Gå til innhold

Hvem av nick-brukerne kunne vært din venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Og er det noen du ikke tror du kunne vært venn med her? Hvorfor?

Anonymous poster hash: 9d366...1ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg kunne vært venn med Jallow B.

Anonymous poster hash: 3cb6d...b75
Skrevet

Kunne vært venn med de fleste, hvis det hadde vært opp til meg, de aller fleste virker greie og hyggelige. Men det er noen som er for bastante/sinte/dømmende til at jeg hadde klart å like dem hvis de oppfører seg på samme måte i virkeligheten.

Hadde vært enklere å ramse opp de jeg IKKE kunne tenke meg å være venn med, men det skal jeg ikke gjøre, for det er dårlig gjort. :P

Anonymous poster hash: 840e3...955
Skrevet

Jeg pleier å være veldig god venn med meg selv. Vi blir alltid enige, liker de samme tingene og går aldri tom for samtaleemner:)

Skrevet

Jeg tror jeg kunne hvert venninne med Elsker livet. Hun virker som en hyggelig og klok dame, og jeg tror vi har like verdier.

Anonymous poster hash: a47b1...661

Skrevet

Tror jeg kan være venn med de fleste, kan hende flere av brukerne her inne er mine veninner uten at jeg er klar over det :) Synes man skal ta imot alle med åpne armer og møte dem som den di er. Jeg har alle mulige slags venner, noen som er stille og beskjeden, noen som gjør veldig mye utav seg, noen som elsker politikk, mens andre hater det. Det gjelder å finne en ting man har til felles, og ofte er det nok til å danne et godt venneforhold :)
Er nok mange her inne som kunne vært min veninne, men har ikke lagt merke til en som har skilt seg ut.
Eller forsåvidt, skulle ønske musemorbr var veninnen min, hun virker så koselig og god! Varm om hjertet, vil alle godt og har bare gode og motiverende ord :)

Anonymous poster hash: c4aad...aba
Gjest Mariedama
Skrevet

Jeg kunne vært venn med alle sammen her inne. :). Jeg ville ikke valgt ut noen spesielle.

Skrevet

Alle. Hadde dere bare visst hvor snill og grei jeg er, så hadde dere stått i kø :P

Skrevet

For mange til å nevne. Personer som viser at de kan se ting fra flere sider, som viser empati. Ikke alle jeg er like enige med, men liker deres evne til å diskutere saklig rundt kontroversielle temaer, og da er det alltid spennende med samtaler - slikt utvider horisonten. Liker å hva venner som gir meg ulike impulser, hvor det er et fellesskap og likevel nok ulikheter til å gjøre det interessant.

Og så er det en del som jeg absolutt ikke ville hatt i min omgangskrets. Personer som stort sett bare ser verden i svart-hvitt, som ikke kan argumentere saklig, som alltid - uansett - har rett. Og personer som synes det er greit å tråkke på andre, også personer som er i vanskelig livssituasjon. Slike greier jeg meg fint foruten.

Men det er flere her inne jeg kunne tenkt meg en jentekveld med, med masse interessante diskusjoner blandet sammen med en akkurat passe stor dose fnising og humor :)

Anonymous poster hash: 16852...154
Skrevet

Liik (?), Sug Lut og Lektor Doppler i alle fall og sikkert mange flere. *Huske å signere med anonym siden dette er skikkelig fjortis;-)*

Anonymous poster hash: f386f...dd3
Skrevet

Liik (?), Sug Lut og Lektor Doppler i alle fall og sikkert mange flere. *Huske å signere med anonym siden dette er skikkelig fjortis;-)*

Du mener kanskje Iiiiik og ikke Liik ?? :D

Skrevet

Du mener kanskje Iiiiik og ikke Liik ?? :D

Hahaha! Ja, selvfølgelig. Men Liiik er jo ganske morsomt også da..;-)

Skrevet

Oi, det er mange :)

Iiiiik, Miip you!, PrinsesseHengepupp, MrsRogaland, Magia, IreneUtålmodig, Bustetroll, Mammaentilnurket, Miryks, Pashla, Captain hinsight, I scream for ice cream, Vicky Pollard og sintnakenbiltyv. Artig blanding :)  

Anonymous poster hash: 3cb6d...b75
Skrevet

Enig. Og sikkert også med deg, anonym.

Anonymous poster hash: 25bdb...271

Skrevet

Vicky Pollard, Big Fat Lawyer, Elsker Livet... Hmmm, kommer ikke på flere nå i morgenørska. Men helt sikkert fler:-) Hvem jeg ikke kunne blitt venn med. De som er for like meg selv... :-p

Skrevet

Det er mange flotte damer her som jeg tror jeg kunne hatt det fint sammen med.

Glemmer helt sikkert noen, men Stjerna, Lilla Gorilla, Himmel og hav, Mamma'n til Nurket, Elsker livet, Iiik, Amandine, Musemorbr er noen av de som virker veldig hyggelige.

Sug Lut er kul, men litt skummelt bastant. Tror hun har lite tålmodighet med dumme mennesker og jeg kan være litt dum iblant, så jeg kjenner sy jeg er litt redd henne :P

De jeg hadde hatt problemer med å ha et venninneforhold med var de som utsetter barna sine for kjønnslemlestelse i form av omskjæring, både jenter og gutter og de som er så anti abort at de ikke evner å se nyansene i andre menneskers liv. Korttenkte og ignorante mennesker klarer jeg meg uten.

Anonymous poster hash: e8f9c...316

Skrevet

Moota m storesøster & lillebror, og en anonym her inne med samme humor som meg. Elsker livet bidrar også med mye bra.

Tror ikke kjemien stemmer helt med Stjerna og Jallow B

Anonymous poster hash: 5d1de...b7c
Skrevet

Av dem jeg kommer på nå så tror jeg at jeg kunne ha blitt gode venner med Odine!, Sug Lut, Gulltopp & Lillebjørn, Iiik, Ziva, LillaGorilla, Cat68, Soleia, Mamma4livet, Monson, Moota, og så er det en eller annen gravid nykommer som har imponert meg veldig som jeg ikke husker hva heter.

Tror ikke jeg kunne ha vært venner med megmegmeg eller Elsker Livet, selv om de to er helt ulike hverandre, er de også helt ulik meg.

Anonymous poster hash: b7c03...b0d
Skrevet

Jeg liker Berta78.

Jeg liker ikke Jallow B.

Anonymous poster hash: 90e91...ae7

Skrevet

Av de jeg kjenner nicket på: Sug Lut.

Flust med anonyme jeg har bemerket meg, men er jo riiimelig vanskelig å skulle peke ut noen der ;)

Også er jeg nysgjerrig på prinsessehengepupp etter hennes spørsmål om hår. Hah.

Skrevet

Tror jeg kunne vært venninne med Kelly Taylor :P Merka at vi har en del samme meninger og holdninger til forskjellige temaer :)

Skrevet

Jeg er dårlig på å merke meg nick, men jeg har fått veldig sansen for prinsessehengepupp den siste tiden. Jeg føler at vi kan ha en del felles, så hun kunne jeg blitt bedre kjent med. Ellers er deg mange gilde damer her, men ettersom jeg ikke kobler nick til svar og husker dem så får jeg ikke noe bilde av dem.

Skrevet

Jallow B tror jeg kunne vært min venninne. Er uenig med henne i en del ting innenfor et enkelt tema, men bortsett fra det... Hun virker åpen og noe annerledes enn mengden og det vil jeg si jeg selv også er.

Ellers er det mange hyggelige damer her inne altså :)

MammaentilNurket er også ei søt dame virker det som, men veldig ulik meg og tror ikke vi hadde passet så godt sammen.

:)

Skrevet

Moota m storesøster & lillebror, og en anonym her inne med samme humor som meg. Elsker livet bidrar også med mye bra.

Tror ikke kjemien stemmer helt med Stjerna og Jallow B

Glemte Cat 68 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...