Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #26 Skrevet 14. februar 2014 Skjerpings, folkens! Vil dere at det skal være sånn her som det er i Iran, eller USA, eller Kongo?! Noe abs et som er bra med samfunnet vårt er at vi er rause og siviliserte, man kan dømme et samfunn etter hvor godt de behandler sine kriminelle. De fleste skal rehabiliteres. Brevik er er unntak, men vi vil ikke forandre hele samfunnet vårt pga han. Har dere lest manifestet hans? Han ønsket seg jo et samfunn med føle soningsforhold og tortur. Ved å ikke gi ham det går vi ikke ned på hans nivå. Ikke vær så FrP-populistiske og dumme da, damer. Vær så snillAnonymous poster hash: 20b76...68f Det er ikke "fæle soningsforhold" bare fordi man må spille playstation 2 istedetfor 3, alvorlig talt. Det var ikke det jeg siktet til, men til kommentarene her over hvor godt det er i norske fengsler.. Gaaaah.... Anonymous poster hash: 20b76...68f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #27 Skrevet 14. februar 2014 Norge gir vel nok penger til Kongo, så da kan de jo se om det ikke snart blir en ledig plass til Breivik, for det virker ikke som om French har så lenge igjen. Anonymous poster hash: e809f...b79
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #28 Skrevet 14. februar 2014 Skjerpings, folkens!Vil dere at det skal være sånn her som det er i Iran, eller USA, eller Kongo?!Noe abs et som er bra med samfunnet vårt er at vi er rause og siviliserte, man kan dømme et samfunn etter hvor godt de behandler sine kriminelle. De fleste skal rehabiliteres.Brevik er er unntak, men vi vil ikke forandre hele samfunnet vårt pga han. Har dere lest manifestet hans? Han ønsket seg jo et samfunn med føle soningsforhold og tortur. Ved å ikke gi ham det går vi ikke ned på hans nivå.Ikke vær så FrP-populistiske og dumme da, damer. Vær så snillAnonymous poster hash: 20b76...68f Man er ikke Frp-populistisk eller dum eller ønsker soningsforhold som de Iran bare fordi man mener at Breivik ikke nødvendigvis trenger å få noe nyere dataspill og doblet ukelønn i forhold til andre fanger. Man er ikke en gang i nærheten av å være i nærheten av tortur selv om Breivik ikke får ha det slik han selv ønsker i fengsel! I så fall tror jeg du bør oppdatere deg litt mer om soningsforholdene i de landene du selv nevner. Anonymous poster hash: fc8fe...3da Følg med da folkens, han har ikke fått noen av disse kravene innfridd og kommer heller ikke til å få det. Om dere leste artikkelen så dere vel at andre fanger har tilgang til flere spill enn han har, forståelig nok. Ikke begynn å rope om at det er hotell i norske fengsler og at dere har så lyst å sitte i fengsel. Skammelig Anonymous poster hash: 20b76...68f
Dr. Fyll Skrevet 14. februar 2014 #29 Skrevet 14. februar 2014 En fiffig måte å torturere spillfanatikere i fengslet. Spillegleden opprettholdes, og vissheten om at det fins noe bedre og utilgjengelig vil på sikt fremkalle et mentalt sammenbrudd. Det ville vært det samme om en fengslet Knut Nærum kun fikk lese rosa-blogger på cella. La nå Breivik kjempe hardt og lenge for å få ps3, vil tro de ansatte i fengslet er fornøyd så lenge hovedfokuset hans holdes på materielle bagateller.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2014 #30 Skrevet 14. februar 2014 Sult i vei sier jeg bare. Hårreisende at innsatte får slike goder, mens det ligger eldre på gangen på sykehjem. Hvor er logikken? Jeg skal ikke ta alle sykehjem under en kam, men jeg har jobbet på noen få. For å si det slik, jeg vil heller i fengsel enn å komme på visse sykehjem. Lett å fikse det..
BellaSuz Skrevet 14. februar 2014 #31 Skrevet 14. februar 2014 Fra det ene til det andre innen fengelssystemet,- hørte de skulle vurdere å ha innsatte på dobbeltrom nå. Ja, det var jo på tide! Heller det enn at eldre skal ha dobbelrom! De kan jo bytte? Høres ut som det er mer luksus å være i fengsel enn på sykehjem i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå