Gå til innhold

Hvor lenge har du vært medlem her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv vært medlem her i årevis, men har hatt en pause på flere pr år. Snublet tilfeldig over forumet i kveld. Jammen husket jeg passordet, og ikke var jeg "permittert" heller :-). Koselig å titte innom. Myyyye er forandret. Er det noen gamle travere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble medlem i 2004 eller 2005 når jeg var gravid med storesøster. Har vært her mer eller mindre hele tiden, men aldri så masse som nå når jeg ikke jobber og barna er såpass store :)

Det mangler en del gode "gamle", men en del er her også :D

Skrevet

Jeg er også en gammel traver fra 04:)

Er stort sett anonym da, men savner flere av de gamle nickene, for eksempel sjaman, sjiraff, pila, angelica og dr.yppert. Samt mange på skravle den gang.

Anonymous poster hash: 58fff...209

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ble medlem rundt aug -nov 2009

Skrevet

Siden april 2009 faktisk!

Trodde virkelig ikke at jeg hadde vært her inne så lenge.

Skrevet (endret)

Vært her siden 2002, men med noen pauser underveis. Også het jeg LisseUmmaNuddeAtteJam da =)

... Ehm, kan ha vært 2003, ble litt usikker her.

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Jeg er også en gammel traver fra 04:)

Er stort sett anonym da, men savner flere av de gamle nickene, for eksempel sjaman, sjiraff, pila, angelica og dr.yppert. Samt mange på skravle den gang.Anonymous poster hash: 58fff...209

ja!!!! De husker jeg også :-)
Skrevet

Jeg ble medlem i 2004 eller 2005 når jeg var gravid med storesøster. Har vært her mer eller mindre hele tiden, men aldri så masse som nå når jeg ikke jobber og barna er såpass store :)

Det mangler en del gode "gamle", men en del er her også :D

Morsomt. Jeg var aktiv i 2004/2005 jeg og :-)
Skrevet

2002/2003

Har hatt flere års pause innimellom. Jeg var 18 år den gang. Nå er jeg straks 30.

Var mye action på den tiden. De store temaene var skadelige våtservietter og litagoyoghurt. Ammepresset var på sitt aller verste! 

Skrevet

Jeg ble medlem i 2005. Da var jeg tenåring og uplanlagt gravid. Nå er jeg "gammel" og lever et helt annet liv nå. Kalte meg winnie eller noe tror jeg

Skrevet

Haha morsomt, skrev nettopp i en annen tråd at jeg har vært her ca.11 år😱 Siden april 2003.

Men har også hatt en del pauser.

Skrevet

Siden 2006 :) Har hatt mange ulike nick, og noen pauser :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg har 8-årsjubileum i disse dager :) Hatt er par andre nick opp gjennom. Jeg savner nick som bl.a erteposen og pila  

Skrevet

Jeg laget profil her i juni 2003. Da het jeg hufsla. Har hatt noen pauser, men kommer alltid tilbake 😊 yngste er 7,5 år.

Skrevet

Jeg har vært her siden 2004/2005...ikke like aktiv men...titter innom....kjenner igjen flere av dere "gamle" som har skrive her inne....

Skrevet

siden sensommeren eller høsten 2009 tror jeg

Skrevet

Siden November i fjor. :-)

Anonymous poster hash: 1f56a...c6d

Skrevet

Jeg har vært her i 7 år.

Jeg tenker at de som ikke er her lenger har vokst opp og kommet seg videre med livene sine😉, mens vi henger igjen her inne.

Jeg var godt voksen den gang når jeg meldte meg inn for 7 år siden og enda eldre nå. Merker veldig godt at mange her inne nå er veldig mye yngre enn meg. Det merker jeg på holdninger, verdier og ikke minst skremmende språkbruk til tider.

Derfor henger jeg ikke så mye her inne lenger, periodevis, da jeg føler ofte jeg sitter og diskuterer ting med tenåringer.

Jeg er 42 år selv.

Anonymous poster hash: 88d7d...e28

Skrevet

Siden 2007 tror jeg. Men har hatt lange pauser innimellom.

Skrevet

Har vært medlem siden 2004! :-)

Hadde et annet nick da..

Husker flere gode gamle slik som Northenlights, Tingeling123, Fruktmos, Dr.Yppert.... hmmm...trodde jeg skulle huske flere nick, men husken har tydeligvis blitt dårlig med årene ;-)

Skrevet

Siden 2004 tror jeg, men hadde et annet nick tidligere. Har vært aktiv i varierende grad, noen ganger får jeg nok av at det er de samme temaene som dukker opp med jevne mellomrom. 

Skrevet

Jeg har vært her i 7 år.

Jeg tenker at de som ikke er her lenger har vokst opp og kommet seg videre med livene sine, mens vi henger igjen her inne.

Jeg var godt voksen den gang når jeg meldte meg inn for 7 år siden og enda eldre nå. Merker veldig godt at mange her inne nå er veldig mye yngre enn meg. Det merker jeg på holdninger, verdier og ikke minst skremmende språkbruk til tider.

Derfor henger jeg ikke så mye her inne lenger, periodevis, da jeg føler ofte jeg sitter og diskuterer ting med tenåringer.

Jeg er 42 år selv.

Anonymous poster hash: 88d7d...e28

Man er jo i ulike faser av livet. Sist jeg hang her mye var jeg alenemor med mye kunnskap om noe og mange spørsmål om mangt (samt en jobb som gav meg mye fritid ;-) ) Nå har jeg mann og vi "starter på nytt" i godt voksen alder og dermed endte jeg opp her igjen. Men jo, miljøet her har forandret seg. Om det er til det bedre eller til det verre skal jeg la ligge usakt ;-) 

Skrevet

Siden sommeren 2012, da jeg var halvveis i første svangerskap. Så ikke mer en ca. et og et halvt år.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Siden hun eldste på 9 var baby.... herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...