Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser :)

Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/. Anonymous poster hash: 6798a...669

Huff, enig med deg. Sorry, barn og engler men det hørtes ikke godt ut. Sweet chili blandet med fløte og fløtegratinerte poteter og smeltet ost ble litt too much. Men nå er jeg preggers da, så har litt lett for å få kvalme fornemmelser om dagen.

For å svare Hi: vi hadde salat med nygrillet kylling, ruccola, fullkornspasta, paprika, mais, ananas, rødløk og hvitløk med pesto til. Ble en salig blanding og har sinnsyk hvitløksånde.

Anonymous poster hash: be7f8...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

biff med sitron & creme frech saus & potetmos. 

Anonymous poster hash: 5d155...eda
Skrevet

Spagetti carbonara med urtesmørbaguette og salat. Til kvelds skolebrød og kakao.

Anonymous poster hash: 38990...e49

Skrevet

Lasagne. Ingen favoritt hos meg men. 

Skrevet

Kyllingsuppe

Anonymous poster hash: 78b93...1d1

Skrevet

Innbakte pølser! :D

Hva har du til innbakte pølser?

Anonymous poster hash: c3a2e...dfd

Skrevet

Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser :)  

På hvor mange grader og hvor lenge steker du kyllingformen?

Skrevet

Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/.

Anonymous poster hash: 6798a...669

Enig. Kylling i FLØTEsaus med FLØTEpoteter OG bearnaise... Osten hengte jeg meg ikke opp i da:) Kyllingformen hørtes ganske god ut med ris og wokgrønnsaker til da

Anonymous poster hash: c61b7...2d1

Skrevet

Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/. Anonymous poster hash: 6798a...669
Huff, enig med deg. Sorry, barn og engler men det hørtes ikke godt ut. Sweet chili blandet med fløte og fløtegratinerte poteter og smeltet ost ble litt too much. Men nå er jeg preggers da, så har litt lett for å få kvalme fornemmelser om dagen.

For å svare Hi: vi hadde salat med nygrillet kylling, ruccola, fullkornspasta, paprika, mais, ananas, rødløk og hvitløk med pesto til. Ble en salig blanding og har sinnsyk hvitløksånde.

Anonymous poster hash: be7f8...d3b

Djiiiiises.

Nå lager hun mat til seg da.

UVESENTLIG hva andre mener om dette. Folk MÅ bare være negative.

Anonymous poster hash: 38990...e49

Skrevet

Vi har hatt heimelaga lasagne og kvitlauksbrød.  Ein slager her i huset, mest fordi juniorane elskar kvitlauksbrød, mistenkjer eg.

Skrevet

vi hadde kjøttdeig og spagetti og nå nyter jeg freia eggen og cola zero ;-)

Skrevet

Her ble det wook og svinekjøtt. Ikke middag, men kvelds. Har vært på jobb så har ikke hatt middag.

Anonymous poster hash: b5e77...954
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

På hvor mange grader og hvor lenge steker du kyllingformen?

200 grader i 20 minutter

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/.

Anonymous poster hash: 6798a...669

Enig. Kylling i FLØTEsaus med FLØTEpoteter OG bearnaise... Osten hengte jeg meg ikke opp i da:) Kyllingformen hørtes ganske god ut med ris og wokgrønnsaker til da

Anonymous poster hash: c61b7...2d1

Samboeren var storfornøyd, det er det viktigeste ;)

Skrevet

Grøt til middag og pizza til kveldskos.

Dette var vår søndagsplan helt til minstemann spydde utover nydekket middagsbord. Minsten i dusjen, middagen og matlysten i søpla...

Anonymous poster hash: 22da1...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...