frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Deilig kaffe i ro og mak, ungene slanger seg i pysjen foran nrk super. Vi har INGEN PLANER i helgen! Tror sist vi hadde en planløs helg var for et år siden eller no. Blir vel rastløs om ikke lenge, men nå er det bare elsk (så lenge ingen tar kaffen min)
sug lut Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Snøøøøøøøøøøøøøø i dag også Vaska tørker Kaffe Snart langrenn Alle andre er opptatt annensteds Chevre med rips- og myntegele Salat til frokost med ruccola, mozzarella og minitomater Endret 15. februar 2014 av sug lut
Gjest Fru Banderas Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Hat: Melbiller fra helvete! Jeg trodde jeg var kvitt helvetet men så fant jeg ny en i går, så noen har overlevd og bestemt seg for å få babyer, jeg absolutt hater de jævla små krypene der og forbanner meg over det mannebeinet som klarte å ha gammelt mel i skapet. Det er der de kom fra, også tok de over alt i det tørre skapet, jeg erklærte krig og nå er de faen meg tilbake. Jeg har jo isolert det meste nå, i sånne glasskrukker med skrulokk, men de må ha kommet seg inn i noe som ikke er i sånt glass. Kan se meg selv på stol med bannord haglende rundt meg i dag, mens jeg tar ut ALT, hiver alt med den minste tvil, setter ut feller og dreper mens jeg ler en hånende latter. Elsk: Frokost etter klokken 10. Krepsehaler fra Meny. Datter som har arrangert frokostbord for åtte bamser, og delt opp mango til samtlige. Jeg fikk også. Tvillingpusene våre koser med oss og mjauer av glede, det er OL om en halvtime som vi skal se, og jeg blir mer sexy for hver dag som går. God helg, magiske damer!
amandine Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Her også deilig lørdag! Første jobbefrie helg på en evighet, og ikke rt idrettsarrangement å skue heller. Har drukket kaffe og bakt boller, hele familien ligger strødd i sofaen og venter på ol-stafett. Jeg fryder meg over st Hovne Heiberg får velfortjent lynsj og pes i avisene og synes dagen.så langt har stått til gull! God lørdag!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: Treåring som har tissa to ganger på ny pottestol vi fikk levert på døra i går kveld. Henrykt over truser! Besøk av to knallfreshe syttenårige jenter til middag. Jeg holder meg ung med så fine kusiner. Nyter kaffe for første gang på mange dager. Ikke noe hat i Sikte.
Musemorbr / Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: Møljemiddag hos foreldrene mine om tre timer, med påfølgende sniff og snus på babyniese. Nok søvn i natt, for en gangs skyld, på tross av oppvåkninger med låst bekken, knasende rygg, og sprengt blære. Uforståelig, men bra. Sønn som sov til 07.30 i dag, for så å (enn så lenge) ikke trasse det minste, spise maten sin uten å tulle, og tisse uten å trenge hjelp. Mann som ikke har arbeidshelg, og som er superpappa. Lang dusj, med skrubbing, kuring og alt som er. Sjelden luksus. Rolig alenetid i stua, siden herrene leker oppe. Vellykket forsøk på å reparere raknet søm i favorittbuksa. Moden livmortapp (jada, too much information, men jeg har altså sjekket selv) så tro om jeg går helt til midten av mars? Hat: pent sagt.... Sånn skikkelig gravidtreg mage. Og det på den o store møljedagen. Det går vel bra.
Anne-B. Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: - "Jeg bynn å bi bedre, mamma." Til tross for feber, så føler hun seg bedre. Det er bra.
sug lut Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Og DER kom hatet: velta vaskepulverboksen oppi ikeaposen med rent vått tøy. Helvetes faan.
*Miss Marple* Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: Sovet med lille i armkroken hele natten - vel verd litt dårlig søvnkvalitet så lenge snille mannen som alltid står opp med gullet så mamma får sove frempå. Tidlig bytur med innkjøp av blomst (vertinnegave til bursdagsfeiring i kveld), nytt bilde og hyller til stuen. Gått ned enda en buksestørrelse - wiiiiii Stille i huset, lille sover, mellomstore spiser frokost og fniser over sms/snap/fb eller hva det nå er som befinner seg på skjermen, store er på trening og mor sjøl har flatet ut på sofaen med dib (som jeg altfor ofte gjør ifølge Gaustad). Snart tid for dusj og stell til bursdagsfeiring for snille lillesøster. Hat: regn og vind Drittstafett Drittanonyme som syns det er ok å mobbe
seigdamererbest Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: -har endelig funnet en fantastisk ung jente som hjelper med jentene i blant! -en god tur i skogen. Eldstemann har vert på ridning i dag, de har egne assistenter så jeg trenger bare gå så jenten kan se meg men ellers har jeg "fri" -fastelavensboller er i butikken Hat: -fastelavensboller er i butikken
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: - sto opp kl.11 - rolig i huset - DVR som gjør at jeg kan spole over all den hjernedøde reklamen Hat: - at jeg er feit og må spise så mange knekkebrød
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Hat: Unger enda syke og mor har mista stemmen. Regnregnregn. Elsk: Sov halvannen time sammen med mini når han duppa. Dusj. Unger på sånn halvveis bedringens vei. Mann som ordner kattedassen, vasker katterommet og støvsuger hele huset mens jeg ligger på sofaen. Spennende på jobbfronten.
Jenny251210 Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: Ungen sov til ni. NI!!!!!!!! Rødvin ikveld. Nyvaska gulv. Hat: Bilen er gåen - må ha ny denne uka. Stressa gubbe. Våt snø - gi meg kulde.
LanzaroteJenta Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: Har fått meg "ekstrajobb" på lørdager. Deilig å komme seg ut noen timer og attpåtil tjene noen kroner (er i permisjon uten lønn- skrekk og gru) Hat: Nei, egentlig ikke. Det er drittvær da.. But, but..
bIomstre Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikken Semlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt).
Gjest Jigglewiggle Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 Hat: Usedvanlig rampete unge i dag Hodeverk Regn Elsk: Lørdag Godis Cola light som blir byttet ut med noe alkohol senere i kveld
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikken Semlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt). Påskeeggopplegget fra Freia var i butikken her i går..
bIomstre Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikken Semlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt). Påskeeggopplegget fra Freia var i butikken her i går.. Påske? Det er lenge til det! Så lenge at det ikke frister faktisk. Fugleegg fra anthon berg derimot... DET kunne heller vært helårs!
seigdamererbest Skrevet 15. februar 2014 #19 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikken Semlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt). Joda, julesnopet ut og fastelavensboller inn. Hadde jeg hatt litt viljestyrke hadde det jo ikke vert noe problem....
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #20 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikken Semlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt). Baker Samson på Lamberseter Senter reklamerte for det i dag
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikken Semlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt). Påskeeggopplegget fra Freia var i butikken her i går.. Påske? Det er lenge til det! Så lenge at det ikke frister faktisk. Fugleegg fra anthon berg derimot... DET kunne heller vært helårs! Alt fra Anton Berg burde vært helårs!
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 15. februar 2014 Mere elsk! En liten shoppingrunde som resulterte i en ny radio til kjøkkenet, rååååsa DAB - så mor kan sette på gæmlis-P3 (P13) Hettegenser av alle ting og det i en mindre str Cafèbesøk Nå er det en dobbel chilimocca før mekking av taco til middag. Sånn går det når ungene får bestemme middag.
LanzaroteJenta Skrevet 15. februar 2014 #23 Skrevet 15. februar 2014 Hat:-fastelavensboller er i butikkenSemlor? Redan? Hø?!... Ikke for det, her i distriktet har de kakemenn HELE året - men jeg klarer å motstå heldigvis ...og nå fikk jeg lyst på semlor... (uups, der stod det plutselig makronfyll på handlelista gitt).Joda, julesnopet ut og fastelavensboller inn. Hadde jeg hatt litt viljestyrke hadde det jo ikke vert noe problem.... I fjor var jeg så sinnsykt dårlig på denne tiden (gravid), så i år blir det dobbel porsjon fastelavnsboller. Gjerne med dobbelt så mye vaniljekrem. Nammmm
Iiiiik Skrevet 15. februar 2014 #24 Skrevet 15. februar 2014 Elsk: Sov i 10 timer i natt Huset er gullende rent Har endelig fått opp alle de rammene med forskjellige bilder som har ligget (kremt) fem år i en haug Alle ungene er ute av huset i øyeblikket og mannen og jeg får spise middag alene Hat Det regner og regner og regner. Alt det hvite som kom i formiddag er altså borte
sug lut Skrevet 15. februar 2014 #25 Skrevet 15. februar 2014 Hat Det regner og regner og regner. Alt det hvite som kom i formiddag er altså borte Her har det hvite blitt til 10-15 cm sløsj på ubrøyta fortau. Hadde jeg ikke hatt ...hva heter nå støvla igjen? ikke Sobril for det er jeg nokså sikker på at er piller av et nokså heftig slag, men det likner, kraftige svarte, snøring og varme og vanntette... men altså, hadde jeg ikke hatt dem hadde jeg også hata, men med gode støvler fikk jeg egt lyst til ¨å bygge snømann på plenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå