Gå til innhold

Kranglesiden

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som dere er en fast gjeng som er her inne, har hørt noen godord om dere også :)

Er det plass til meg også her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det plass til alle som er hyggelige og morsomme. ;)

Skrevet

Jeg har alt for masse fritid og må utvide horisonten forbi slankeforum og anonymforum. Har som sagt hørt godord om dere her inne :D

Om noen blir friske kan vi gjøre noe det fritidsproblemet mitt også hehe :P

Skrevet

Jeg ramlet bare inn her en dag og fant meg en ledig stol. Kan jeg så kan du. :)

Skrevet

Å gid så velkommen jeg føler meg :D 

Skrevet

Jeg kan ikke vinne anonym så ba kira slette galskapen...nå blir jeg her

Skrevet

Vi får de nye her inne vi da :D  Er det ikke slik at de nye alltid er litt kule eller? Har byttet skole så mange ganger når jeg var mindre og det var slik jeg følte i alle fall :P  Synd de ble kjent med meg så fort haha :D

Men du har kanskje vært her en stund?

Skrevet

Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring  når det trengs :)

Skrevet

Jeg har alt for masse fritid og må utvide horisonten forbi slankeforum og anonymforum. Har som sagt hørt godord om dere her inne :D

Huff slankeforum hørtes kjedelig ut :)

Skrevet

Kom som du er, det er ikke noe "tull" her for alle stiller likt med nick og masse trøste ord om du trenger eller oppmuntring  når det trengs :)

Jeg trenger nå....

Skrevet

Jeg trenger nå....

Hva trenger du kjære deg?? :)

Skrevet

Jeg trenger nå....

Jeg trudde jeg var sterk nok...bedt de slette helvetes tråden...og venter på at det blir gjort...imens kommer det mer og mer

Skrevet

Vanskelig og få tråder slettet mener jeg og ha hørt, men huk av varsleren for tråden og gi blanke i den, du vet de som har pms fra helvette de finner en person og presse ned i gjørma så for din egen del ignorer og ikke gå inn på anonym i kveld, om du gjør det ignorer tråden.

Du er sterk og en flink mamma for dine gutter aldri la noen få deg til og tro noe annet!!

Skrevet

Huff slankeforum hørtes kjedelig ut :)

Det er fryktelig kjedelig også! Kjekt forum, men kjedelig å måtte slanke seg. Det er kjekke damer der inne som gir motivasjon i motbakke, ingen som kritiserer eller slenger dritt :)

Skrevet

Jeg trenger nå....

Jeg trudde jeg var sterk nok...bedt de slette helvetes tråden...og venter på at det blir gjort...imens kommer det mer og mer

Du er sterk! Og du har i alle fall meg i ryggen. Ikke bry deg om de fæle gribbene. Hev deg over dem og ikke gå inn på tråden flere ganger.

Skrevet

Jeg trenger nå....

Det er allltid klemmer, kaffe og lommetørklær her, og åpen havn for lading av batteri. Har de gått helt psyko på Gausted igjen?

Skrevet

Så nettopp inne på tråden på anonym, "de" eller "den" anonym er her inne på krangle og leser hva som skrives. men vi skal ikke la de ta siden fra oss :)

Skrevet

Det virker som dere er en fast gjeng som er her inne, har hørt noen godord om dere også :)

Er det plass til meg også her inne?

Døren er høy og porten vid, dessuten har vi egen pms-farm når vi trenger det. Velkommen.

Skrevet

Tusen takk for god velkomst :D  Dere er skjønne! :)

Skrevet

Tusen takk! :D

Skrevet

Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert. ;)

Skrevet

Ja, vær klar over at Gaustadfolkene overvåker siden her for spennende saker. Best å holde det kjedelig slik at de gir opp etterhvert. ;)

Hm...ja det gjør de nok...spennende for dem sikkrt

Skrevet

Hvem?? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...