Englenemine Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 Elsker Livet. Sint naken biltyv. Stjerna og Barn og Engler.
Musemorbr / Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Tror jeg kan være venn med de fleste, kan hende flere av brukerne her inne er mine veninner uten at jeg er klar over det Synes man skal ta imot alle med åpne armer og møte dem som den di er. Jeg har alle mulige slags venner, noen som er stille og beskjeden, noen som gjør veldig mye utav seg, noen som elsker politikk, mens andre hater det. Det gjelder å finne en ting man har til felles, og ofte er det nok til å danne et godt venneforhold Er nok mange her inne som kunne vært min veninne, men har ikke lagt merke til en som har skilt seg ut. Eller forsåvidt, skulle ønske musemorbr var veninnen min, hun virker så koselig og god! Varm om hjertet, vil alle godt og har bare gode og motiverende ord Anonymous poster hash: c4aad...aba Ååå! Beste tråden å bli nevnt i. Også så fine ord da. Jeg blir jo helt varm i hjertet og får bare lyst til å gi deg en stor klem!
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 Mange av de som svarer med nick kunne jeg tenkt meg å være venn med De fleste virker som godhjertede damer med erfaring og mye visdom
Gråsonen Skrevet 13. februar 2014 #30 Skrevet 13. februar 2014 Sug lut, Lektor doppler og iiik (?) er brukere jeg føler at jeg kunne kommet godt overens med. Virker som intelligente oppegående kvinner. Sug lut og jeg bor tydeligvis i samme nabolag innbiller meg å ha sett henne på Kiwi for en stund tilbake.
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. februar 2014 #31 Skrevet 13. februar 2014 Setter pris på å bli nevnt her Og må si som flere andre er inne på:de som signerer med nick fremstår gjerne som trivelige damer, selv om man ikke alltid er enige. Men nå syns jeg det er greit med litt dynamikk i vennskapsforhold, så det er bare en styrke, slik jeg ser det. Ingen nevnt, ingen glemt, selv om jeg kunne tenkt meg en helaften hos Jallow B. Og kanskje hos Sug Lut.
Musemorbr / Skrevet 13. februar 2014 #32 Skrevet 13. februar 2014 Setter pris på å bli nevnt her Og må si som flere andre er inne på:de som signerer med nick fremstår gjerne som trivelige damer, selv om man ikke alltid er enige. Men nå syns jeg det er greit med litt dynamikk i vennskapsforhold, så det er bare en styrke, slik jeg ser det. Ingen nevnt, ingen glemt, selv om jeg kunne tenkt meg en helaften hos Jallow B. Og kanskje hos Sug Lut. Synd du ikke vil henge med meg da, for det er vel knapt en times biltur, og jeg har alltid kaffe og kaker.
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #33 Skrevet 13. februar 2014 Sug lut, Lektor doppler og iiik (?) er brukere jeg føler at jeg kunne kommet godt overens med. Virker som intelligente oppegående kvinner. Sug lut og jeg bor tydeligvis i samme nabolag innbiller meg å ha sett henne på Kiwi for en stund tilbake. Skulle ikke forundre meg
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. februar 2014 #34 Skrevet 13. februar 2014 Setter pris på å bli nevnt her Og må si som flere andre er inne på:de som signerer med nick fremstår gjerne som trivelige damer, selv om man ikke alltid er enige. Men nå syns jeg det er greit med litt dynamikk i vennskapsforhold, så det er bare en styrke, slik jeg ser det. Ingen nevnt, ingen glemt, selv om jeg kunne tenkt meg en helaften hos Jallow B. Og kanskje hos Sug Lut.Synd du ikke vil henge med meg da, for det er vel knapt en times biltur, og jeg har alltid kaffe og kaker. Næmmen, bor du "her"? Da er du innafor du og
Musemorbr / Skrevet 13. februar 2014 #35 Skrevet 13. februar 2014 Setter pris på å bli nevnt her Og må si som flere andre er inne på:de som signerer med nick fremstår gjerne som trivelige damer, selv om man ikke alltid er enige. Men nå syns jeg det er greit med litt dynamikk i vennskapsforhold, så det er bare en styrke, slik jeg ser det. Ingen nevnt, ingen glemt, selv om jeg kunne tenkt meg en helaften hos Jallow B. Og kanskje hos Sug Lut.Synd du ikke vil henge med meg da, for det er vel knapt en times biltur, og jeg har alltid kaffe og kaker. Næmmen, bor du "her"? Da er du innafor du og Som andresortering.... ok I'll take it. hehe Skulle du få lyst på roadtrip en dag er det bare å sende en privat melding.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. februar 2014 #36 Skrevet 13. februar 2014 Mamma'n til Will og Ailo kanskje Også har jeg jo en venninne her også da, så jeg slipper å ønske så hardt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #37 Skrevet 13. februar 2014 Tror jeg hadde strevd med Jallow B, og litt med Sug lut (men jeg finner henne ganske morsom til tider, men hun er fryktelig bastant og ekstremt vitende, og virker derfor skremmende på meg som er smålig underdanig og litt dum av meg Hun føles også for voksen for min del). Mamman til Will og Ailo liker jeg ikke. Eneste jeg virkelig ikke liker her inne.MammantilNurket virker også ganske stilig, men ikke min type.Jeg liker godt Bustetroll. Hun er litt underlig, virker ofte litt ung, men det er kanskje det som gjør at jeg tror vi hadde gått bra overens.Jeg liker også Stjerna, av og til. Tror vi hadde gått godt overens. Elsket livet virker super, hun kommer med mye bra. LillaGorilla, Moota, Barn og Engler, Musemor synes jeg også bra om, selv om de er ganske så forskjellige. Ellers har jeg fått litt sansen for PrinsesseHengepupp. Anonymous poster hash: 60c24...12c
Kathrine. Skrevet 13. februar 2014 #38 Skrevet 13. februar 2014 Måtte bare inn og se etter navnet mitt! Liker dere eg, er vel derfor eg stadig henger her.
Voilà Skrevet 13. februar 2014 #39 Skrevet 13. februar 2014 Eneste jeg kommer på er Jallow B. Vi er ganske like, tror jeg
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #40 Skrevet 13. februar 2014 Det er mange, sikkert mange av de anonyme også men vanskelig å nevne "navn". Himmel og hav, er aalltid enigi innleggene hennes. Elsker livet, virker raus og god. Iiik. Vi har samme utdanning og hadde nok hatt mye å snakke om. Mamman til nurket. Tør å være en jåle og stå for det. Husker fortsatt det første innlegget "som spesialpedagog bla bla bla". Herlighet hva slags selvhøytidelig skrulle er dette da, men tror hun er alt annet enn det. Tacotråden glemmes ikke Ostepop. Liker innleggene hennes. Lillagorilla og Stjerna. Virker som fornuftige damer. Miryks. Ikke A4 og det liker jeg. Prinsessehengepupp og musemorbr. Kommer fra et sted ikke så langt fra php i alle fall. Folk fra den landsdelen er lette å like, særlig for oss som også kommer der i fra Anonymous poster hash: 2de26...03e
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #41 Skrevet 13. februar 2014 Sug lut, Lektor doppler og iiik (?) er brukere jeg føler at jeg kunne kommet godt overens med. Virker som intelligente oppegående kvinner. Sug lut og jeg bor tydeligvis i samme nabolag innbiller meg å ha sett henne på Kiwi for en stund tilbake. Du kjente igjen sug lut på de røde vingene og haloen, sant Anonymous poster hash: 16852...154
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #42 Skrevet 13. februar 2014 Sug lut, Lektor doppler og iiik (?) er brukere jeg føler at jeg kunne kommet godt overens med. Virker som intelligente oppegående kvinner. Sug lut og jeg bor tydeligvis i samme nabolag innbiller meg å ha sett henne på Kiwi for en stund tilbake. Du kjente igjen sug lut på de røde vingene og haloen, sant Anonymous poster hash: 16852...154 Ha-ha... mente glorien Anonymous poster hash: 16852...154
Gjest Skrevet 13. februar 2014 #43 Skrevet 13. februar 2014 Tja.... Frk Nilsen liker jeg da. Og luten. Mange søte & kjekke jenter her inne som jeg fint kunne ha omgått med :roser:
Bustetroll Skrevet 13. februar 2014 #44 Skrevet 13. februar 2014 Tror jeg hadde strevd med Jallow B, og litt med Sug lut (men jeg finner henne ganske morsom til tider, men hun er fryktelig bastant og ekstremt vitende, og virker derfor skremmende på meg som er smålig underdanig og litt dum av meg Hun føles også for voksen for min del). Mamman til Will og Ailo liker jeg ikke. Eneste jeg virkelig ikke liker her inne. MammantilNurket virker også ganske stilig, men ikke min type. Jeg liker godt Bustetroll. Hun er litt underlig, virker ofte litt ung, men det er kanskje det som gjør at jeg tror vi hadde gått bra overens. Jeg liker også Stjerna, av og til. Tror vi hadde gått godt overens. Elsket livet virker super, hun kommer med mye bra. LillaGorilla, Moota, Barn og Engler, Musemor synes jeg også bra om, selv om de er ganske så forskjellige. Ellers har jeg fått litt sansen for PrinsesseHengepupp. Anonymous poster hash: 60c24...12c Haha. Jeg blir ofte kalt rar og litt snål, men du er den første som har kalt meg underlig Før jeg sa hvor gammel jeg var, så trodde faktisk de fleste her inne at jeg var 35 +.. Hvor de fikk det fra lurer jeg fortsatt på
Magia Skrevet 14. februar 2014 #45 Skrevet 14. februar 2014 Oi, det er mange Iiiiik, Miip you!, PrinsesseHengepupp, MrsRogaland, Magia, IreneUtålmodig, Bustetroll, Mammaentilnurket, Miryks, Pashla, Captain hinsight, I scream for ice cream, Vicky Pollard og sintnakenbiltyv. Artig blanding Anonymous poster hash: 3cb6d...b75 Så hyggelig!
