Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #26 Skrevet 15. februar 2014 Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/. Anonymous poster hash: 6798a...669 Huff, enig med deg. Sorry, barn og engler men det hørtes ikke godt ut. Sweet chili blandet med fløte og fløtegratinerte poteter og smeltet ost ble litt too much. Men nå er jeg preggers da, så har litt lett for å få kvalme fornemmelser om dagen. For å svare Hi: vi hadde salat med nygrillet kylling, ruccola, fullkornspasta, paprika, mais, ananas, rødløk og hvitløk med pesto til. Ble en salig blanding og har sinnsyk hvitløksånde. Anonymous poster hash: be7f8...d3b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #27 Skrevet 15. februar 2014 http://frutimian.no/2013/08/tex-mexburger-med-salsa-og-guacamole/ Anonymous poster hash: 9a894...74b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #28 Skrevet 15. februar 2014 biff med sitron & creme frech saus & potetmos. Anonymous poster hash: 5d155...eda
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #29 Skrevet 15. februar 2014 Spagetti carbonara med urtesmørbaguette og salat. Til kvelds skolebrød og kakao. Anonymous poster hash: 38990...e49
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #31 Skrevet 15. februar 2014 Kyllingsuppe Anonymous poster hash: 78b93...1d1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #32 Skrevet 15. februar 2014 Innbakte pølser! Hva har du til innbakte pølser? Anonymous poster hash: c3a2e...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #33 Skrevet 15. februar 2014 Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser På hvor mange grader og hvor lenge steker du kyllingformen? Anonymous poster hash: c3a2e...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #34 Skrevet 15. februar 2014 Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/. Anonymous poster hash: 6798a...669 Enig. Kylling i FLØTEsaus med FLØTEpoteter OG bearnaise... Osten hengte jeg meg ikke opp i da:) Kyllingformen hørtes ganske god ut med ris og wokgrønnsaker til da Anonymous poster hash: c61b7...2d1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #35 Skrevet 15. februar 2014 Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/. Anonymous poster hash: 6798a...669 Huff, enig med deg. Sorry, barn og engler men det hørtes ikke godt ut. Sweet chili blandet med fløte og fløtegratinerte poteter og smeltet ost ble litt too much. Men nå er jeg preggers da, så har litt lett for å få kvalme fornemmelser om dagen. For å svare Hi: vi hadde salat med nygrillet kylling, ruccola, fullkornspasta, paprika, mais, ananas, rødløk og hvitløk med pesto til. Ble en salig blanding og har sinnsyk hvitløksånde. Anonymous poster hash: be7f8...d3b Djiiiiises. Nå lager hun mat til seg da. UVESENTLIG hva andre mener om dette. Folk MÅ bare være negative. Anonymous poster hash: 38990...e49
soleia Skrevet 15. februar 2014 #36 Skrevet 15. februar 2014 Vi har hatt heimelaga lasagne og kvitlauksbrød. Ein slager her i huset, mest fordi juniorane elskar kvitlauksbrød, mistenkjer eg.
beibilykke Skrevet 15. februar 2014 #37 Skrevet 15. februar 2014 vi hadde kjøttdeig og spagetti og nå nyter jeg freia eggen og cola zero ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #38 Skrevet 15. februar 2014 Her ble det wook og svinekjøtt. Ikke middag, men kvelds. Har vært på jobb så har ikke hatt middag. Anonymous poster hash: b5e77...954
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. februar 2014 #39 Skrevet 16. februar 2014 Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser På hvor mange grader og hvor lenge steker du kyllingformen? Anonymous poster hash: c3a2e...dfd 200 grader i 20 minutter
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. februar 2014 #40 Skrevet 16. februar 2014 Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/. Anonymous poster hash: 6798a...669 Enig. Kylling i FLØTEsaus med FLØTEpoteter OG bearnaise... Osten hengte jeg meg ikke opp i da:) Kyllingformen hørtes ganske god ut med ris og wokgrønnsaker til da Anonymous poster hash: c61b7...2d1 Samboeren var storfornøyd, det er det viktigeste
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #41 Skrevet 16. februar 2014 Grøt til middag og pizza til kveldskos. Dette var vår søndagsplan helt til minstemann spydde utover nydekket middagsbord. Minsten i dusjen, middagen og matlysten i søpla... Anonymous poster hash: 22da1...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå