Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har en svært masete kollega på jobben som irriterer meg så sinnsykt. Hun skal hele tiden blande seg inn i ting som hun ikke har noe med. Visst noen sier henne i mot så blir hun sur osv. Anonymous poster hash: 379fd...fbf
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Sønnen min Ikke slemt ment men han er så nygjerrig på alt så han gjør så mye gale ting. Irriterer meg også grenseløst når han ikke kan gjøre som jeg ber han om! Er hyling på bleieskift,legging,påkleddning osv. Jeg blir snart gaaal! Anonymous poster hash: 6ee34...e19
me_87 Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 de andre elevene i klassen min! De kommer å går når de vil til timene,er aldri presis,skulker mye,er frekk mot lærerene,klager PÅ ALT!
Elsker livet Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Mannen irriterer meg oftest, svigermor irriterer meg sjeldnere men mer. Barna og hunden kan også være veldig irriterende av og til.
Gjest meg&mini Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 de andre elevene i klassen min! De kommer å går når de vil til timene,er aldri presis,skulker mye,er frekk mot lærerene,klager PÅ ALT! Kjenner meg veldig igjen! Hater når andre elever kommer for sent eller går tidligere fra forelesning, sånn at læreren må stoppe å undervise. En dag var det så mye forstyrrelser at læreren avsluttet undervisningen. Var ikke så mye før, men likevel. Veldig surt når det går på andre sin bekostning.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Leieboeren - bråker til alle døgnets tider, fester og spiller musikk til 5-6 om morningene.Står utenfor vårt soveromsvindu å hoyer og skriker på natta. Vekker jentungen med jevne mellomrom hver natt... Begynner å bli små gal... nå er siste advarsel i posten og så kaster vi han ut.. gleder meg! Anonymous poster hash: 6b193...59b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Hunden Anonymous poster hash: 83346...b53
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Ungene, og en kollega. Anonymous poster hash: 907a0...f1c
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Var på tur til å si ingen. Men så kom jeg på at vi tross alt har to hunder og en katt som til tider går meg på nervene. Katta fordi hun aldri blir fornøyd, enten skal hun ha mat, mer mat eller annen mat, eller så skal hun ut eller inn eller ut igjen eller inn igjen. Også skriker hun gjerne bare hun ser meg sånn i tilfelle jeg kaaanskje kan finne på å respondere med å gi henne enda litt mer mat Dvergen irriterer meg fordi han har så enormt mye varsler i seg. Bjeffer på den minste ting og tror alle lyder kommer for å ta oss. (han er forøvrig omplassert og hadde med seg unotene når han kom) Giganten irriterer meg vel egentlig ikke så mye, bortsett fra at han ikke vet hva bordskikk er, så han stjeler alt som kan tenkes å inneholde noe spiselig Så da blir de stående, disse tre
prekæs Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Folk som lager kø og ikke enser de bak seg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Naboen. Anonymous poster hash: 6dc51...1ab
valkyrien Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Dumme mennesker Folk med dårlig køkultur Folk som kjører 20 under fartsgrensa på godt føre Mamma Naboens dansebandmusikk på full guffe
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #15 Skrevet 13. februar 2014 Svigerinna mi. Jeg vet ikke hvorfor...hun er litt opptatt av å være best og finest og alt det der. Gjennomsyrer det meste og jeg må på en måte forholde meg til henne siden vi er i familie. Barna kan irritere meg mye med masinga si. Alltid så mye om og men... Likevel så er det greit fordi jeg elsker dem så høyt :-) Anonymous poster hash: 32e89...ed1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #16 Skrevet 13. februar 2014 I dag irriterer det meg mest at min yngste sønn ikke kan kutte ut med å nappe ut kontakter overalt!!!! (TIPS???) Eldste sønn tar ut kjeler fra skapet hele tiden... Anonymous poster hash: d7b3d...d30
Subwoofer Skrevet 13. februar 2014 #17 Skrevet 13. februar 2014 Kjenninger som klager over vekta mens de sitter hjemme å spiser godteri og potetgull.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #18 Skrevet 13. februar 2014 Akkurat nå: At jeg ikke kan benytte meg av salget på Nøstebarn fordi bilen må på eu-kontroll, og vi ikke aner hvilken sum ut det kan resultere i... Anonymous poster hash: 7e3a3...736
Stella&My+2 Skrevet 13. februar 2014 #19 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Faren til Linn... i "Lodde og Linn" Ja også den nye naboen Endret 13. februar 2014 av Stella&My+2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #20 Skrevet 13. februar 2014 De som snakker om "husmannskost" uten å ha den ringeste anelse om hvordan hverdagen til en husmann var og hva de pleide å spise. Anonymous poster hash: f9726...839
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 Ei jeg synger sammen med. Hun kan aldri holde munn, så når beskjeder blir gitt fra dirigenten, så får hun det ikke med seg fordi hun er opptatt av å hviske til sidemannen el., så når alle andre er klare og har bladd seg fram til riktig note, riktig takt osv, så sier hun "Hva skal vi nå?" "Takt 37? Hvorfor det?". Hadde hun fulgt med, så hadde hun visst det! Jeg er sikker på at det går 10 minutter av hver øvelse på å vente på henne, og hun har fått beskjed om å være stille når dirigenten snakker sikkert 50 ganger. Det går bare ikke inn Anonymous poster hash: 8534e...ab5
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #22 Skrevet 13. februar 2014 De som skal inn på bussen før andre skal ut. De som ikke holder avstand i trafikken og legger seg helt oppi bilen foran. Tror ikke disse skjønner hvor trafikkfarlige de er, dumme som brød. Anonymous poster hash: 44c79...cd2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #23 Skrevet 13. februar 2014 De som snakker om "husmannskost" uten å ha den ringeste anelse om hvordan hverdagen til en husmann var og hva de pleide å spise. Anonymous poster hash: f9726...839 Det irriterer ikke meg så mye, men litt enig likevel. For ikke å snakke om at de ikke nevner med ett ord at husmenn som regel jobbet fysisk fra de stod opp til de la seg.... noe som også gjør mye med hva man kan spise. Er svært få i dag som er så mye fysisk aktive som husmenn var... Anonymous poster hash: 70989...f66
Salomine Skrevet 13. februar 2014 #24 Skrevet 13. februar 2014 Køer, varme handlesentre fulle av folk som virrer rundt, folk som ikke bruker den hjernen de har og som egentlig fungerer utmerket. ( Innrømmer jeg er litt sur i dag for "alle" maser på hvordan de skal gjøre ditt og datt, og det kan de da utmerket godt finne ut selv.)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #25 Skrevet 13. februar 2014 De som snakker om "husmannskost" uten å ha den ringeste anelse om hvordan hverdagen til en husmann var og hva de pleide å spise.Anonymous poster hash: f9726...839 Det irriterer ikke meg så mye, men litt enig likevel. For ikke å snakke om at de ikke nevner med ett ord at husmenn som regel jobbet fysisk fra de stod opp til de la seg.... noe som også gjør mye med hva man kan spise.Er svært få i dag som er så mye fysisk aktive som husmenn var... Anonymous poster hash: 70989...f66 Man trenger vel ikke å vite hvordan husmennenes liv var for å kunne snakke om husmannskost? Jeg skjønner ikke argumentet. Husmannskost er jo en spesiell type kost som er høyst reell for mange i dag. Anonymous poster hash: 44c79...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå