Gå til innhold

perfekt morgenstund med lillemann:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært syk siden fredag så nå er vi hjemme og koser oss,tennte stearinlys,kakao med sjokoladebit og krem.

 

Curling på tv:-) lykke

 

Ikke noe er bedre enn sånne koslige stunder:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!



Anonymous poster hash: cac39...3c6
Skrevet

Blir du lykkelig av curling?

 

Men god bedring til lillemann :)

Skrevet

Kanskje du skulle lagd en blogg med bilder og greier? Det kan man tjene penger på! Du kan jo bli nye adhdmamma(frue)?

 

Så mye innlegg som du skriver her som best kan karakteriseres som en dagbok kunne du kanskje fått mer glede av på en blogg? Og så kan du dele de med dem som er interessert i å lese fremfor å spre de ut på et anonymforum.



Anonymous poster hash: 40b28...36f
Skrevet

Blir du lykkelig av curling?

Men god bedring til lillemann :)

Det norske curlinglaget har ett og annet som gir hverdagslykke ja:-)

Skrevet

Hvor gamle er barna dine?

 

Anonymous poster hash: c538a...fda

Skrevet

Hvor gamle er barna dine?Anonymous poster hash: c538a...fda

5 og 7

Skrevet

Høres koselig ut. Er du hjemmeværende?

 

Anonymous poster hash: c538a...fda

Skrevet

Høres koselig ut. Er du hjemmeværende? Anonymous poster hash: c538a...fda

nei det er jeg ikke:-) men nå når det er sykdom er jeg det:-)
Skrevet

Han har vært syk siden fredag så nå er vi hjemme og koser oss,tennte stearinlys,kakao med sjokoladebit og krem.

Curling på tv:-) lykke

Ikke noe er bedre enn sånne koslige stunder:-)

Eh... javel? 5 åringer pleier jo å ha sansen for stearinlys og foreldre som heller glor på tv.

 

Anonymous poster hash: 753c0...ad6

Skrevet

 

Han har vært syk siden fredag så nå er vi hjemme og koser oss,tennte stearinlys,kakao med sjokoladebit og krem.

Curling på tv:-) lykke

Ikke noe er bedre enn sånne koslige stunder:-)

Eh... javel? 5 åringer pleier jo å ha sansen for stearinlys og foreldre som heller glor på tv. Anonymous poster hash: 753c0...ad6

 

Ja han stoooorkoser seg,er det ikke flott:-)

Skrevet

Han storkoser seg. Er han ikke syk? Få deg en blogg du. Eller en jobb kanskje?

 

Anonymous poster hash: 753c0...ad6

Skrevet

Han storkoser seg. Er han ikke syk? Få deg en blogg du. Eller en jobb kanskje?Anonymous poster hash: 753c0...ad6

Har en jobb og blogg,neitakk:-) jepp han stooooorkoser seg med curlig han:-) nå sover han:-) var det noe mer?

Skrevet

Kos dere masse :)

Takk takk:-)

Skrevet

Blogg? Herregud mååååå du gjøre dette hver dag? Oppdatere om vanlige ting. Håper på oppdatering fra hun med mannen på besøk hos kompis også jeg da , like interesant....

 

Anonymous poster hash: 9d44e...a4d

Skrevet

Men ja tydelig du gjør det for å provosere ;) eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger .

 

Anonymous poster hash: 9d44e...a4d

Skrevet

Ja jeg på død og liv må d:-) lev med det:-)

Skrevet

Hehe jepp provosere/ spam indeed :)

 

Anonymous poster hash: 9d44e...a4d

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

MÅ dere virkelig være så negative på alt? Her er ikke ungene 5 år heller, de er SNART 3 og 2 år, og vet dere hva, de eeeeeeelser å ha levende lys, fyr i ovnen og tv å se på, spesielt når de er syke :P

 

Kos dere mamma til adhd gutt<3 :) Så får man håpe han snart er frisk igjen

Skrevet

MÅ dere virkelig være så negative på alt? Her er ikke ungene 5 år heller, de er SNART 3 og 2 år, og vet dere hva, de eeeeeeelser å ha levende lys, fyr i ovnen og tv å se på, spesielt når de er syke :P

 

Kos dere mamma til adhd gutt<3 :) Så får man håpe han snart er frisk igjen

Takk takk:-)

Skrevet

Men ja tydelig du gjør det for å provosere ;) eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger .Anonymous poster hash: 9d44e...a4d

 

Hvis jeg provoserer noen med litt hverdagslykke....vet du...det lever jeg fint med:-) ha en topp dag:-)

Skrevet

 

Men ja tydelig du gjør det for å provosere ;) eller du skjønner bare ikke hvordan et forum blir om alle brukerne bruker den som blogg.... Nå håper jeg mange slenger seg på den trenden så kanskje det ikke er like greit lenger .Anonymous poster hash: 9d44e...a4d

Hvis jeg provoserer noen med litt hverdagslykke....vet du...det lever jeg fint med:-) ha en topp dag:-)

Jeg syns dine små hverdagsglimt er koselige, men for å unngå at alle trådene dine glir ut i krangel og hets anbefaler jeg at du ignorerer de sure kommentarene istede for å gå inn i diskusjon med dem. Da får de liksom ikke så mye igjen for sutringen sin.

 

Bare et tips :)

Gjest lillehi
Skrevet

Høres kjempekoselig ut😃 god bedring til lillemann 💖

Skrevet

Høres kjempekoselig ut god bedring til lillemann

Takk takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...