Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Og nå klager han fordi han vil ha playstation 3. Hvorfor i huleste får han lov til å spille i det hele tatt? Blir matt av norske lover og regler for innsatte. De bor på hotell!!!! http://m.db.no/2014/02/14/nyheter/anders_behring_breivik/innenriks/breivik/31826349/ Anonymous poster hash: 05cc3...94f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Fordi andre mordere i norske fengsler får det kanskje? Mye luksus og kos i våre fengsler for de kriminelle. Anonymous poster hash: de052...353
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Hvis han ønsker å sultestreike og påføre seg selv lidelse på den måten, så vær så god! Han mener at han tortureres i fengselet - men det han selv gjorde mot andre, det forsvarer han. Så velger han å påføres seg selv litt lidelse, så står han jo fritt til det. Anonymous poster hash: fc8fe...3da
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Hørte det nettopp jeg og. Kjenner jeg blir provosert over skattepengebruk/-prioriteringer! Da burde minst alle eldre på pleiehjem få enerom med Playstation og! Bortskjemte folk som har det ALT for godt! Grrr... (sånn...steamen er ute nå..) Anonymous poster hash: a184e...bef
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Dobbel mengde dagpenger vil han også ha- han har jo så store utgifter til frimerker, stakkar... Gudbedre.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Dobbel mengde dagpenger vil han også ha- han har jo så store utgifter til frimerker, stakkar... Gudbedre. Ikke narsissistisk i det hele tatt han, nei... Anonymous poster hash: fc8fe...3da
FrkKværner Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Sult i vei sier jeg bare. Hårreisende at innsatte får slike goder, mens det ligger eldre på gangen på sykehjem. Hvor er logikken? Jeg skal ikke ta alle sykehjem under en kam, men jeg har jobbet på noen få. For å si det slik, jeg vil heller i fengsel enn å komme på visse sykehjem.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Det er mye bedre å sysselsette innsatte med billige aktiviteter som spill om enn at de kjeder seg så mye at de blir voldelige og krever fler ansatte. Anonymous poster hash: c5c0a...703
Gjest MMJ Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Håper ikke det er voldelige spill ha får!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Rart at han ikke vil ha Playstation 4 da. Anonymous poster hash: 82558...f6b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Tror mange av dere glemmer ansattes sikkerhet i det hele. Det er mye mer ro og fred i et fengsel hvor de har tilgang på tv og playstation. Tro hvor mye basketak det hadde blitt for de ansatte om innsatte ikke skulle hatt noen goder. Det handler om sikkerhet og ikke fordi innsatte skal ha luksus. Jeg forsvarer ikke Breivik, men jeg vet hva det vil si å jobbe i fengsel. Anonymous poster hash: 0f5b2...06a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Sult i vei sier jeg bare. Hårreisende at innsatte får slike goder, mens det ligger eldre på gangen på sykehjem. Hvor er logikken? Jeg skal ikke ta alle sykehjem under en kam, men jeg har jobbet på noen få. For å si det slik, jeg vil heller i fengsel enn å komme på visse sykehjem. Håh!! Der har vi det! Jeg har nemlig også jobbet på noen sykehjem i min tid, og da slenger jeg meg heller på Den Nye Eldrebølgen; vi gjør noen lovbrudd slik at vi kommer i fengsel heller! Anonymous poster hash: 119e7...73f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor gi ham PS3 når PS4 er så mye bedre ? bevares Anonymous poster hash: 7cb8f...038
FrkKværner Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Sult i vei sier jeg bare. Hårreisende at innsatte får slike goder, mens det ligger eldre på gangen på sykehjem. Hvor er logikken? Jeg skal ikke ta alle sykehjem under en kam, men jeg har jobbet på noen få. For å si det slik, jeg vil heller i fengsel enn å komme på visse sykehjem.Håh!! Der har vi det! Jeg har nemlig også jobbet på noen sykehjem i min tid, og da slenger jeg meg heller på Den Nye Eldrebølgen; vi gjør noen lovbrudd slik at vi kommer i fengsel heller! Anonymous poster hash: 119e7...73f Hehe høres ut som en god plan;-). Vi ses om "noen år" da;-) det er ikke så mange kvinnefengseler i Norge, så sannsynligvis havner vi på samme sted;)
Katteskinnet Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Fengsel i Norge er rehabilitering, ikke straff. Derfor er det bedre at de får spille spill, lese bøker og lignende, og ikke bli sinnsyke på cellen slik man ser i andre land.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 haha.. sorry, men så lenge han er sperret inne resten av hans eksistens så klarer jeg ikke å bry meg så mye om hva han driver med.. men ja, de har det de trenger der inne og mere til. Bare han ikke blir sluppet ut sier jeg! (han hadde sikkert blitt skutt, men likevel) Men god ide å dra i fengsel i stedefor gamlehjem. Anonymous poster hash: 7af93...a62
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Fengsel i Norge er rehabilitering, ikke straff. Derfor er det bedre at de får spille spill, lese bøker og lignende, og ikke bli sinnsyke på cellen slik man ser i andre land. Breivik skal ikke rehabiliteres til noe som helst ute i samfunnet, håper jeg. Hvis den mannen slipper ut før han har sonet minst ett år for hvert drap han begikk, da mister jeg troen på rettssystemet! At andre som skal tilbake til det norske samfunnet rehabiliteres er greit, innenfor noen rammer. Anonymous poster hash: fc8fe...3da
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Sult i vei sier jeg bare. Hårreisende at innsatte får slike goder, mens det ligger eldre på gangen på sykehjem. Hvor er logikken? Jeg skal ikke ta alle sykehjem under en kam, men jeg har jobbet på noen få. For å si det slik, jeg vil heller i fengsel enn å komme på visse sykehjem.Håh!! Der har vi det! Jeg har nemlig også jobbet på noen sykehjem i min tid, og da slenger jeg meg heller på Den Nye Eldrebølgen; vi gjør noen lovbrudd slik at vi kommer i fengsel heller! Anonymous poster hash: 119e7...73f Hehe høres ut som en god plan;-). Vi ses om "noen år" da;-) det er ikke så mange kvinnefengseler i Norge, så sannsynligvis havner vi på samme sted;) Slenger meg sammen med dere jeg Anonymous poster hash: fc8fe...3da
FrkKværner Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Sult i vei sier jeg bare. Hårreisende at innsatte får slike goder, mens det ligger eldre på gangen på sykehjem. Hvor er logikken? Jeg skal ikke ta alle sykehjem under en kam, men jeg har jobbet på noen få. For å si det slik, jeg vil heller i fengsel enn å komme på visse sykehjem.Håh!! Der har vi det! Jeg har nemlig også jobbet på noen sykehjem i min tid, og da slenger jeg meg heller på Den Nye Eldrebølgen; vi gjør noen lovbrudd slik at vi kommer i fengsel heller! Anonymous poster hash: 119e7...73f Hehe høres ut som en god plan;-). Vi ses om "noen år" da;-) det er ikke så mange kvinnefengseler i Norge, så sannsynligvis havner vi på samme sted;) Slenger meg sammen med dere jeg Anonymous poster hash: fc8fe...3da Velkommen skal du være. Kort søknadsfrist er det også, i forhold til sykehjem hvertfall. Dere leste kanskje et oppslag i avisene etter jul, om den flotte julematen de fikk. . Så vi har mye godt i vente jenter, alderdommen er sikret; -)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #20 Skrevet 14. februar 2014 Fengsel i Norge er rehabilitering, ikke straff. Derfor er det bedre at de får spille spill, lese bøker og lignende, og ikke bli sinnsyke på cellen slik man ser i andre land. Breivik skal ikke rehabiliteres til noe som helst ute i samfunnet, håper jeg. Hvis den mannen slipper ut før han har sonet minst ett år for hvert drap han begikk, da mister jeg troen på rettssystemet! At andre som skal tilbake til det norske samfunnet rehabiliteres er greit, innenfor noen rammer. Anonymous poster hash: fc8fe...3da Dette er Norge,så han er sikkert ute om 10-15 år. Anonymous poster hash: 58bc0...88d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #21 Skrevet 14. februar 2014 Skjerpings, folkens! Vil dere at det skal være sånn her som det er i Iran, eller USA, eller Kongo?! Noe abs et som er bra med samfunnet vårt er at vi er rause og siviliserte, man kan dømme et samfunn etter hvor godt de behandler sine kriminelle. De fleste skal rehabiliteres. Brevik er er unntak, men vi vil ikke forandre hele samfunnet vårt pga han. Har dere lest manifestet hans? Han ønsket seg jo et samfunn med føle soningsforhold og tortur. Ved å ikke gi ham det går vi ikke ned på hans nivå. Ikke vær så FrP-populistiske og dumme da, damer. Vær så snill Anonymous poster hash: 20b76...68f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #22 Skrevet 14. februar 2014 Hjertet mitt blør for stakkaren som ikke får ny spillkonsoll.. Ikke at han kun skal underholdes med bibelen og yatzyblokk, men litt edruelig burde han være! Anonymous poster hash: 71725...9e2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. februar 2014 #23 Skrevet 14. februar 2014 Skjerpings, folkens! Vil dere at det skal være sånn her som det er i Iran, eller USA, eller Kongo?! Noe abs et som er bra med samfunnet vårt er at vi er rause og siviliserte, man kan dømme et samfunn etter hvor godt de behandler sine kriminelle. De fleste skal rehabiliteres. Brevik er er unntak, men vi vil ikke forandre hele samfunnet vårt pga han. Har dere lest manifestet hans? Han ønsket seg jo et samfunn med føle soningsforhold og tortur. Ved å ikke gi ham det går vi ikke ned på hans nivå. Ikke vær så FrP-populistiske og dumme da, damer. Vær så snill Anonymous poster hash: 20b76...68f Det er ikke "fæle soningsforhold" bare fordi man må spille playstation 2 istedetfor 3, alvorlig talt.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #24 Skrevet 14. februar 2014 Det er jo en grunn til at kriminelle, til dømes terrorister, vil "hjem" for å pleies og "sone" når de har det fælt. Norske fengsler er knusegode! Anonymous poster hash: 62e1b...8b0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #25 Skrevet 14. februar 2014 Skjerpings, folkens! Vil dere at det skal være sånn her som det er i Iran, eller USA, eller Kongo?! Noe abs et som er bra med samfunnet vårt er at vi er rause og siviliserte, man kan dømme et samfunn etter hvor godt de behandler sine kriminelle. De fleste skal rehabiliteres. Brevik er er unntak, men vi vil ikke forandre hele samfunnet vårt pga han. Har dere lest manifestet hans? Han ønsket seg jo et samfunn med føle soningsforhold og tortur. Ved å ikke gi ham det går vi ikke ned på hans nivå. Ikke vær så FrP-populistiske og dumme da, damer. Vær så snill Anonymous poster hash: 20b76...68f Man er ikke Frp-populistisk eller dum eller ønsker soningsforhold som de Iran bare fordi man mener at Breivik ikke nødvendigvis trenger å få noe nyere dataspill og doblet ukelønn i forhold til andre fanger. Man er ikke en gang i nærheten av å være i nærheten av tortur selv om Breivik ikke får ha det slik han selv ønsker i fengsel! I så fall tror jeg du bør oppdatere deg litt mer om soningsforholdene i de landene du selv nevner. Anonymous poster hash: fc8fe...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå