Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #51 Skrevet 12. februar 2014 Jeg tror ikke det granne på at hun skal ha unge igjen. Grunnene til at eldste er sladdet er etter far meldte henne til barnevernet, og hun ble beordrt til å ikke vise han mer på bloggen. Dette har hun selv skrevet. Jeg syns i grunn litt synd på henne. Virker veldig umoden, og det at hun ikke leverer og henter i bhg, fordi hun ikke gidder å gå til bussen, som ligger et stykke fra henne, det syns jeg er en skam. Jeg vet hvor hun bor, har familie i nabolaget. Gidder du å lette på ræva er det ikke så langt hverken til tog eller buss. Anonymous poster hash: 9c0a3...a9b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #52 Skrevet 12. februar 2014 Jeg tror ikke det granne på at hun skal ha unge igjen. Grunnene til at eldste er sladdet er etter far meldte henne til barnevernet, og hun ble beordrt til å ikke vise han mer på bloggen. Dette har hun selv skrevet. Jeg syns i grunn litt synd på henne. Virker veldig umoden, og det at hun ikke leverer og henter i bhg, fordi hun ikke gidder å gå til bussen, som ligger et stykke fra henne, det syns jeg er en skam. Jeg vet hvor hun bor, har familie i nabolaget. Gidder du å lette på ræva er det ikke så langt hverken til tog eller buss. Anonymous poster hash: 9c0a3...a9b Ja hun er mer problemorientert enn løsningorientert.. å hvis noen skriver løsningen sletter hun svaret.. vil ikke innse at hun ikke har rett! Anonymous poster hash: c453c...8e2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #53 Skrevet 12. februar 2014 Jeg tror ikke det granne på at hun skal ha unge igjen. Grunnene til at eldste er sladdet er etter far meldte henne til barnevernet, og hun ble beordrt til å ikke vise han mer på bloggen. Dette har hun selv skrevet. Jeg syns i grunn litt synd på henne. Virker veldig umoden, og det at hun ikke leverer og henter i bhg, fordi hun ikke gidder å gå til bussen, som ligger et stykke fra henne, det syns jeg er en skam. Jeg vet hvor hun bor, har familie i nabolaget. Gidder du å lette på ræva er det ikke så langt hverken til tog eller buss. Anonymous poster hash: 9c0a3...a9b Ja hun er mer problemorientert enn løsningorientert.. å hvis noen skriver løsningen sletter hun svaret.. vil ikke innse at hun ikke har rett! Anonymous poster hash: c453c...8e2 Hun er dessverre et luksusdyr. Man ser bare på uttalelser om merkeklær, sminkestæsj og sånt. Hun er fokusert på kropp, utseende, penger og status. Hun kommer til å falle hardt når bloggen mister populæriteten og hverdagen innhenter henne. Håper at hun har nettverk rundt seg som da tar henne imot. Anonymous poster hash: 438c3...2b1
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #54 Skrevet 12. februar 2014 Avisen skriver om det http://www.altaposten.no/lokalt/kultur/article9132319.ece Anonymous poster hash: 23240...d25
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #55 Skrevet 12. februar 2014 Hvis hun har fokus på utseende, hvorfor ser hun så forj..... ut da? Hun er jo freakisly fæl... Anonymous poster hash: e4a92...dce
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #56 Skrevet 12. februar 2014 Link?? Anonymous poster hash: 74f3c...df1
MissMagica Skrevet 12. februar 2014 #57 Skrevet 12. februar 2014 Gurimalla... Flott for henne! Selv om hun har en noe "annerledes" stil enn de aller fleste så kan det da hende hun er en kjærlig og god mor.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #58 Skrevet 12. februar 2014 Takket være dere har JEG nå begynte å lese litt på bloggen hennes. Den er så dum at jeg bare må. Er det noen som kjenner henne her inne siden det skrives så mye om henne? Og jeg tenker, har hun en hjerneskade eller noe? Er det mulig å være så tett? Anonymous poster hash: 857ab...d21 Hun virker langt blondere på bloggen enn det hun er. Virker som en kjærlig og god mor, såvidt jeg har fått med meg. Har møtt henne flere ganger, ja Dårlig gjort å dømme henne sikkert. Men når hun bretter seg slik ut i bloggen så må man lure litt. Uansett jeg har fundert litt på denne dama og tenker at det ikke kan være så gæli som det virker i bloggen. Da ville hun vel hatt barnevernet på døra regner jeg med. Sånn på generelt grunnlag synes jeg vel jenta burde beskyttes litt mot seg selv i forhold til meninger i bloggen. Hun er virkelig ute å kjøre innimellom. Likevel er dette rein underholdning for min del. Anonymous poster hash: 857ab...d21
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #59 Skrevet 12. februar 2014 Avisen skriver om det http://www.altaposten.no/lokalt/kultur/article9132319.ece Anonymous poster hash: 23240...d25 Da oppnådde hun det hun ville da, et avisoppslag genererer trykk på bloggen Anonymous poster hash: 6cf73...143
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #60 Skrevet 12. februar 2014 Hun har innrømmet det på en mødre side jeg er med på, på facebook. det er bare bullshit all sammen bare for å få opp lesetallet sitt. hun falt visst pladask på plass nesten (20), så hun trengte visst litt mer penger for å forsørge de barna hun har. Anonymous poster hash: 23240...d25
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #61 Skrevet 12. februar 2014 Hun har innrømmet det på en mødre side jeg er med på, på facebook. det er bare bullshit all sammen bare for å få opp lesetallet sitt. hun falt visst pladask på plass nesten (20), så hun trengte visst litt mer penger for å forsørge de barna hun har. Anonymous poster hash: 23240...d25 Hvilket forum? Anonymous poster hash: cac28...c47
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #62 Skrevet 12. februar 2014 Hun har innrømmet det på en mødre side jeg er med på, på facebook. det er bare bullshit all sammen bare for å få opp lesetallet sitt. hun falt visst pladask på plass nesten (20), så hun trengte visst litt mer penger for å forsørge de barna hun har. Anonymous poster hash: 23240...d25 spesielt, når hun for noen dager la ut bilde av kjole til datteren for 1300kr. litt stusselig igrunn. Jeg leser bloggen for det er underholdene..Men kjenner jeg skjemmes litt for at det underholder meg og.. Hun virker jo litt ute å kjører Anonymous poster hash: 9b6d6...5cc
Gjest meg&mini Skrevet 12. februar 2014 #63 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg tror at mye av det hun skriver er bare for "show". En måte for henne å bli kjent på og tjene mer penger. Jo mer hun provoserer desto mer penger får hun. Bloggen hennes har jo ikke blitt kjent uten grunn. Det er takket være dere, blant annet, at bloggen er kjent;) Endret 12. februar 2014 av meg&mini
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. februar 2014 #64 Skrevet 12. februar 2014 Kjære damer! Nå må dere slutte med denne harseleringen Dette er ren og skjær mobbing. Man kan tenke hva man vil om andre mennesker, men det er ikke alltid nødvendig å si det høyt! La nå denne dama få være i fred, og drit i å lese bloggen hennes dersom det bare er provoserende
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #65 Skrevet 12. februar 2014 Nei om dere så henne på charter turen på tv så skjønner dere hun er sånn... Samme med unge mødre. Jeg dauer av måten hun snakker på lol Anonymous poster hash: af8e5...f24
MissMagica Skrevet 12. februar 2014 #66 Skrevet 12. februar 2014 Kjære damer! Nå må dere slutte med denne harseleringen Dette er ren og skjær mobbing. Man kan tenke hva man vil om andre mennesker, men det er ikke alltid nødvendig å si det høyt! La nå denne dama få være i fred, og drit i å lese bloggen hennes dersom det bare er provoserende Dette må jeg si jeg lurer på, samme med fotballfrue. Greit at man ikke liker noen, er uenig i måten de oppdrar barna sine på o.l. Det jeg derimot ikke skjønner er HVORFOR man da fortsetter å lese disse bloggene om de bare irriterer så voldomt. ???
Gjest meg&mini Skrevet 12. februar 2014 #67 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Kjære damer! Nå må dere slutte med denne harseleringen Dette er ren og skjær mobbing. Man kan tenke hva man vil om andre mennesker, men det er ikke alltid nødvendig å si det høyt! La nå denne dama få være i fred, og drit i å lese bloggen hennes dersom det bare er provoserende Dette må jeg si jeg lurer på, samme med fotballfrue. Greit at man ikke liker noen, er uenig i måten de oppdrar barna sine på o.l. Det jeg derimot ikke skjønner er HVORFOR man da fortsetter å lese disse bloggene om de bare irriterer så voldomt. ???Heelt enig!En annen ting er jo at dette er mobbing på høyt nivå!!! Samme mødrene som skriver at deres barn blir mobbet eller at de selv har blitt det og får masse sympati av andre her inne. Så sitter dere søren meg her og mobber andre. Er det virkelig greit? Endret 12. februar 2014 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #68 Skrevet 12. februar 2014 http://www.side2.no/underholdning/blffet-om-graviditeten/5162626.html Og der var svaret på det... Ser ut som x-antall av dere hadde rett. Anonymous poster hash: cc3a8...9fd
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #69 Skrevet 12. februar 2014 Bra hun ikke er gravid Å ha barn passer ikke for alle dessverre Anonymous poster hash: ee927...2be
Gråsonen Skrevet 12. februar 2014 #70 Skrevet 12. februar 2014 Du godeste ... føler at det er VELDIG på sin plass med en treffende kommentar her (og tro meg, jeg har en hel haug), men ingen av dem jeg kommer på er særlig snille. Jeg velger derfor å forholde meg taus.Opplever det som at du gir mye nedlatende kritikk mot andre mennesker. Vet ikke helt hvilken plass det er for et voksent menneske å skulle gi treffende (antar noe form for irettesettelse det er snakk om?) kommentarer mot en ung kvinne som er gravid med sitt 3. barn. Tenker du at hun ikke selv er klar over konsekvensene? Du er ikke mamman hennes, du trenger ikke bekymre deg på et slikt plan at du må irettesette hennes atferd selv om den avviker fra din standard. For alt du vet MammantilNurket, så er Rannveig en mor som gir en altruistisk, anerkjennende og varm tilstedeværelse i barnas liv.Så fint at du sier i fra. I hvilke tråder/sammenhenger mener du at jeg gir "mye nedlatende kritikk"? Fint om du kan eksemplifisere. Dette er et eksempel, et annet eksempel er når du ber andre gå å skamme seg. Sånt synes jeg ikke hører hjemme i et voksent språk.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #71 Skrevet 12. februar 2014 http://www.side2.no/underholdning/blffet-om-graviditeten/5162626.html Og der var svaret på det... Ser ut som x-antall av dere hadde rett. Anonymous poster hash: cc3a8...9fd Takk, for at jeg slapp å gå inn på den grusomme bloggen av ren nysgjerrighet. Anonymous poster hash: 260e0...461
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #72 Skrevet 12. februar 2014 Hva er greia med den digre etterveksten da? Huff for ei dame. Anonymous poster hash: 76a83...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå