Gjest Jigglewiggle Skrevet 17. februar 2014 #26 Skrevet 17. februar 2014 Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert. Hvem?? Anonymforumet aka Gaustadfolket
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #27 Skrevet 17. februar 2014 Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert. Hvem?? Anonymforumet aka Gaustadfolket Aha!! Ja da forstår jeg
Iiiiik Skrevet 17. februar 2014 #28 Skrevet 17. februar 2014 Velkommen hit! Selv er jeg ikke en av de virkelig gamle her, men opplevde å bli tatt godt imot da jeg bevegde meg inn her for en stund siden. Det fine er at det går an å diskutere sak nokså seriøst uten å havne i skyttergravene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #29 Skrevet 17. februar 2014 Takk! Føler meg veldig velkommen som sagt og har allerede fått en del innlegg bak meg på min aldri så korte tid her. Mandagen er her og alle utenom meg er ute av huset
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2014 #30 Skrevet 17. februar 2014 Du er da så høflig at du spør du jeg bare snek meg inn en dag og fant meg godt til rette er ikke av de mest aktive til å skrive her, men leser endel og humrer mye. Det er så mange gode damer her som står klar enten man trenger trøst eller noen å dele små hverdagsglimt med.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #31 Skrevet 17. februar 2014 Har jo ikke lyst å trenge meg på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå