Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #26 Skrevet 16. februar 2014 Fungerer faren til yngste som far til eldste også? Du skriver ingenting om hans far, og hvordan det er med evt. økonomi/arv der. Hvordan forhold har brødrene? Vanskelig situasjon. Litt usikker på om guttene kan eie huset sammen, eller at det kreves solgt, for at yngste skal ha pengene på konto. Stoler du 100% på barnefar, at han vil de beste for begge barna? Hva om han finner en ny? Virker som om du bryr deg mer om minsten og eksen, enn om eldstemann. Bryr du deg virkelig ikke om han blir skuffet og lei seg? Mener brødrene skal få halvparten hver. Mange som bor bra på få kvadratmeter! Anonymous poster hash: 1fb40...896
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #27 Skrevet 16. februar 2014 Faren til eldste sitter meget godt i det, så kan vel si at han er født med gullskje i munnen. Min eldste har alt av materielle ting han kan ønske seg. Det sørger faren hans for. Det har alltid vært ett hav av forskjellig mellom mine sønner materiellt sett. Så for meg blir det helt feil å ikke ønske å sikre den yngste. Jeg stoler på faren til den yngste, men man har ingen garanti selvfølgelig. Det spiller ingen rolle økonomisk for min eldste uansett for hsn sitter meget godt i det. Anonymous poster hash: d04dc...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå