Gå til innhold

Hvor lenge har du vært medlem her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært medlem siden 2007. Det begynner faktisk å bli noen år, og har byttet nick flere ganger på den tiden. Husker mange av de "gamle", og alle diskusjonstemaene som nå er en saga blott. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jammen meg vært her jevnt over siden høsten 2005...;-) Stort sett alltid lagt ut og svart på innlegg som anonym, så neppe noen som har lagt merke til meg. I begynnelsen syns jeg det var mye nyttig å få med seg, men etter noen år har man liksom fått med seg det meste, og nå henger jeg her mest for underholdningens skyld. Mye rart å lese;-)

Anonymous poster hash: 0c473...d27
Skrevet

Siden 2010.

Anonymous poster hash: 3b518...a08

Skrevet

2006 -var mest på Skravle før (ikke anonym), men er nå nesten bare på Anonym og svarer anonymt.

Anonymous poster hash: b6090...0b5
Skrevet

Siden 2001 når jeg var gravid med eldste :P

Anonymous poster hash: c903e...9fe

Skrevet

Siden 2012, så er ganske ny :-)

Skrevet

Siden 2001 når jeg var gravid med eldste :P

Anonymous poster hash: c903e...9fe

Da er vi to. Begynte i november 2001. Har gått veldig i bølger hvor aktiv jeg har vært. I perioder har det vært flere timer for dagen og med kjent nick, andre ganger har det gått mange måneder mellom hver gang.

Anonymous poster hash: f11c8...406

Skrevet

Siden 2005. Snart 10-års jubileum ;)

Anonymous poster hash: 96191...976

Skrevet

Siden 2001, herre min hatt! Litt av og på men stort sett.. Hadde en pause i 2004-5, eller noe sånt, og snublet inn igjen og ble her...

Skrevet

Har vært medlem siden 2004! :-)

Hadde et annet nick da..

Husker flere gode gamle slik som Northenlights, Tingeling123, Fruktmos, Dr.Yppert.... hmmm...trodde jeg skulle huske flere nick, men husken har tydeligvis blitt dårlig med årene ;-)

Husker også godt Northenlights. Flere andre også, men er litt sånn at når andre sier de så er ååååh jaa.. hehe :P

Skrevet

har vært medlem siden 2008. var gravid med minstemann da.

Skrevet

Har vært her siden vi begynte prøvingen i januar 2011.

Sitter her nå 3 år senere med 2 barn :) 

Skrevet

Tror det sto sia 2005 , men husker ikke om jeg het det samme. Eller om jeg var så aktiv

Skrevet

Siden vår 2005 når jeg var gravid med eldstemann. Hadde et annet nick den gangen, husker ikke en gang hvorfor jeg byttet.

Har hatt en mindre aktiv fase da eldste begynte i skolen, men så fikk jeg en jente ifjor og siden da er jeg mye innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...