Gå til innhold

iPad bruk hos toåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to på 21 mnd får Ipad når de ber om det. Det skjer 1-3 ganger hver dag. Da ser de en barnesang på youtube, ser på bilder av familiemedlemmer eller spiller enkle spill. Etter 10-15 min er de leie og finner på noe annet. Ser ikke noe galt med det.

Anonymous poster hash: 1fdcd...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt nå ut ipad og bruk tiden sammen med barnet ditt på en annen måte! Finnes ikke her i hus og heller ikke savnet! Anonymous poster hash: 2c983...116

Kan ikke savne noe du ikke har vettu....

Anonymous poster hash: 303b1...b6c

Skrevet

Helt greit at teknologien er kommet for å bli, men hvorfor prakke det på små barn som ikke har bruk for det????

Gå i butikken og kjøp puzzle spill og andre brettspill til barn. Gjør noe sosialt sammen uten for skjermen.

PC, TV, NINTENDO, XBOKS OSV GÅR FOR DET SAMME! TRENGS IKKE.

Anonymous poster hash: 2c983...116

Da pakker vi bort alt av leker i samme slengen, har jo ikke "brukt" for det heller!

Anonymous poster hash: ced45...41c

Skrevet

Dessuten.. Vi er i 2014.. Verden går fremover, teknologi blir mer og mer en del av hverdagen. Hvis du syns det er så hårreisende er det bare til å flytte opp på fjellet en plass uten elektrisitet og andre "dupeditter".

Selvfølgelig skal ikke barna sitte i timevis foran skjermene, alt med måte, er en fin ting å huske på, uansett hva det er snakk om. Og at en 2-åring spør om iPad ned en gang, betyr jo bare han elsker å spille, ikke at han er avhengig... Min spurte en periode etter yndlingsbilen sin med en gang han våknet, skal jeg kutte den ut da, så han ikke blir avhengig?

Ja, nå setter jeg ting på spissen, er bare så lei alle disse hønene som er så livredde for at verden går fremover!

Anonymous poster hash: ced45...41c

Skrevet

Vi bruker en del ipad med vår 2-åring.

Da sitter vi sammen og pusler forakjellige puslespill. Jeg er utrolig fasinert over hvor lærerikt det er.

Dere som skriver at Ipad ikke er noe bra - vet rett og slett ikke ha dere snakker om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...