Jallow B Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 Nå har jeg konferert med både mann og barn og de har gitt meg klarsignal, så lenge jeg ikke dropper rødfargen. Såehh...tjaaa.... må tenke litt til.... Men ser det ikke bare litt teit ut når gamlemor på snart 35 plutselig går hen og lever ut sine barndomsdrømmer da? Nope. Jeg kjenner menn og kvinner oppi 40-50åra personlig med dreadlocks. Og jeg har fb-virtuelle-venner som er nærmere 70 Uvitende meg spør: Hvis man først har laget dreadlocks, er det mulig å gre det ut igjen, eller er man liksom stuck med det? Og hvis man likevel vil bli kvitt dem da, må man klippe seg helt kort etterpå? Anonymous poster hash: 70e10...f51 Man kan, om man er heldig, få skulderlangt hår. Man må balsamere som pokker noen uker i forkant, bruke masse hårkur, og klippe, gre, og styre noe sinnsykt. Letteste er selvsagt å klippe det 5-6cm langt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Det ser bare skittent og ustelt ut med dreads. Tenk hvilket eldorado for mikroorganismer det er inni hårtustene. Håret er jo ikke mulig å gjøre rent. Æsj! Anonymous poster hash: b23a4...9f4
Mandala Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 Å, merker at jeg får lyst på dreads nå jeg også. Hater hårstyr og frisører. Skulle ta det en gang for 12 år siden, men hadde "plutselig" tom sparekonto Nå har jeg tenkt som hengepupp her at jeg er litt for gammel til å begynne med sånt.. Men kanskje ikke.. Menneh... Håret mitt er bare til skuldrene og blir aldri lengre. Er det for kort for å ha dreads, om det krymper i lengden? Plutselig har jeg bare noen tuster som står rett ut til alle kanter som en Karius
Mandala Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Hvordan gjør man etterhvert som håret vokser ut? Kan man fikse det selv eller blir det som at man må til frisøren for å ordne etterveksten? Endret 13. februar 2014 av Mandala
Jallow B Skrevet 13. februar 2014 #30 Skrevet 13. februar 2014 Det ser bare skittent og ustelt ut med dreads. Tenk hvilket eldorado for mikroorganismer det er inni hårtustene. Håret er jo ikke mulig å gjøre rent. Æsj! Anonymous poster hash: b23a4...9f4 Hvorfor innbiller du deg at det ikke er mulig å gjøre det rent? Les deg litt opp på temaet, du, eller spør meg fremfor å anta sånt tull Å, merker at jeg får lyst på dreads nå jeg også. Hater hårstyr og frisører. Skulle ta det en gang for 12 år siden, men hadde "plutselig" tom sparekonto Nå har jeg tenkt som hengepupp her at jeg er litt for gammel til å begynne med sånt.. Men kanskje ikke.. Menneh... Håret mitt er bare til skuldrene og blir aldri lengre. Er det for kort for å ha dreads, om det krymper i lengden? Plutselig har jeg bare noen tuster som står rett ut til alle kanter som en Karius Da ville jeg vurdert å ta med ekstra hår som sys inn, om du vet det ikke vokser lengere Hvordan gjør man etterhvert som håret vokser ut? Kan man fikse det selv eller blir det som at man må til frisøren for å ordne etterveksten? Jeg gjør ca ingenting med, det fester seg mye selv. Løshårene som kommer her og der lager jeg nye babydreads av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå