Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger insp

Anonymous poster hash: e4ec1...108
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pizza med tomatpuré, pølser, løk, tomat og ost.

Skrevet

Min hjemmelagede pizza med kjøttdeig, løk, bacon og biffkjøtt ;) nam nam

Aldri en smule igjen når guttene har tatt for seg :D

Anonymous poster hash: 24f71...1af

Skrevet

I dag blir det deilige pølser...mmm..... blir vel stemplet som dårlig mor nå av hønsa her inne ;)

Anonymous poster hash: c098c...ee8
Skrevet

Stekt fløtepudding med kokte poteter, smørsaus og raspede, rå gulrøtter med sitronsaft. Nammenamm...Jeg er litt snål i matveien om dagen (og sikkert de neste 5,5 månedene) hadde pizza i går og det var ikke særlig godt...

Anonymous poster hash: 7df88...190

Anonymous poster hash: 7df88...190

Skrevet

Tandorikylling med nanbrød og raita :) Gleder meg!

Anonymous poster hash: 1f86a...097
Skrevet

I kveld blir det kylling med hasselbackpoteter.

Anonymous poster hash: 59600...d93

Skrevet

Hjemmelaget pizza. Kjøttdeig og løk stekes. Så hiver jeg oppi ett glass tomatpure. Så smører jeg fyllet ut over pizzabunnen og ost på toppen. Veldig enkelt og aldri feil ;)

Anonymous poster hash: bf363...c37
Skrevet

Hjemmetlaget pizza ikveld :)

Skrevet

Hj laget lasagne. Amerikansk oppskrift. Skikkelig spicy. Yammi.

Anonymous poster hash: ff3b8...6cd

Skrevet

biff, bernaise, pommes, tomatsalat og fylte sjampinjonger

Anonymous poster hash: 8b7ef...fec
Skrevet

Full julemiddag i dag.ribber,sossier og hele sulamitten 😋😋😋😋

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser :)  

Skrevet

I dag blir det deilige pølser...mmm..... blir vel stemplet som dårlig mor nå av hønsa her inne ;)

Anonymous poster hash: c098c...ee8

Ikke nødvendigvis stemplet soon dårlig mor pga pølser, MEN...Det er ikke akuratt en god kvalitet å forhåndsdømme og kalle folk for høns da :-/.

Så det kan du kansje la være å lære ungen din over pølsespisinga i kveld.

Anonymous poster hash: 6798a...669

Skrevet

Kyllingfilet, strimlet opp, legges i ildfastform, hell over en blanding av 3 dl fløte og 1 dl sweet chillie, revet ost på toppen.. Serveres med fløtegratinerte poteter og wok grønnsaker, samt bearnaisesaus. Blir sjokoladekake til desser :)

Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/.

Skrevet

Havregrøt med frukt og bær til middag og chicken curry til kvelds :)

Anonymous poster hash: c331c...d78
Skrevet

Biff salat med;biffkjøt (såklart), crisp salat, marinerte grillede hvitløksbåter, fetaost, cherrytomat, agurk og rødløk.

Anonymous poster hash: 3f996...5ea

Skrevet

+ pasta;)

Anonymous poster hash: 3f996...5ea

Skrevet

Uff, nå fikk jeg lyst på blodig biff! Men det er et halvt år til det ikke lenger står på forbudslista...

Her blir det hjemmelaget gul ertesuppe med oppvarmede bagetter fra Hattings. Jeg har sure epler liggende så muligens jeg sprekker og baker en eplekake også.

Anonymous poster hash: 43dd6...939
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Beklager, men dette hørtes meget kvalmt ut rett og slett. :-/. Smeltet ost på kyllingen, og smeltet ost på potetene :-/.

Finnes ikke noe revet ost på våre gratinerte poteter, så er ikke masse ost nei, er ikke stort med ost på toppen av kyllingretten heller ;)

Skrevet

pizzaen står i ovnen nå. Med skinke, løk og litt pepperoni :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...