Gå til innhold

Lørdagselsk


frk Nilsen

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hat

Det regner og regner og regner. Alt det hvite som kom i formiddag er altså borte

Her har det hvite blitt til 10-15 cm sløsj på ubrøyta fortau. Hadde jeg ikke hatt ...hva heter nå støvla igjen? ikke Sobril for det er jeg nokså sikker på at er piller av et nokså heftig slag, men det likner, kraftige svarte, snøring og varme og vanntette... men altså, hadde jeg ikke hatt dem hadde jeg også hata, men med gode støvler fikk jeg egt lyst til ¨å bygge snømann på plenen.

Sorel? De er iallfall elsk.

 

Forresten har jeg en ny elsk; sov enda en time med mini på hans dupp nr 2, og når jeg våkna hadde mannen også tørka støv i stue, kjøkken og gang. Ergo slipper jeg det.❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Hat

Det regner og regner og regner. Alt det hvite som kom i formiddag er altså borte

Her har det hvite blitt til 10-15 cm sløsj på ubrøyta fortau. Hadde jeg ikke hatt ...hva heter nå støvla igjen? ikke Sobril for det er jeg nokså sikker på at er piller av et nokså heftig slag, men det likner, kraftige svarte, snøring og varme og vanntette... men altså, hadde jeg ikke hatt dem hadde jeg også hata, men med gode støvler fikk jeg egt lyst til ¨å bygge snømann på plenen.

Sorel? De er iallfall elsk.

 

Forresten har jeg en ny elsk; sov enda en time med mini på hans dupp nr 2, og når jeg våkna hadde mannen også tørka støv i stue, kjøkken og gang. Ergo slipper jeg det.❤

 

Haha, DET var det, ja :) Fjerde vinteren jeg har dem, tror jeg, og de er like gode fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hat

Det regner og regner og regner. Alt det hvite som kom i formiddag er altså borte

Her har det hvite blitt til 10-15 cm sløsj på ubrøyta fortau. Hadde jeg ikke hatt ...hva heter nå støvla igjen? ikke Sobril for det er jeg nokså sikker på at er piller av et nokså heftig slag, men det likner, kraftige svarte, snøring og varme og vanntette... men altså, hadde jeg ikke hatt dem hadde jeg også hata, men med gode støvler fikk jeg egt lyst til ¨å bygge snømann på plenen.

Sorel? De er iallfall elsk.

 

Forresten har jeg en ny elsk; sov enda en time med mini på hans dupp nr 2, og når jeg våkna hadde mannen også tørka støv i stue, kjøkken og gang. Ergo slipper jeg det.❤

 

Haha, DET var det, ja :) Fjerde vinteren jeg har dem, tror jeg, og de er like gode fremdeles.

 

 

Har voksenUGGS beste vinterskoene jeg har hatt 

http://www.uggaustralia.eu/womens-adirondack-II-sheepskin-snow-boots-for-women/5469,en,pd.html?dwvar_5469_color=GREY#start=3&cgid=women-boots-waterproof Har de lysebrune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat: Dunpute som revnet under vask i maskin.

Elsk: Mann som tok jobben med å rense maskin samtidig som han tok helgerengjøring, handlet og disket opp med fin middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Sånne har jeg også. Lysebrune :)

 

 

Vitner om god smak ;)

 

 

Er i hvert fall en veldig bra investering. Aldri våt og aldri kald. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Sånne har jeg også. Lysebrune :)

Vitner om god smak ;)

Jeg har også såå lyst på uggs - både vintersko og tøfler. Men de stakkars sauene da?

 

Jeg klarer ikke å la vær å irritere meg grønn over at et så stort firma ikke kan behandle leverandørene sine (sauene altså) på en etisk forsvarlig måte :(

 

Det kvalifiserer faktisk til en god dose lørdagshat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...