Laufeyson Skrevet 14. februar 2014 #46 Skrevet 14. februar 2014 Luten, Hindsight, Ziva, Heartbroken (husker ikke det nye nicket..), Pashla, Pollard, Elsker livet er de jeg kommer på i farta
Monajenten Skrevet 14. februar 2014 #47 Skrevet 14. februar 2014 De fleste med nick virker supre! Sikkert mange anonyme også men de har gjerne et nick også
I scream for icecream! Skrevet 14. februar 2014 #48 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Oi, det er mange Iiiiik, Miip you!, PrinsesseHengepupp, MrsRogaland, Magia, IreneUtålmodig, Bustetroll, Mammaentilnurket, Miryks, Pashla, Captain hinsight, I scream for ice cream, Vicky Pollard og sintnakenbiltyv. Artig blanding Anonymous poster hash: 3cb6d...b75 Oi, første gang jeg har blitt nevnt i en sånn tråd! Jeg føler meg beæret! Jeg ville helt sikkert vært venn med deg også! Det er mange, mange damer her inne jeg er enig med og som jeg synes virker som trivelige folk, men hvis jeg skal nevne noen må det være: Captain Hindsight og IreneUtålmodig. Tror vi kunne hatt mange fine filmkvelder sammen. I tillegg vil jeg være mer enn venner med Laufeyson. Elsk. Og så har jeg veldig sansen for Sug Lut (til tider) og Prinsessehengepupp. Endret 14. februar 2014 av I scream for icecream!
Laufeyson Skrevet 14. februar 2014 #49 Skrevet 14. februar 2014 Oi, det er mange Iiiiik, Miip you!, PrinsesseHengepupp, MrsRogaland, Magia, IreneUtålmodig, Bustetroll, Mammaentilnurket, Miryks, Pashla, Captain hinsight, I scream for ice cream, Vicky Pollard og sintnakenbiltyv. Artig blanding Anonymous poster hash: 3cb6d...b75 Oi, første gang jeg har blitt nevnt i en sånn tråd! Jeg føler meg beæret! Jeg ville helt sikkert vært venn med deg også! Det er mange, mange damer her inne jeg er enig med og som jeg synes virker som trivelige folk, men hvis jeg skal nevne noen må det være: Captain Hindsight og IreneUtålmodig. Tror vi kunne hatt mange fine filmkvelder sammen. I tillegg vil jeg være mer enn venner med Laufeyson. Elsk. Og så har jeg veldig sansen for Sug Lut (til tider) og Prinsessehengepupp. C:
I scream for icecream! Skrevet 14. februar 2014 #50 Skrevet 14. februar 2014 Oi, det er mange Iiiiik, Miip you!, PrinsesseHengepupp, MrsRogaland, Magia, IreneUtålmodig, Bustetroll, Mammaentilnurket, Miryks, Pashla, Captain hinsight, I scream for ice cream, Vicky Pollard og sintnakenbiltyv. Artig blanding Anonymous poster hash: 3cb6d...b75 Oi, første gang jeg har blitt nevnt i en sånn tråd! Jeg føler meg beæret! Jeg ville helt sikkert vært venn med deg også! Det er mange, mange damer her inne jeg er enig med og som jeg synes virker som trivelige folk, men hvis jeg skal nevne noen må det være: Captain Hindsight og IreneUtålmodig. Tror vi kunne hatt mange fine filmkvelder sammen. I tillegg vil jeg være mer enn venner med Laufeyson. Elsk. Og så har jeg veldig sansen for Sug Lut (til tider) og Prinsessehengepupp. C: Awwww!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå