Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Og jeg signerer alltid som anonym. Har jeg vært slem annie da? Anonymous poster hash: b73ea...91a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Du har vel brutt en eller annen regel da. Anonymous poster hash: fcaaf...3f9
HvittHus Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Og jeg signerer alltid som anonym. Har jeg vært slem annie da? Anonymous poster hash: b73ea...91a Det vet vel du best.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hvordan vet du det? I følge de som styrer her inne skjer dette veldig sjelden og blir loggført, så om du ikke vet hva det dreier seg om kan de nok enkelt slå det opp og gi deg et svar. Anonymous poster hash: 0bc7d...276
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Hvordan vet du det? I følge de som styrer her inne skjer dette veldig sjelden og blir loggført, så om du ikke vet hva det dreier seg om kan de nok enkelt slå det opp og gi deg et svar. Anonymous poster hash: 0bc7d...276 Det står under "min profil", hvem som besøkte profilen min sist.. Anonymous poster hash: b73ea...91a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Du har vel brutt en eller annen regel da. Anonymous poster hash: fcaaf...3f9 Jeg tror ikke jeg har brutt noen regler her inne. Anonymous poster hash: b73ea...91a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Du har vel brutt en eller annen regel da. Anonymous poster hash: fcaaf...3f9 Jeg tror ikke jeg har brutt noen regler her inne. Anonymous poster hash: b73ea...91a Da bør du spørre. De har ikke lov til å sjekke hvem du er uten god grunn. Be om grunn svar på hvorfor de har sjekket hvem du er. Anonymous poster hash: 0bc7d...276
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Samme her, to av moderatorene har vært innom profilen min.. ante meg det men det kunne altså ikke brydd meg meg mindre Anonymous poster hash: 659ca...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Og jeg signerer alltid som anonym. Har jeg vært slem annie da? Anonymous poster hash: b73ea...91a Det skal ikke så mye til før de er inne å sniker på profilen din, et par slettede "upassende" kommentarer så er de på plass, nyskjerrige som de er .. Anonymous poster hash: 659ca...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Det står under "min profil", hvem som besøkte profilen min sist.. Anonymous poster hash: b73ea...91a Hvis jeg hadde sett på profilen din så ville du jo fått opp meg som besøkende på profilen din også, så det trenger ikke være mer enn at de har sjekket det alle kan se uten å gå inn på profilen mer enn det. De kan ha sett på profilen din som en vanlig bruker. Du burde selv vite om du har brutt forumreglene, og er du i tvil så sender du bare en pm til Elin eller kira. Er ikke verre enn det. Anonymous poster hash: b6177...c6b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Og jeg signerer alltid som anonym. Har jeg vært slem annie da? Anonymous poster hash: b73ea...91a Det skal ikke så mye til før de er inne å sniker på profilen din, et par slettede "upassende" kommentarer så er de på plass, nyskjerrige som de er .. Anonymous poster hash: 659ca...bc0 Hvis det er tilfelle er det ganske alvorlig og bør raporteres til Elin (?). Hun har tidligere beroliget oss med at ingen skal kunne sjekke hvem en anonym er uten å få forhåndsgodkjenning av henne. Hvert tilfelle skal også loggføres av henne. Anonymous poster hash: 0bc7d...276
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Jeg signerer også anonymt, men allikevel er det innimellom noen av dere som finner veien innom min profil.. Alle er jo registrert i registere, så det er jo bare å gå inn på dem. Der kommer alle medlemmene her inne opp.. Jeg har også gått inn på andres profiler. Noen ganger bommer jeg på en tast (skriver fra mobil), andre ganger kan det være en grunn. Men det kommer jo ikke opp noe spennende på disse profilene, bare det vi velger å dele.. Skjønner ikke hvorfor du reagerer på det, hi? Anonymous poster hash: d8e79...b23
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Nicket står jo i medlemslisten. Hender jeg leter etter noen der, og klikker meg inn på feil nick. Da kommer jeg opp som besøkende på den profilen. Anonymous poster hash: b6177...c6b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Nicket står jo i medlemslisten. Hender jeg leter etter noen der, og klikker meg inn på feil nick. Da kommer jeg opp som besøkende på den profilen. Anonymous poster hash: b6177...c6b Klart det kan skje. HI kan vel bare spørre moderatoren om hvorfor Anonymous poster hash: 74118...c8b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Men selv om hun signerer som anonym så har hun jo fortsatt en profil her inne som er åpen for alle, hun er også registrert med nick på bim eller dib. Det er vel snakk om hennes vanlige profil, ikke registreringen hennes med alle personopplysningene! Og denne profilen har samtlige her inne tilgang på. Anonymous poster hash: d8e79...b23
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Her er det bare Anne Vicktoria og Kira som har vært inne å snoket.. Har fått et par innlegg slettet da de mente de var upassende.. . Har ikke fått med meg reglene på hvem av de som har lov å sjekke og hvorfor.. Anonymous poster hash: 659ca...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Er det virkelig noen som oppgir korrekte personalia på profilen sin? Anonymous poster hash: ad1f0...41c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 Er det virkelig noen som oppgir korrekte personalia på profilen sin? Anonymous poster hash: ad1f0...41c Hehe, nei, det tror jeg neppe Anonymous poster hash: 659ca...bc0
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 Vi brukermoderatorer er jo også vanlige brukere, og noen ganger klikker vi oss inn på en profil som alle andre brukere her inne. Og profilene er jo åpne for alle, vi ser ikke noe mer på din profil enn noen andre brukere For min egen del er det oftest feilklikk, jeg bruker mye iPad, og den er irriterende treg å laste siden, så den gjør alltid et lite hopp når siden tilsynelatende er ferdiglastet. Dermed skjer det utrolig ofte at jeg klikker på nicket til den som har skrevet innlegget, i stedet for overskriften. Fryktelig irriterende! Ellers ligger jo alle nickene på medlemsoversikten, så det er jo ikke så rart om noen klikker innom i ny og ne. Hvis du fremdeles lurer på noe, kan du jo bare kontakte Elin eller Kira, eventuelt den som har vært inne på profilen din? UndrendeUllteppe Brukermoderator
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 Det er jo til stadighet folk inne på profilen min, akkurat det er null stress, det står ikke noe interessant på proflene til folk uansett.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #22 Skrevet 13. februar 2014 Det er ikke så farlig altså, ei heller så viktig for meg å vite hvorfor en moderator har vært innom profilen min, jeg vet at jeg ikke har gjort noe "ulovlig" her inne. Jeg "skvatt" bare litt da jeg tilfeldigvis så det. Jeg signerer alltid anonymt, altså må en av moderatorene ha gått inn på profilen gjennom medlemsregisteret, og ikke ved en feil i ett innlegg. Jeg gidder ikke å sende mail til Elin ang det, for det er ikke så viktig, bare lurte litt HI Anonymous poster hash: b73ea...91a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #23 Skrevet 13. februar 2014 Hvor finner du hvem som har sett på profilen din? Nå vil jeg sjekke min Anonymous poster hash: 37ee3...0bc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #24 Skrevet 13. februar 2014 Hvor finner du hvem som har sett på profilen din? Nå vil jeg sjekke min Anonymous poster hash: 37ee3...0bc Ved å klikke deg inn på "min profil" Anonymous poster hash: 659ca...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #25 Skrevet 13. februar 2014 Når du signerer som anonym så er det kun Elin, Anne Victoria og Kira som har mulighet til å sjekke hvem som står bak. Om det er noen andre av moderatorne som har sjekket så er det veldig merkelig for i følge Elin, Anne Victoria og Kira så er det KUN de som har mulighet til dette. Anonymous poster hash: 74118...c8b Her er det bare Anne Vicktoria og Kira som har vært inne å snoket.. Har fått et par innlegg slettet da de mente de var upassende.. . Har ikke fått med meg reglene på hvem av de som har lov å sjekke og hvorfor.. Anonymous poster hash: 659ca...bc0 Men der har du jo svaret ditt! Anonymous poster hash: fcaaf...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå