Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #26 Skrevet 12. februar 2014 Synes dere begge er urimelige her gitt. Du bruker bilen til og fra jobb, butikk og bhg. Og i tillegg er høygravid. Helt greit. Tomlene opp for at samboern din bruke buss til skole. Og at han de 3-4 gangene i uken trener fint kan bruke bilen da han får spart mer tid. Om han har treningskompis kan de bytte på å kjøre. Men det er nå slikt med bilen. Bruk den kun når dere må. Dere trenger vel ikke å bruke den hver eneste dag, eller? Nei, det er deres begge bil og begge kan bruke den så mye dere vil. Ja, bensin er dyrt, billigere med diesel enda billigere med EL Fine biler som har kommet også. Hva med å finne andre steder å spare inn på? Anonymous poster hash: cee09...680 Men jeg synes ikke han har noe grunn til å bli sur. Matvarer er tungt. Du bør vel la han få 10 kg mel på magen. Og i hver av posene og la han gå, så får lyden en annen pipe tenker jeg... Anonymous poster hash: cee09...680
Mandala Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Men jeg synes ikke han har noe grunn til å bli sur. Matvarer er tungt. Du bør vel la han få 10 kg mel på magen. Og i hver av posene og la han gå, så får lyden en annen pipe tenker jeg... Anonymous poster hash: cee09...680 Poenget er vel fortsatt ikke at hi bruker bilen for å handle, men at samboeren ikke får bruke bilen til trening. Evnt må han sitte på skolen fra kl 16 - 21, for å vente på at treningen skal begynne, tre dager i uka. Det høres helt vanvittig ut at hi i det hele tatt kan foreslå det, mens hun selv bruker bilen som hun vil. Samboeren hadde nok sikkert ikke reagert på at hi brukte bilen til butikken, hvis ikke hi hadde vært så veldig på han med at de må spare på bensin og bruke bilen lite. Jeg hadde blitt skikkelig, skikkelig sur på min samboer om han mente at jeg enten skulle droppe treningen eller sitte hele kvelden alene på skolen i påvente av at treningen skulle begynne. Da må man jo dessuten regne med mat for den ettermiddagen da, og vips har man ikke spart inn noe likevel.
SuperFries Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 Filleting. Snakk sammen og lag avtaler om hvordan bilen skal brukes. Hvis han trenger den til sin trening, så må han få bruke den. Og hvis du trenger den du er høygravid, så får du bruke den. Snakk sammen, så går det som regel greit.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 Men jeg synes ikke han har noe grunn til å bli sur. Matvarer er tungt. Du bør vel la han få 10 kg mel på magen. Og i hver av posene og la han gå, så får lyden en annen pipe tenker jeg... Anonymous poster hash: cee09...680 Poenget er vel fortsatt ikke at hi bruker bilen for å handle, men at samboeren ikke får bruke bilen til trening. Evnt må han sitte på skolen fra kl 16 - 21, for å vente på at treningen skal begynne, tre dager i uka. Det høres helt vanvittig ut at hi i det hele tatt kan foreslå det, mens hun selv bruker bilen som hun vil. Samboeren hadde nok sikkert ikke reagert på at hi brukte bilen til butikken, hvis ikke hi hadde vært så veldig på han med at de må spare på bensin og bruke bilen lite. Jeg hadde blitt skikkelig, skikkelig sur på min samboer om han mente at jeg enten skulle droppe treningen eller sitte hele kvelden alene på skolen i påvente av at treningen skulle begynne. Da må man jo dessuten regne med mat for den ettermiddagen da, og vips har man ikke spart inn noe likevel. Trening er hobby som ikke er livsnødvendig, å handlet mat for å mette voksne og barn er nødvendig. Ser dere ikke forskjell? Kjenner for øvrig ingen familiefedre som trener over halve uka, når skal man få tid til familien? Og når skal mor få tid til trening? Anonymous poster hash: f96db...9fb
Hringariki Skrevet 13. februar 2014 #30 Skrevet 13. februar 2014 Det er vel ikke gratis å ta bussen heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå