgen om jeg er veldig lat.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 mamma til ADHD gutt og LillaGorilla, håper dere får en god dag tross alt
☆☆☆ Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Hat: dei kjærkomne regndropane frå i går er her framleis, og har endra karakter. No er det snakk om sludd
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: mandag og alle er ute av huset utenom meg. Bare 1 uke til vinterferie. Jeg er kjempemotivert for å gå ned i vekt nå.. Det slår nok til nå x antallte gangen Fyr i ovnen, pepsi max i glasset, stille til kl.14.30 da kommer barna Hat: Jeg må støvsuge i dag eller i morgen om jeg er veldig lat. Kudos til deg son klarer å holde motivasjonen oppe Her sitter de siste 5 kiloene som klistret uansett hva jeg gjør... Og jeg burde vite hva jeg gjør siden jeg har gått ned 30 kilo allerede
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Elsk: mandag og alle er ute av huset utenom meg. Bare 1 uke til vinterferie. Jeg er kjempemotivert for å gå ned i vekt nå.. Det slår nok til nå x antallte gangen Fyr i ovnen, pepsi max i glasset, stille til kl.14.30 da kommer barna Hat: Jeg må støvsuge i dag eller i morgen om jeg er veldig lat. Kudos til deg son klarer å holde motivasjonen oppe Her sitter de siste 5 kiloene som klistret uansett hva jeg gjør... Og jeg burde vite hva jeg gjør siden jeg har gått ned 30 kilo allerede Jeg har også gått ned 30 kilo. Men gikk opp nesten alt igjen når jeg ble syk Nå må jeg kave meg ned igjen! Surt, men kan ikke gjøre annet enn å legge ned en god innsats så jeg blir kvitt dritten igjen! Har så mange fine klær jeg vil gå med.. Nå må jeg gå med tjukkasklær.. Endret 17. februar 2014 av moota m storesøster&lillebror
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Endret 17. februar 2014 av Jigglewiggle
Gjest Kira Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Grøss....skikkelig blåmandag...hotell alternativt camping i soveposer forran peisen..bor du i en storby er det genialt med slike vaskerier,store maskiner og skikkelig nostalgi:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Håper det Skal veie meg på torsdag og se om mitt nye liv gir resultater Følger du noen spesiell diett?
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Stratos redder nesten dagen
bIomstre Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Usj da, det var hat ja! Gammelt hus? Med dører og ikke alt i åpen løsning? For da kan dere kanskje stenge av deler av huset? Vinterferie foran peisen! Men, ikke strøm heller?... Elsker å uventet finne sjokolade i vesken!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #19 Skrevet 17. februar 2014 Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Håper det Skal veie meg på torsdag og se om mitt nye liv gir resultater Følger du noen spesiell diett? Følger ikke noen spesiell diett, men spiser rent kjøtt og masse grønnsaker og frukt Håper veiingen til torsdag går bra, er så deilig når det går riktige veien Jeg har mer et hatforhold til vekta for tiden, den står jo bom still! Sikker på at den er hjemsøkt av små jævler som tuller med tallet som kommer opp, hvis det fortsetter så kaster jeg hele jævelskapet ut vinduet og kjøper en sånn som ikke viser vekt, bare forskjellen fra gang til gang
Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Oh no! Ikke så sjarmerende å leve på en rustikk og gammeldags måte når det er påtvunget... Håper dere får huset i orden kjapt
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 #21 Skrevet 17. februar 2014 Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Håper det Skal veie meg på torsdag og se om mitt nye liv gir resultater Følger du noen spesiell diett? Følger ikke noen spesiell diett, men spiser rent kjøtt og masse grønnsaker og frukt Håper veiingen til torsdag går bra, er så deilig når det går riktige veien Jeg har mer et hatforhold til vekta for tiden, den står jo bom still! Sikker på at den er hjemsøkt av små jævler som tuller med tallet som kommer opp, hvis det fortsetter så kaster jeg hele jævelskapet ut vinduet og kjøper en sånn som ikke viser vekt, bare forskjellen fra gang til gang Håper også veiinga går bra! Det er jo der motivasjonen sitter Min vekt også tuller.. Den viser først et tall første gang jeg går på. Men hvis jeg går av og på igjen viser den et nytt tall. Det nye tallet vises så om jeg går på utallige ganger etterpå.. Slitsomt. Hvilket tall er rett?? :S
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #22 Skrevet 17. februar 2014 Det er surt, ja! Trøsten er at det gjerne går lettere av igjen hvis det nettopp er kommet på... Håper det Skal veie meg på torsdag og se om mitt nye liv gir resultater Følger du noen spesiell diett? Følger ikke noen spesiell diett, men spiser rent kjøtt og masse grønnsaker og frukt Håper veiingen til torsdag går bra, er så deilig når det går riktige veien Jeg har mer et hatforhold til vekta for tiden, den står jo bom still! Sikker på at den er hjemsøkt av små jævler som tuller med tallet som kommer opp, hvis det fortsetter så kaster jeg hele jævelskapet ut vinduet og kjøper en sånn som ikke viser vekt, bare forskjellen fra gang til gang Håper også veiinga går bra! Det er jo der motivasjonen sitter Min vekt også tuller.. Den viser først et tall første gang jeg går på. Men hvis jeg går av og på igjen viser den et nytt tall. Det nye tallet vises så om jeg går på utallige ganger etterpå.. Slitsomt. Hvilket tall er rett?? :S Det laveste! Det laveste tallet er ALLTID rett:)
Musemorbr / Skrevet 17. februar 2014 #23 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden!
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #24 Skrevet 17. februar 2014 Hat: - oljefyren vår har gått til helvete, så vi kan ikke bo hjemme på et par dager. Hadde det vært sommer kunne det gått, men å varme opp et hus på over 300kvm med kun peis i stuen funker dårlig på vinteren. Så nå sitter jeg her og lurer på hvor vi skal sove i natt. Angrer også på at jeg ikke vasket alle de møkkete klærne i går og satte på oppvaskmaskinen, for nå er det kun kaldtvann i huset. - mobilen min har tatt kvelden, så jeg treffes kun på fasttelefonen på kontoret. Veldig ok når serviceteknikkeren skal ringe meg før han kommer (en gang i dag eller i morgen!). Elsk: - jeg fant akkurat en Stratos i vesken min, og sjokolade gjør alltid ting litt bedre Men oppvask- og vaskemaskin varmer da opp vannet selv? Hvordan får de ellers rett temperatur? Eller er jeg helt teit nå? (Det har nemlig skjedd at jeg har vært det, altså) Uansett, lykke til med normadetilværelsen. Den blir nok minneverdig, om ikke annet
bIomstre Skrevet 17. februar 2014 #25 Skrevet 17. februar 2014 Elsk: Snø ute og lykkelig sønn har barnehagedag. Spenning over at mange timer av kvelden i går besto av knallharde kynnere på 5-10 minutters varighet, med kun 10 min i mellom. Joda, det var bare kynnere, men sånne modningstegn fikk jeg aldri sist gang. Hyppige, men ikke så hyppige kynnere i dag også. Kult! Kroppen min jobber. Gleder meg enormt til å få føde igjen. Kuleste ekstremsport i verden! Å, så spennende! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå