Gå til innhold

Søndagsfred og elsk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang tur i regnet og ingen andre mennesker ute enn jeg og Sobril-Sorellene mine

Varmt nok regn

Akkurat nok kaffe igjen til meg så jeg slipper å bli despo

Haug med hageblader fra min fine hagenisse

Ingen andre planer enn stafett, støvsuging og dusjjjjjjj i den rekkefølgen

Vinterferie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres på ingen måte feil ut:-) her er det rett ut på sofaen

 

Elsk...ferie,kopp te,snuppelure som leker fint,ol:-)

Skrevet

Elsk

Kaffe i kroppen

Ungene leker fint sammen

Bolledeig til heving

Knekkebrødproduksjon er planlagt

Skrevet

Elsk

Kaffe i kroppen

Ungene leker fint sammen

Bolledeig til heving

Knekkebrødproduksjon er planlagt

Frøken effektiv:-) kudos:-)

Skrevet

Mannen sto akkurat opp, hvilket betyr at jeg straks kan legge meg igjen.

Begge ungene er feberfri- enn så lenge.

Kaffeoverdose.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Kaffe

Sen frokost

Baking senere

En usedvanlig skravlete mini 😋

Skrevet

Dårlig med knekkebrød i dag, tomt for bakepapir. Kanelboller i muffinsform til stafetten! 

Skrevet

Regn! Ikkje mange dropane, men nok til å droppe planane om å begynne på årets hagestell :)

Skrevet

Dagens første (!) kaffe og et par tre kjeks.

Mann og storebror gikk ned i studioet og baby sover.

Snart venter et fjell av klær som skal brettes og legges bort. Men ikke ennå.

Skrevet

Rolig morgen hvor jeg ikke måtte sparke mannen ut av senga for han sto opp selv :o 

Rolig morgen også fordi storesøster er ute så barna verken krangler eller sloss :D

Ingen planer i dag, nyter freden.

Skrevet

Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....?

Skrevet

Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....?

 

Utvekslingsstudent ;) ikke bland kidnapping oppi det :P

Skrevet

 

Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....?

 

Utvekslingsstudent ;) ikke bland kidnapping oppi det :P

 

Selvfölgelig! Utvekslingsstudent.... ;-)

Skrevet

Elsk. Mini har ikke feber lengre! og jeg begynner i ny jobb i morgen! Så har jeg vasket og ryddet i hele dag! Hipp hurra :-P

Skrevet

Dårlig med knekkebrød i dag, tomt for bakepapir. Kanelboller i muffinsform til stafetten! 

 

...vi kaller det bare kanelbullar.... Grattis til söta bror

Skrevet

Elsk;

2 timers søvn midt på dagen.

Sol. Såvidt det er.

 

Hat:

 

Psychofolk på naboforumet.

Skrevet

Regn! Ikkje mange dropane, men nok til å droppe planane om å begynne på årets hagestell :)

Imponert over og håpefull av at man i det hele tatt kan vurdere hagestell.

Skrevet

 

 

Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....?

 

Utvekslingsstudent ;) ikke bland kidnapping oppi det :P

 

Selvfölgelig! Utvekslingsstudent.... ;-)

 

..eller au pair?

Skrevet

 

 

 

Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....?

 

Utvekslingsstudent ;) ikke bland kidnapping oppi det :P

 

 

 

[/quo

 

Selvfölgelig! Utvekslingsstudent.... ;-)

..eller au pair?

 

 

AHA! Kulturell utveksling...

 

 

 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Fant hjertebamsepysjbuksa.

Til meg selv, altså.

Skrevet

 

 

Regn! Ikkje mange dropane, men nok til å droppe planane om å begynne på årets hagestell :)

Imponert over og håpefull av at man i det hele tatt kan vurdere hagestell.
Vi har ikkje snøpå fjellet eingong :) Temp har lagt på 5-10° sida nyttår i alle fall, og pollenspredninga er i gang..
Skrevet

Elsk: 

Diverse gjærdeiger stod til kaldheving i natt - resultatet ga et lass med kanelboller, pizzasnurrer og pestosnurrer

Langtidskokt gryte til middag med pavlova til dessert

Venner på middag og ungene lekte supert selv om de ikke har sett hverandre på lenge

I morgen er det vinterferie og jeg skal på jobb, liker å snike meg av gårde mens det er stille i huset

Skrevet

Jeg har fått to fine Siesta-stoler i dag av en snill dame! *lykkelig*

Skrevet

Etter å ha reist i hundre år har jeg kommet fram! Sliten. Har cola, sandwich og crisps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...