Hjertefru Skrevet 16. februar 2014 #26 Skrevet 16. februar 2014 Det høres ut som en fornuftig plan hi. Ønsker deg lykke til, selv om det sikkert blir tøft :/
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #27 Skrevet 16. februar 2014 Er du helt med ? Tenker du bare tuller nå, men selvfølgelig kan du ikke det Anonymous poster hash: 69b05...82d Hva er det du tror jeg tuller med? Nei,jeg har tydeligvis ikke vært helt "med" siden jeg ikke var sterk nok til å gjøre det slutt sist jeg prøvde... Jeg er redd,usikker,sliten og lei. Det er derfor jeg nå ber om råd. Du kan få overta han du, så får du se selv at jeg ikke tuller med noe som helst... Anonymous poster hash: 45c33...1a8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #28 Skrevet 16. februar 2014 Tusen takk. Jeg er ved godt mot, og skal klare det denne gangen. Nå har jeg jo turt å fortelle dette til et par stykker,og får hjelp og støtte. Jeg vet det vil bli tøft,men det blir tøffere jo lenger jeg venter,og jeg døler jeg blir svakere og svakere,så jeg må bsre få ordnet dette nå før jeg blir så svak at jeg ikke klarer. Blir litt sint på meg selv også,siden jeg har latt det gå så langt... Anonymous poster hash: 45c33...1a8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #29 Skrevet 16. februar 2014 Du kan ikke straffes. Jeg vil tro uten å kjenne kjæresten din at dette er tomme trusler. Mennesker som virkelig vil ta sitt eget liv sier ikke dette til noen og i alle fall truer de ikke med det. Kjæresten din er virkelig syk og trenger hjelp. Jeg ville tatt en prat med noen av hans nære og sagt hva han truer med OG at du nå ikke orker mer. Da har du gjort det du kan. Anonymous poster hash: 034a6...57f Det du sier stemmer ikke! De aller fleste som tar livet sitt har fortalt om planene sine på forhånd. Det du sier er en gammel myte. Anonymous poster hash: 75b8a...c50
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #30 Skrevet 16. februar 2014 nei det kan du ikke. ex`en min gjorde det samme, jeg ringte til faren hans & sa hva han hadde sakt & han mente jeg burde ta han tilbake bare pga det. det gjorde jeg ikke & han begikk selvmord noen dager etter det. jeg fortalte politi sanheten & viste dem sms jeg hadde sendt til faren & hva jeg hadde fått til svar. de sa at jeg hadde valgt rett, for jeg kunne jo ikke være i et forhold med en som tvang meg på den måten & at det ikke var min feil. masse lykke til <3 håper det løser seg for deg Anonymous poster hash: 04b11...75e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #31 Skrevet 16. februar 2014 Han manipulerer deg. Du har ikke ansvar for at han lever, det er fullt og helt hans. Du har ansvar for DITT liv, og dette destruktive forholdet må du gå ut av. Ring mental helse, snakk om situasjonen og hør om det er andre som kan gå inn og ta et ansvar når du går fra ham (da tenker jeg nok først og fremst på helsevesenet). Har også vært nær pårørende til en psykisk syk person, og vet at det er utrolig tøft å stå i det. Det er også fryktelig vanskelig å tenke klart når alle følelser er et virvar av skyld, ansvar, frykt og sikkert også fremdeles en viss kjærlighet til vedkommende. Derfor gjentar jeg: Du har ikke noe ansvar for hans valg. Du kan ikke straffes. Han truer med dette fordi han har hull i sjelen han ikke klarer å fylle. Men du kan ikke fikse problemet hans... Anonymous poster hash: 8d03d...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå