Guttaboys Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 Det må bli barna mine, når de sutrer.
Eeniemeenie Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Alle idiotene i trafikken. ( Er såklart selv en perfekt sjåfør;) ) 5-åringen som konstant avbryter oss når vi prater og hever sin egen stemme HØYT. Når samboer blir sur for bagateller. Er det forresten han eller meg som er gravid og hormonell? Han sa han hadde lyst på iskrem igår kveld kl 23 når vi hadde lagt oss.. Så var det min egen viljestyrke da, er lat om dagen. Tar det igjen etter fødsel!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 En hårsår kollega. Blir sur/såret for den minste ting og lufta på kontoret er daglig til å skjære i! Kveles tidvis Anonymous poster hash: 2020a...3ed
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 De som snakker om "husmannskost" uten å ha den ringeste anelse om hvordan hverdagen til en husmann var og hva de pleide å spise.Anonymous poster hash: f9726...839 Det irriterer ikke meg så mye, men litt enig likevel. For ikke å snakke om at de ikke nevner med ett ord at husmenn som regel jobbet fysisk fra de stod opp til de la seg.... noe som også gjør mye med hva man kan spise.Er svært få i dag som er så mye fysisk aktive som husmenn var... Anonymous poster hash: 70989...f66 Man trenger vel ikke å vite hvordan husmennenes liv var for å kunne snakke om husmannskost? Jeg skjønner ikke argumentet. Husmannskost er jo en spesiell type kost som er høyst reell for mange i dag. Anonymous poster hash: 44c79...cd2 Ekte husmanskost var gjerne grøt tre ganger om dagen. De bedre stilte hadde kansje surmelk eller sørrøye til. Noen steder var spekesild og poteter en variasjon. Kjøtt, fisk og grønnsaker var sjelden vare for mange. Ovnstekt laks er på ingen måte husmannskost. Det ver veldig uvanlig å ha en ovn å steke den i. Dagens bruk av ordet husmannskost idylliserer en tilværelse i vår nære historie som var så tøff at de færreste av oss kan fatte det. Det ergrer meg Anonymous poster hash: f9726...839
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #31 Skrevet 13. februar 2014 De som snakker om "husmannskost" uten å ha den ringeste anelse om hvordan hverdagen til en husmann var og hva de pleide å spise.Anonymous poster hash: f9726...839 Det irriterer ikke meg så mye, men litt enig likevel. For ikke å snakke om at de ikke nevner med ett ord at husmenn som regel jobbet fysisk fra de stod opp til de la seg.... noe som også gjør mye med hva man kan spise.Er svært få i dag som er så mye fysisk aktive som husmenn var... Anonymous poster hash: 70989...f66 Man trenger vel ikke å vite hvordan husmennenes liv var for å kunne snakke om husmannskost? Jeg skjønner ikke argumentet. Husmannskost er jo en spesiell type kost som er høyst reell for mange i dag.Anonymous poster hash: 44c79...cd2 Ekte husmanskost var gjerne grøt tre ganger om dagen. De bedre stilte hadde kansje surmelk eller sørrøye til. Noen steder var spekesild og poteter en variasjon. Kjøtt, fisk og grønnsaker var sjelden vare for mange. Ovnstekt laks er på ingen måte husmannskost. Det ver veldig uvanlig å ha en ovn å steke den i. Dagens bruk av ordet husmannskost idylliserer en tilværelse i vår nære historie som var så tøff at de færreste av oss kan fatte det. Det ergrer meg Anonymous poster hash: f9726...839 Jeg opplever det ikke slik, men nå har jeg en mann som spiser husmannskost. Jeg opplever ikke at noen idylliserer det. Har du eksempler som kan underbygge poenget ditt, ble litt nysgjerrig på hva du mente :-) Anonymous poster hash: 44c79...cd2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #32 Skrevet 13. februar 2014 Kollegaer. . De som tror de kan alt, har førsterett på alt og som ikke tåler å få beskjed om noe. Anonymous poster hash: 72326...91d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #33 Skrevet 14. februar 2014 Mannen! Og x-dama hans Anonymous poster hash: 7c488...eb4
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2014 #34 Skrevet 14. februar 2014 Nå har mannen vært hjemme så lenge at han irriterer meg! Det er jo litt skremmende siden vi er gift og han muligens ikke skal jobbe borte resten av livet.. Lekser! Jeg hater lekser! Jeg går ikke rundt å husker de dumme måtene og regne matte på.. Og barna har jo ikke lært det de skal ha i lekser, de holder på å lære. Så halve dagen går jo hvis jeg ikke skal gi dem svaret.. Folk som kun ser seg selv i trafikken. Det faktum at jeg må stå opp før kl.7 i ukedagene.. At jeg ikke kan trene eller drive med de aktivitetene jeg vil uten at jeg får svi i ettertid. Rart at jeg ikke går rundt som en surpomp ser jeg
DramaMama Skrevet 14. februar 2014 #35 Skrevet 14. februar 2014 Svigermor og det fordømte programmet på Disney Junior der voksne mannfolk hopper rundt i snekkerbukser og synger om hjernejogging eller noe i den duren. Fantasiens flyttefolk! Spyr
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #36 Skrevet 14. februar 2014 Barnefaren! Han krangler hele tiden bare for å krangle! Hver gang han er i dårlig humør så lar han det gå ut over meg :S Anonymous poster hash: 6ee34...e19
ærlig talt Skrevet 14. februar 2014 #38 Skrevet 14. februar 2014 Mannen min irriterer meg daglig, men ikke så ille at jeg blir sur på ham Katten i huset! Hun elsker å gå mellom beina mine. Hvis jeg går rundt i huset, og hun plutselig oppdager at jeg er ute og går, hopper hun fram mellom beina mine. Enten får katten et tråkk, eller så holder jeg selv på å gå i gulvet. Noen ganger lurer jeg på om katten liker å bli tråkket på Og til slutt: Dumme folk med sterke meninger
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #39 Skrevet 14. februar 2014 Svigerfar, har noen antenner i manko. Men har sterke meninger om alt. Meningene skifter retning hele tiden! Tror han er guds gave til verden, og elsker oppmerksomhet. Sipper om alt som er så forferdelig når han blir for full, da er det sååå synd på fyren. Stygg blir han mot damer og svigerdøttre også. Anonymous poster hash: f2705...4cb
soleia Skrevet 14. februar 2014 #40 Skrevet 14. februar 2014 De som snakker om "husmannskost" uten å ha den ringeste anelse om hvordan hverdagen til en husmann var og hva de pleide å spise.Anonymous poster hash: f9726...839 Det irriterer ikke meg så mye, men litt enig likevel. For ikke å snakke om at de ikke nevner med ett ord at husmenn som regel jobbet fysisk fra de stod opp til de la seg.... noe som også gjør mye med hva man kan spise.Er svært få i dag som er så mye fysisk aktive som husmenn var... Anonymous poster hash: 70989...f66 Man trenger vel ikke å vite hvordan husmennenes liv var for å kunne snakke om husmannskost? Jeg skjønner ikke argumentet. Husmannskost er jo en spesiell type kost som er høyst reell for mange i dag. Anonymous poster hash: 44c79...cd2 Ekte husmanskost var gjerne grøt tre ganger om dagen. De bedre stilte hadde kansje surmelk eller sørrøye til. Noen steder var spekesild og poteter en variasjon. Kjøtt, fisk og grønnsaker var sjelden vare for mange. Ovnstekt laks er på ingen måte husmannskost. Det ver veldig uvanlig å ha en ovn å steke den i. Dagens bruk av ordet husmannskost idylliserer en tilværelse i vår nære historie som var så tøff at de færreste av oss kan fatte det. Det ergrer meg Anonymous poster hash: f9726...839 Måtte google kva ein eigentleg meiner med "husmannskost". Eit meir dekkande ord hadde nok vore "bondekost", for det var nok dei større gardane som hadde råd til slik mat. Var stusslig å vere husmann, og ikkje mykje kjøt og mjølkeprodukt på menyen til kvardags.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #41 Skrevet 14. februar 2014 Folk som ikke kan skrive. Jeg vet at jeg ikke burde irritere meg, men det gjør jeg. Får helt mark av særskriving, stor bokstav der det ikke skal være, da/når-feil, e/æ-sammenblanding... Argh! Dette er ikke mitt største problem, men det er det største irritasjonsmomentet i hverdagen min. Anonymous poster hash: 566b6...687
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #42 Skrevet 14. februar 2014 Jr.som hadde begynt å sove til 7-7.30 men som denne uken har stått opp 5.30-6. Høygravid mor takler det dårlig. Stuptrøtt og kranglete på ettermiddagen = loose/loose situasjon. :/ Anonymous poster hash: 0e671...887
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #43 Skrevet 14. februar 2014 En kollega som skaper et surt miljø for hele arbeidsplassen. Men prøver å tenke at det ikke er så mye å gjøre noe med og ikke tenke for mye på det, men det er ikke alltid bare bare Anonymous poster hash: 4cf91...6bf
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #44 Skrevet 14. februar 2014 Samboeren. Og en riv ruskende gal nabokjerring. Anonymous poster hash: beeb3...c67
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #45 Skrevet 14. februar 2014 At folk ikke gidder å lære seg norsk rettskriving. Folk som skaper kø i trafikken, og som gjerne ligger 15-20 km/t under fartsgrensa. Gubben - alle de gangene han har fokus på det som etter min mening er helt feil ting. Anonymous poster hash: 93f5d...b08
katten og krapylet Skrevet 14. februar 2014 #46 Skrevet 14. februar 2014 Dora utforskeren/Diego hahaha go, diego go, stå på Diego, stå på.... ihvertfall irriterende å ha den sangen på hjernen, men krapylet er jo så søt når han svarer og " er med" at jeg klarer ikke irritere meg Ellers må nok jeg også, desverre, svare : mannen
IreneUtålmodig Skrevet 14. februar 2014 #47 Skrevet 14. februar 2014 Dora utforskeren/Diego hahaha go, diego go, stå på Diego, stå på.... ihvertfall irriterende å ha den sangen på hjernen, men krapylet er jo så søt når han svarer og " er med" at jeg klarer ikke irritere meg Ellers må nok jeg også, desverre, svare : mannen Ok, kan innrømme at den låten er fengende :-P , men det snakkende kamera kan du få av meg altså *knuse*
Gjest lykkeliggift Skrevet 14. februar 2014 #48 Skrevet 14. februar 2014 Mor og søster til mannen min ! Større irritasjon ( sinne) moment skal man lete lenge etter. Bobler over bare jeg hører stemmene deres !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå