Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Her er det bare Anne Vicktoria og Kira som har vært inne å snoket.. Har fått et par innlegg slettet da de mente de var upassende.. . Har ikke fått med meg reglene på hvem av de som har lov å sjekke og hvorfor.. Anonymous poster hash: 659ca...bc0 Men der har du jo svaret ditt! Anonymous poster hash: fcaaf...3f9 Hun er ikke HI. HI har en annen anonymkode Anonymous poster hash: 74118...c8b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Hvor finner du hvem som har sett på profilen din? Nå vil jeg sjekke min Anonymous poster hash: 37ee3...0bc Ved å klikke deg inn på "min profil" Anonymous poster hash: 659ca...bc0 Ja jeg har vært inne og sjekket, men det står ingen plass. Hvor står det? Anonymous poster hash: 37ee3...0bc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Her er det bare Anne Vicktoria og Kira som har vært inne å snoket.. Har fått et par innlegg slettet da de mente de var upassende.. . Har ikke fått med meg reglene på hvem av de som har lov å sjekke og hvorfor.. Anonymous poster hash: 659ca...bc0 Men der har du jo svaret ditt! Anonymous poster hash: fcaaf...3f9 Hun er ikke HI. HI har en annen anonymkode Anonymous poster hash: 74118...c8b Men da er det vel sikkert samme årsak. Hun har skrevet noe som stred mot reglene og evt fåttnoe slettet. Anonymous poster hash: fcaaf...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå