Gå til innhold

Hva har du som er genialt i hjemmet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En slags støvsugerluke nede ved gulvet på kjøkkenet. Bare feier alt bort dit, trykker på knappen også SVUSJ er det borte. Genialt!

Anonymous poster hash: fb9dc...4a2

Åh, genialt! Det vil jeg også ha!

Anonymous poster hash: a59f9...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig avansert, og ikke noe vi har, men når vi pusser opp kjøkkenet en gang har jeg et sterkt ønske om å få meg et skap til kjøkkenmaskina, der maskina står på et "bord" inni som man kan trekker ut og opp!!! Baker endel brød, og er rimelig lei av å bære og flytte rundt på det store, stygge droget!

Anonymous poster hash: 5039b...345

Problemet med sånne er bare at de er ekstremt plasskrevende.. man bruker et helt skap til en maskin. Se på det som daglig styrketrening?

Anonymous poster hash: 09eda...21e

He, he, kanskje det;-)

Men syns ikke de skapene er så ekstremt store, jeg, da, og ofrer uansett gladelig litt plass for å få kjøkkenmaskina ute av syne, samtidig som den er lettere tilgjengelig. Har vokst opp med et sånt hjemme, og der var det en skuff under bordet, også, med plass til endel ekstra ting og tang.

Sånn skap har vi, og det er helt genialt!! Du kommer ikke til å angre så lenge dere har plass :) Du og du så enkelt :)

Skrevet

3 store boder (eller roterom som jeg kaller det).

Skrevet

Vi har en ipad montert på kjøkkenskapet som er genial når jeg lager mat eller baker.

Skrevet

Jeg elsker vaskerommet vårt! Har plass til alt rot, har genialt tørkestativ fra ikea på veggen og tillegg blir badet skånet for bæsjebleielukt da det også fungerer som stellerom. Love it!

Skrevet

Ikke så veldig avansert, og ikke noe vi har, men når vi pusser opp kjøkkenet en gang har jeg et sterkt ønske om å få meg et skap til kjøkkenmaskina, der maskina står på et "bord" inni som man kan trekker ut og opp!!! Baker endel brød, og er rimelig lei av å bære og flytte rundt på det store, stygge droget!

Anonymous poster hash: 5039b...345

Problemet med sånne er bare at de er ekstremt plasskrevende.. man bruker et helt skap til en maskin. Se på det som daglig styrketrening?

Anonymous poster hash: 09eda...21e

en kjøkkenmaskin med utstyr krever jo ett helt skap alikevel. Jeg har løftehylle til assistenten og det er genialt! Når vi en dag skal fikse opp kjøkkenet skal jeg beholde den hylla!

Skrevet

Sånn tv opptaker,vaskehjelp og DreamMover.

DreamMover hjalp her på min kolikkbaby.

Den er også grei når du er lei av å vugge på barnet hele tiden.

Anonymous poster hash: dca2b...7fc
Skrevet

Jeg vil også si nuppefjerneren som er kjøpt på nille :D

Og kattene. De fungerer som støvsuger :D

Anonymous poster hash: 930b2...468

Skrevet

En slags støvsugerluke nede ved gulvet på kjøkkenet. Bare feier alt bort dit, trykker på knappen også SVUSJ er det borte. Genialt!

Hva?! Det var nytt! Vil ha!

Anonymous poster hash: 5af22...19a

Skrevet

Avfukter på vaskerommet! Den slår seg på når luftfuktigheten er høy, og slurper i seg litervis med vann! Det vil si at klesvaken tørker på rekordtid, og man slipper å få fuktighet i kjelleren. Den avgir også en del varme, så det er tørt og varmt på vaskerommet. Den er genial, MYE bedre enn tørketrommel..Klesvasken er tørr på bare få timer! Jeg var superskeptisk før vi kjøpte den, men det er det beste vi noensinne har kjøpt!

Anonymous poster hash: 0fcdb...8c3
Skrevet

Jeg har kott på kjøkkenet. For meg er det helt uunnværlig. Der har vi dorullpakker, kakeformer, bruskasser, syltetøyglass, termoser og alt annet som tar mye plass i skap og skuffer. Vi har også noen av gjennvinnigsdunkene der.

Ellers så elsker jeg PVR-dekoderen. Vi tar opp det meste vi liker å se på, bortsett fra sport, og spoler over reklamepausene.

Disse kleshengerne har gjort at jeg får plass til dobbelt så mye i klesskapet, og det er veldig kjekt, for da blir det plass til mer klær jeg ikke husker at jeg har :D

Mannen min synes forøvrig at jeg er ganske genial. Hyggelig sagt, om ikke annet :D

Skrevet

Vi har en luftavfukter som står på når vi tørker klær. Klærne tørker mye fortere enn de gjorde før vi fikk den.

Anonymous poster hash: d04ef...f7d

Skrevet

Hadde omkledningsrom i en leilighet jeg bodde i en gang - savnes!

Ellers så er sentralstøvsuger og stort vaskerom ett pluss.

Anonymous poster hash: 5e086...9de
Skrevet

Et Stort vaskerom, lekerom, kontor der alt av bøker, kontorpult etc er lagret, feielist på kjøkkenet, stort og romslig kjøkken med nok skap-plass og to stekeovner - har nylig flyttet inn i nytt hus og er fornøyd med alt!!:-)

Anonymous poster hash: 08bd6...d96

Skrevet

Avfukter på vaskerommet! Den slår seg på når luftfuktigheten er høy, og slurper i seg litervis med vann! Det vil si at klesvaken tørker på rekordtid, og man slipper å få fuktighet i kjelleren. Den avgir også en del varme, så det er tørt og varmt på vaskerommet. Den er genial, MYE bedre enn tørketrommel..Klesvasken er tørr på bare få timer! Jeg var superskeptisk før vi kjøpte den, men det er det beste vi noensinne har kjøpt!

Oj, det hørtes smart ut! Hvor har du kjøpt den, jeg har ikke hørt om det før, jeg... :)

Skrevet

Hææ? Haha, kan du ta bilde? :D 

Anonymous poster hash: 83ba7...9d6

Skrevet

Hææ? Haha, kan du ta bilde? :D

Anonymous poster hash: 83ba7...9d6

feielist til sentralstøvsuger. Bare å google ;-)

Skrevet

Vi har SPISKAMMERS husker ikke hvordan jeg klarte meg uten!

Anonymous poster hash: 40310...8bd
Skrevet

Jeg har en stang i taket på vaskerommet som jeg kan henge skjorter som er strøket eller våte fine topper som må henge pent og tørke. Er veldig god for den :-)

Vi har stikkontakt i benken på kjøkkenet, veldig praktisk og pent (siden den ikke syns).

Ellers elsker jeg høyttalerne vi har i taket på kjøkkenet! Siden både jeg og mannen er musikkelskere er dette fantastisk, og jeg er så glad vi prioriterte det når vi pusset på og likevel dro av taket ;-) høyttalerne styrer vi med telefon eller pc, veldig lett :-)

Skrevet

Stor hall med flislagt gulv med gulvvarme. God plass når man kommer inn med våte klær, og siden gulvet er flislagt er det liv å trampe helt inn der med vintersko, skistøvler etc. Hadde et trangt inngangsparti der vi bodde før, og synes inngangspartiet nå er fantastisk.

Anonymous poster hash: 15a96...839

Skrevet

Dere som har luftavfukter på badet til klestørking - har dere en modell dere anbefaler? Hva er prisen på noe sånt? Bråker den? Kunne absolutt trengt noe sånt, det er alt for fuktig her inne...

Tror ikke jeg har så mye genialt jeg - men jeg er veldig fornøyd med ny vedkurv som ikke slipper ut bøss :-)

Skrevet

-HideAhouse sentralstøvsuger. Slangen ligger inni veggen, så er bare å dra den ut og støvsuge. Slipper å bære slangen opp og ned trapper. Har også den utgangen på kjøkkensokkelen som andre her snakket om.

-Ventilasjonsanlegg. Ingen sovelukt, matlukt eller problemer med fuktighet.

-Garasje vegg i vegg med vaskerommet. Slipper å gå ut for å komme til bilen.

-kjøkkenbod

-skittentøyssjakt mellom bad og vaskerom

Anonymous poster hash: 25dec...a0f

Skrevet

Etter å ha levd i 8 mnd uten oppvaskmaskin må jeg si den er favoritten altså. Vi er en familie på 6 som glemmer at man kan bruke vannglasset flere ganger... Det blir veldig mye oppvask i løpet av en dag!

Synes også det er fantastisk at vi har en egen inngang rett til vaskerommet. Hvis ungene full i møkk kan de går rett inn der å kle av seg :)

Ønsker meg sjakt i alle rom og etasjer til skittentøy. Samme familie slenger skittentøyet alle andre steder enn der det skal ligge!

Skrevet

Hvilket merke har dere? Jeg er i markedet for en avfukter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...