Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #26 Skrevet 12. februar 2014 Kos dere masse! Her er det tegnefilm og nystekte rundstykker. Kos Anonymous poster hash: 6aa64...cc9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #27 Skrevet 12. februar 2014 Kos dere masse! Her er det tegnefilm og nystekte rundstykker. Kos Anonymous poster hash: 6aa64...cc9 Hverdagslykke<3<3<3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #28 Skrevet 12. februar 2014 Absolutt!!! Anonymous poster hash: 6aa64...cc9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #29 Skrevet 12. februar 2014 Absolutt!!! Anonymous poster hash: 6aa64...cc9 <3 gull verdt disse stundene
MammantilNurket Skrevet 12. februar 2014 #30 Skrevet 12. februar 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor innholdet i trådene til HI faller dere så tungt for brystet. Jeg setter pris på at hun deler hverdagens lyspunkter, jeg. Det er da bare positivt Jeg har forøvrig stor forståelse for at en femåring synes at curling er stilig: middelaldrende menn utstyrt med mopp iført klovnebukser som freser rund på isen i spasersko - stoooor underholdningsverdi
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #31 Skrevet 12. februar 2014 Høres koselig ut, kos dere masse :-D Anonymous poster hash: 6f465...d89
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #32 Skrevet 12. februar 2014 Høres koselig ut, kos dere masse :-D Anonymous poster hash: 6f465...d89
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #33 Skrevet 12. februar 2014 Men ja tydelig du gjør det for å provosere eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger .Anonymous poster hash: 9d44e...a4d Hvis jeg provoserer noen med litt hverdagslykke....vet du...det lever jeg fint med:-) ha en topp dag:-) Jeg syns dine små hverdagsglimt er koselige, men for å unngå at alle trådene dine glir ut i krangel og hets anbefaler jeg at du ignorerer de sure kommentarene istede for å gå inn i diskusjon med dem. Da får de liksom ikke så mye igjen for sutringen sin. Bare et tips Men det er jo det hun er ute etter. Å provosere med sin dumhet... Og så spille lei seg for å få støtte av deg feks. Og hun tror jo dette forumet er hennes personlige dagbok. Hun kommer nok til å få opp øya en dag og se at hun har satt barna sine i et veldig dårlig lys. "Alle" vet jo nå at de ikke eier oppdragelse og at nettopp det er hun stolt av... Anonymous poster hash: 753c0...ad6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 12. februar 2014 Høres koselig ut, kos dere masse :-D Anonymous poster hash: 6f465...d89 Takk:-) dagen har vært super:-) vi har kost oss som bare det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå