mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Han har vært syk siden fredag så nå er vi hjemme og koser oss,tennte stearinlys,kakao med sjokoladebit og krem. Curling på tv:-) lykke Ikke noe er bedre enn sånne koslige stunder:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 OK! Anonymous poster hash: cac39...3c6
Von Hertelhofen Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Blir du lykkelig av curling? Men god bedring til lillemann
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Kanskje du skulle lagd en blogg med bilder og greier? Det kan man tjene penger på! Du kan jo bli nye adhdmamma(frue)? Så mye innlegg som du skriver her som best kan karakteriseres som en dagbok kunne du kanskje fått mer glede av på en blogg? Og så kan du dele de med dem som er interessert i å lese fremfor å spre de ut på et anonymforum. Anonymous poster hash: 40b28...36f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2014 Blir du lykkelig av curling? Men god bedring til lillemann Det norske curlinglaget har ett og annet som gir hverdagslykke ja:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Hvor gamle er barna dine? Anonymous poster hash: c538a...fda
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2014 Hvor gamle er barna dine?Anonymous poster hash: c538a...fda 5 og 7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Høres koselig ut. Er du hjemmeværende? Anonymous poster hash: c538a...fda
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2014 Høres koselig ut. Er du hjemmeværende? Anonymous poster hash: c538a...fda nei det er jeg ikke:-) men nå når det er sykdom er jeg det:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Han har vært syk siden fredag så nå er vi hjemme og koser oss,tennte stearinlys,kakao med sjokoladebit og krem. Curling på tv:-) lykke Ikke noe er bedre enn sånne koslige stunder:-) Eh... javel? 5 åringer pleier jo å ha sansen for stearinlys og foreldre som heller glor på tv. Anonymous poster hash: 753c0...ad6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2014 Han har vært syk siden fredag så nå er vi hjemme og koser oss,tennte stearinlys,kakao med sjokoladebit og krem. Curling på tv:-) lykke Ikke noe er bedre enn sånne koslige stunder:-) Eh... javel? 5 åringer pleier jo å ha sansen for stearinlys og foreldre som heller glor på tv. Anonymous poster hash: 753c0...ad6 Ja han stoooorkoser seg,er det ikke flott:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Han storkoser seg. Er han ikke syk? Få deg en blogg du. Eller en jobb kanskje? Anonymous poster hash: 753c0...ad6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2014 Han storkoser seg. Er han ikke syk? Få deg en blogg du. Eller en jobb kanskje?Anonymous poster hash: 753c0...ad6 Har en jobb og blogg,neitakk:-) jepp han stooooorkoser seg med curlig han:-) nå sover han:-) var det noe mer?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2014 Kos dere masse Takk takk:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #16 Skrevet 12. februar 2014 Blogg? Herregud mååååå du gjøre dette hver dag? Oppdatere om vanlige ting. Håper på oppdatering fra hun med mannen på besøk hos kompis også jeg da , like interesant.... Anonymous poster hash: 9d44e...a4d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #17 Skrevet 12. februar 2014 Men ja tydelig du gjør det for å provosere eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger . Anonymous poster hash: 9d44e...a4d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 12. februar 2014 Ja jeg på død og liv må d:-) lev med det:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #19 Skrevet 12. februar 2014 Hehe jepp provosere/ spam indeed Anonymous poster hash: 9d44e...a4d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. februar 2014 #20 Skrevet 12. februar 2014 MÅ dere virkelig være så negative på alt? Her er ikke ungene 5 år heller, de er SNART 3 og 2 år, og vet dere hva, de eeeeeeelser å ha levende lys, fyr i ovnen og tv å se på, spesielt når de er syke Kos dere mamma til adhd gutt<3 Så får man håpe han snart er frisk igjen
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #21 Skrevet 12. februar 2014 MÅ dere virkelig være så negative på alt? Her er ikke ungene 5 år heller, de er SNART 3 og 2 år, og vet dere hva, de eeeeeeelser å ha levende lys, fyr i ovnen og tv å se på, spesielt når de er syke Kos dere mamma til adhd gutt<3 Så får man håpe han snart er frisk igjen Takk takk:-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 12. februar 2014 Men ja tydelig du gjør det for å provosere eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger .Anonymous poster hash: 9d44e...a4d Hvis jeg provoserer noen med litt hverdagslykke....vet du...det lever jeg fint med:-) ha en topp dag:-)
*Miss Marple* Skrevet 12. februar 2014 #23 Skrevet 12. februar 2014 Men ja tydelig du gjør det for å provosere eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger .Anonymous poster hash: 9d44e...a4d Hvis jeg provoserer noen med litt hverdagslykke....vet du...det lever jeg fint med:-) ha en topp dag:-) Jeg syns dine små hverdagsglimt er koselige, men for å unngå at alle trådene dine glir ut i krangel og hets anbefaler jeg at du ignorerer de sure kommentarene istede for å gå inn i diskusjon med dem. Da får de liksom ikke så mye igjen for sutringen sin. Bare et tips
Gjest lillehi Skrevet 12. februar 2014 #24 Skrevet 12. februar 2014 Høres kjempekoselig ut😃 god bedring til lillemann 💖
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #25 Skrevet 12. februar 2014 Høres kjempekoselig ut god bedring til lillemann Takk takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå