sug lut Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Lang tur i regnet og ingen andre mennesker ute enn jeg og Sobril-Sorellene mine Varmt nok regn Akkurat nok kaffe igjen til meg så jeg slipper å bli despo Haug med hageblader fra min fine hagenisse Ingen andre planer enn stafett, støvsuging og dusjjjjjjj i den rekkefølgen Vinterferie
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Det høres på ingen måte feil ut:-) her er det rett ut på sofaen Elsk...ferie,kopp te,snuppelure som leker fint,ol:-)
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Elsk Kaffe i kroppen Ungene leker fint sammen Bolledeig til heving Knekkebrødproduksjon er planlagt
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Elsk Kaffe i kroppen Ungene leker fint sammen Bolledeig til heving Knekkebrødproduksjon er planlagt Frøken effektiv:-) kudos:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Mannen sto akkurat opp, hvilket betyr at jeg straks kan legge meg igjen. Begge ungene er feberfri- enn så lenge. Kaffeoverdose.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Kaffe Sen frokost Baking senere En usedvanlig skravlete mini 😋
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Dårlig med knekkebrød i dag, tomt for bakepapir. Kanelboller i muffinsform til stafetten!
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Regn! Ikkje mange dropane, men nok til å droppe planane om å begynne på årets hagestell
LanzaroteJenta Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Dagens første (!) kaffe og et par tre kjeks. Mann og storebror gikk ned i studioet og baby sover. Snart venter et fjell av klær som skal brettes og legges bort. Men ikke ennå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Rolig morgen hvor jeg ikke måtte sparke mannen ut av senga for han sto opp selv Rolig morgen også fordi storesøster er ute så barna verken krangler eller sloss Ingen planer i dag, nyter freden.
seigdamererbest Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....?
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....? Utvekslingsstudent ikke bland kidnapping oppi det
seigdamererbest Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....? Utvekslingsstudent ikke bland kidnapping oppi det Selvfölgelig! Utvekslingsstudent.... ;-)
Bustetroll Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Elsk. Mini har ikke feber lengre! og jeg begynner i ny jobb i morgen! Så har jeg vasket og ryddet i hele dag! Hipp hurra :-P
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Dårlig med knekkebrød i dag, tomt for bakepapir. Kanelboller i muffinsform til stafetten! ...vi kaller det bare kanelbullar.... Grattis til söta bror
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Elsk; 2 timers søvn midt på dagen. Sol. Såvidt det er. Hat: Psychofolk på naboforumet.
sug lut Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. februar 2014 Regn! Ikkje mange dropane, men nok til å droppe planane om å begynne på årets hagestell Imponert over og håpefull av at man i det hele tatt kan vurdere hagestell.
sug lut Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 16. februar 2014 Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....? Utvekslingsstudent ikke bland kidnapping oppi det Selvfölgelig! Utvekslingsstudent.... ;-) ..eller au pair?
seigdamererbest Skrevet 16. februar 2014 #20 Skrevet 16. februar 2014 Barnevakt! Har jeg nevnt at jeg har funnet en barnevakt? En alldeles nydelig 16 år gammel jente som gir meg tilbake troen på ungdommen. JEntene elsker henne og dytter meg ut dören når hun kommer. Tror dere det vil regnes som kidnapping hvis jeg bare tar henne med til Norge når jeg flytter? Er det ikke egentlig en form for selvforsvar....? Utvekslingsstudent ikke bland kidnapping oppi det [/quo Selvfölgelig! Utvekslingsstudent.... ;-) ..eller au pair? AHA! Kulturell utveksling...
Gjest Fru Banderas Skrevet 16. februar 2014 #21 Skrevet 16. februar 2014 Fant hjertebamsepysjbuksa. Til meg selv, altså.
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2014 #22 Skrevet 16. februar 2014 Regn! Ikkje mange dropane, men nok til å droppe planane om å begynne på årets hagestell Imponert over og håpefull av at man i det hele tatt kan vurdere hagestell.Vi har ikkje snøpå fjellet eingong Temp har lagt på 5-10° sida nyttår i alle fall, og pollenspredninga er i gang..
Iiiiik Skrevet 16. februar 2014 #23 Skrevet 16. februar 2014 Elsk: Diverse gjærdeiger stod til kaldheving i natt - resultatet ga et lass med kanelboller, pizzasnurrer og pestosnurrer Langtidskokt gryte til middag med pavlova til dessert Venner på middag og ungene lekte supert selv om de ikke har sett hverandre på lenge I morgen er det vinterferie og jeg skal på jobb, liker å snike meg av gårde mens det er stille i huset
amandine Skrevet 16. februar 2014 #24 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har fått to fine Siesta-stoler i dag av en snill dame! *lykkelig*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. februar 2014 #25 Skrevet 16. februar 2014 Etter å ha reist i hundre år har jeg kommet fram! Sliten. Har cola, sandwich og crisps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå