moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Det virker som dere er en fast gjeng som er her inne, har hørt noen godord om dere også Er det plass til meg også her inne?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Her er det plass til alle som er hyggelige og morsomme.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har alt for masse fritid og må utvide horisonten forbi slankeforum og anonymforum. Har som sagt hørt godord om dere her inne Om noen blir friske kan vi gjøre noe det fritidsproblemet mitt også hehe
Musemorbr / Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Jeg ramlet bare inn her en dag og fant meg en ledig stol. Kan jeg så kan du.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2014 Å gid så velkommen jeg føler meg
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Jeg kan ikke vinne anonym så ba kira slette galskapen...nå blir jeg her
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2014 Vi får de nye her inne vi da Er det ikke slik at de nye alltid er litt kule eller? Har byttet skole så mange ganger når jeg var mindre og det var slik jeg følte i alle fall Synd de ble kjent med meg så fort haha Men du har kanskje vært her en stund?
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring når det trengs
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har alt for masse fritid og må utvide horisonten forbi slankeforum og anonymforum. Har som sagt hørt godord om dere her inne Om noen blir friske kan vi gjøre noe det fritidsproblemet mitt også hehe Huff slankeforum hørtes kjedelig ut
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring når det trengs Jeg trenger nå....
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring når det trengs Jeg trenger nå.... Hva trenger du kjære deg??
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring når det trengs Jeg trenger nå.... Hva trenger du kjære deg?? Jeg trudde jeg var sterk nok...bedt de slette helvetes tråden...og venter på at det blir gjort...imens kommer det mer og mer
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Vanskelig og få tråder slettet mener jeg og ha hørt, men huk av varsleren for tråden og gi blanke i den, du vet de som har pms fra helvette de finner en person og presse ned i gjørma så for din egen del ignorer og ikke gå inn på anonym i kveld, om du gjør det ignorer tråden. Du er sterk og en flink mamma for dine gutter aldri la noen få deg til og tro noe annet!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har alt for masse fritid og må utvide horisonten forbi slankeforum og anonymforum. Har som sagt hørt godord om dere her inne Om noen blir friske kan vi gjøre noe det fritidsproblemet mitt også hehe Huff slankeforum hørtes kjedelig ut Det er fryktelig kjedelig også! Kjekt forum, men kjedelig å måtte slanke seg. Det er kjekke damer der inne som gir motivasjon i motbakke, ingen som kritiserer eller slenger dritt
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2014 Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring når det trengs Jeg trenger nå.... Hva trenger du kjære deg?? Jeg trudde jeg var sterk nok...bedt de slette helvetes tråden...og venter på at det blir gjort...imens kommer det mer og mer Du er sterk! Og du har i alle fall meg i ryggen. Ikke bry deg om de fæle gribbene. Hev deg over dem og ikke gå inn på tråden flere ganger.
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring når det trengs Jeg trenger nå.... Det er allltid klemmer, kaffe og lommetørklær her, og åpen havn for lading av batteri. Har de gått helt psyko på Gausted igjen?
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 Så nettopp inne på tråden på anonym, "de" eller "den" anonym er her inne på krangle og leser hva som skrives. men vi skal ikke la de ta siden fra oss
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #19 Skrevet 16. februar 2014 Det virker som dere er en fast gjeng som er her inne, har hørt noen godord om dere også Er det plass til meg også her inne? Døren er høy og porten vid, dessuten har vi egen pms-farm når vi trenger det. Velkommen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #20 Skrevet 16. februar 2014 Tusen takk for god velkomst Dere er skjønne!
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 16. februar 2014 Tusen takk!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2014 #23 Skrevet 17. februar 2014 Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. februar 2014 #24 Skrevet 17. februar 2014 Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert. Hm...ja det gjør de nok...spennende for dem sikkrt
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #25 Skrevet 17. februar 2014 Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert. Hvem??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå