sug lut Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #26 Skrevet 16. februar 2014 Etter å ha reist i hundre år har jeg kommet fram! Sliten. Har cola, sandwich og crisps. Ååååååååååååååå Walker's crisps med rekesmak! Ta med hjem til meg!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. februar 2014 #27 Skrevet 16. februar 2014 Etter å ha reist i hundre år har jeg kommet fram! Sliten. Har cola, sandwich og crisps. Ååååååååååååååå Walker's crisps med rekesmak! Ta med hjem til meg! Spiser det nå jeg...
sug lut Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #28 Skrevet 16. februar 2014 Etter å ha reist i hundre år har jeg kommet fram! Sliten. Har cola, sandwich og crisps.Ååååååååååååååå Walker's crisps med rekesmak! Ta med hjem til meg! Spiser det nå jeg... Og her sitter jeg. Det bør du tenke over. Jeg har også godis, men bare codaxol, ibux og upoppa popcorn.
☆☆☆ Skrevet 17. februar 2014 #29 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har fått to fine Siesta-stoler i dag av en snill dame! *lykkelig*Verdas finaste, mest behagelige stol! Er forresten komt heim, LK Hjelle har sikra seg rettane til stolen.
amandine Skrevet 17. februar 2014 #30 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har fått to fine Siesta-stoler i dag av en snill dame! *lykkelig*Verdas finaste, mest behagelige stol! Er forresten komt heim, LK Hjelle har sikra seg rettane til stolen. Hurra! Jeg har vært på skruejakt siden i fjor sommer, men da var det enda ikke klart hvem som skulle ta over. Mangler en gjennomgående skrue til en av mine høye. Har to høye lyse fra før og fikk to lyse lave i går. Med kremfargede skinnputer som bare trenger litt vask. O lykke! Damen jeg fikk dem av var faktisk fra Sykkylven og Relling hadde vært en gammel familievenn. Det er litt ekstra stas synes jeg. Så nå blir det en høy og en lav i stuen her, en høy på hytta og en lav på jenterommet :-) Og jeg er hoppende glad! Hipp hurra for finn.no!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå