Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #51 Skrevet 12. februar 2014 Lurer på hvor majoriteten av alle som svarer her kommer fra og hva de egentlig jobber med?! Er det virkelig så vanlig å ha deltidsstillinger når barn er små? For oss er 8 timer et minimum! Det er ikke sjans i havet å jobbe 100% (8-4) og ha barnet i bhg mindre enn 8 timer. For vår del blir det 8,5 som er snittet per dag. En kort dag blir i vårt tilfelle 8 timer . Tror kanskje mange mødre overvurderer barnets behov for å være hjemme med dem.. Jeg tror de har det minst like bra i barnehage, hvor det er mye mer impulser og stimuli. Er vel bedre å være i barnehagen enn å bli hentet kl 15 og henge rund mamma mens hun står og lager mat og ikke har tid til lek uansett. Anonymous poster hash: fae94...0fa
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #52 Skrevet 12. februar 2014 10-14, kort dag, og akkurat passe synes jeg!! Anonymous poster hash: a81d5...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #53 Skrevet 12. februar 2014 Lurer på hvor majoriteten av alle som svarer her kommer fra og hva de egentlig jobber med?! Er det virkelig så vanlig å ha deltidsstillinger når barn er små? For oss er 8 timer et minimum! Det er ikke sjans i havet å jobbe 100% (8-4) og ha barnet i bhg mindre enn 8 timer. For vår del blir det 8,5 som er snittet per dag. En kort dag blir i vårt tilfelle 8 timer . Tror kanskje mange mødre overvurderer barnets behov for å være hjemme med dem.. Jeg tror de har det minst like bra i barnehage, hvor det er mye mer impulser og stimuli. Er vel bedre å være i barnehagen enn å bli hentet kl 15 og henge rund mamma mens hun står og lager mat og ikke har tid til lek uansett. Anonymous poster hash: fae94...0fa Glad jeg ikke er like usikker på min rolle som mor som det du er. Jeg VET barna mine har det best med meg mens de er små. Anonymous poster hash: a81d5...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #54 Skrevet 12. februar 2014 Lurer på hvor majoriteten av alle som svarer her kommer fra og hva de egentlig jobber med?! Er det virkelig så vanlig å ha deltidsstillinger når barn er små? For oss er 8 timer et minimum! Det er ikke sjans i havet å jobbe 100% (8-4) og ha barnet i bhg mindre enn 8 timer. For vår del blir det 8,5 som er snittet per dag. En kort dag blir i vårt tilfelle 8 timer . Tror kanskje mange mødre overvurderer barnets behov for å være hjemme med dem.. Jeg tror de har det minst like bra i barnehage, hvor det er mye mer impulser og stimuli. Er vel bedre å være i barnehagen enn å bli hentet kl 15 og henge rund mamma mens hun står og lager mat og ikke har tid til lek uansett. Anonymous poster hash: fae94...0fa Små barn har det aller best hjemme hos mor eller far! Anonymous poster hash: 221cf...a6f
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. februar 2014 #55 Skrevet 12. februar 2014 Her er de i bhg mellom 6 og 7,5 timer om dagen. De fleste andre er der lenger. Kort dag vil jeg dermed si blir rundt 5 timer (eller mindre, selvfølgelig...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå