Gå til innhold

RANNVEIG BLIR 3¨BARNSMOR!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal hun med alle disse ungene? Klager jo konstant over hvor trøtt hun er.

Og var det ikke slutt mellom henne og barnefar 2?

Anonymous poster hash: af22d...831
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du godeste ... føler at det er VELDIG på sin plass med en treffende kommentar her (og tro meg, jeg har en hel haug), men ingen av dem jeg kommer på er særlig snille. Jeg velger derfor å forholde meg taus.

Skrevet

Idiocracy, anyone?

Anonymous poster hash: 30189...1fd
Skrevet

Du godeste ... føler at det er VELDIG på sin plass med en treffende kommentar her (og tro meg, jeg har en hel haug), men ingen av dem jeg kommer på er særlig snille. Jeg velger derfor å forholde meg taus.

Opplever det som at du gir mye nedlatende kritikk mot andre mennesker. Vet ikke helt hvilken plass det er for et voksent menneske å skulle gi treffende (antar noe form for irettesettelse det er snakk om?) kommentarer mot en ung kvinne som er gravid med sitt 3. barn. Tenker du at hun ikke selv er klar over konsekvensene? Du er ikke mamman hennes, du trenger ikke bekymre deg på et slikt plan at du må irettesette hennes atferd selv om den avviker fra din standard. For alt du vet MammantilNurket, så er Rannveig en  mor som gir en altruistisk, anerkjennende og varm tilstedeværelse i barnas liv. 

Skrevet

Opplever det som at du gir mye nedlatende kritikk mot andre mennesker. Vet ikke helt hvilken plass det er for et voksent menneske å skulle gi treffende (antar noe form for irettesettelse det er snakk om?) kommentarer mot en ung kvinne som er gravid med sitt 3. barn. Tenker du at hun ikke selv er klar over konsekvensene? Du er ikke mamman hennes, du trenger ikke bekymre deg på et slikt plan at du må irettesette hennes atferd selv om den avviker fra din standard. For alt du vet MammantilNurket, så er Rannveig en mor som gir en altruistisk, anerkjennende og varm tilstedeværelse i barnas liv.
Så fint at du sier i fra. I hvilke tråder/sammenhenger mener du at jeg gir "mye nedlatende kritikk"? Fint om du kan eksemplifisere.
Skrevet

"For alt du vet MammantilNurket, så er Rannveig en  mor som gir en altruistisk, anerkjennende og varm tilstedeværelse i barnas liv."

Mener du seriøst, Gråsonen, etter å ha lest litt på bloggen til Rannveig Heitmann, at denne beskrivelsen stemmer...?

Og kommentar betyr vel ikke automatisk irettesettelse, så vidt meg bekjent. Noen ganger er det helt tydelig at enkelte ikke ser sine egne begrensninger, eller konsekvensene av sine handlinger. Og Rannveig Heitmann slår meg ikke som en person med enorm selvinnsikt.

Når dette er sagt, så tror jeg nok ikke hun er gravid; dette er sannsynligvis et pr-stunt, noe som nesten er enda verre...

Skrevet (endret)

Jeg synes egentlig at det er en anelse pussig at hun får lov til å gå ut alene ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hvorfor blie alltid ansiktet til eldstegutten hennes sladeet, mens jenta vises

Anonymous poster hash: 58828...c83

Fordi faren til gutten ikke vil ha sønnen på bloggen.

Til graviditeten så tror jeg kun det er et stunt for å få flere lesere. Hun er jo såååååå sliten TOBARNSMAMMA.....

Anonymous poster hash: 23240...d25

Skrevet

Takket være dere har JEG nå begynte å lese litt på bloggen hennes.

Den er så dum at jeg bare må.

Er det noen som kjenner henne her inne siden det skrives så mye om henne?

Og jeg tenker, har hun en hjerneskade eller noe? Er det mulig å være så tett?

Anonymous poster hash: 857ab...d21

Skrevet

Nå leser ikke jeg bloggen hennes, men hvis det er sant det dere sier at hun er så sliten nå som 2- barnsmamma, så ønsker jeg henne lykke til som 3- barnsmamma! Hoho, da skal hun virkelig få kjenne på det å være sliten!

Anonymous poster hash: ec502...ac9

Skrevet

Hun klarer jo ikke holde på leserne sine nå som hun er tobarnsmor, hun har fullt program og er sliten på kveldene så jobben hun legger ned i bloggen er minimal. Noen korte uinteressante innlegg om hva hun har gjort den dagen, det blir ikke lagt ned noe jobb i innleggene og det merkes godt for å si det sånn. Akkurat nå er bloggen hennes bare en av en million på nettet og leserne faller fra som døde fluer, skal hun fortsette å tjene penger på den må hun holde på leserne sine, så jeg tipper dette er et stunt for å få mange treff et par dager...

Når du sammenligner med andre toppbloggere som legger ned timevis med arbeid i mange av innleggene sine, så kan ikke jeg fatte å begripe at rannveig kan kalle seg en toppblogger. Hun må jo ha en del lesere som synes dumskapen hennes er underholdende (det er derfor jeg klikker meg inn der av og til ihvertfall)

Anonymous poster hash: 6cf73...143
Skrevet

Pr.stunt, helt klart. Hun kommer alltid med slike når hun siger nedover på topplista, slik hun har gjort siste uken. Ventet bare på det.

Ja kjempesliten tobarnsmor. Største er i bhg hele dagen og hun hverken henter eller leverer. Tungt å være hjemme med baby og bake hver dag ass. Ja også huske på å legge ut bilder av seg selv halvnaken innimellom da.

Anonymous poster hash: 90982...756

Skrevet

Mn ser jo at hun skriver rart, tror ikke på det.

TRAGISK, FÅ DEG ET LIV :) blogg ordentlig, om ekte ting, noe interessant, ta deg en utdannelse.

Anonymous poster hash: 9ecea...1f8

Skrevet

Hun tjener penge på bloggen. Det er en fasade. Akkurat som fotballfrue sin "leve-på-rosa-skyer-blogg". For å tjene penger må man gi leserne det de vil ha, og generere klikk.

Anonymous poster hash: 5a303...40f

Skrevet

Hvorfor sladder hun kun det ene barnet sitt?

Anonymous poster hash: 9d09c...d4f
Skrevet

Hun virker langt blondere på bloggen enn det hun er.

Virker som en kjærlig og god mor, såvidt jeg har fått med meg.

Har møtt henne flere ganger, ja :)

Skrevet

Pr.stunt, helt klart. Hun kommer alltid med slike når hun siger nedover på topplista, slik hun har gjort siste uken. Ventet bare på det.

Ja kjempesliten tobarnsmor. Største er i bhg hele dagen og hun hverken henter eller leverer. Tungt å være hjemme med baby og bake hver dag ass. Ja også huske på å legge ut bilder av seg selv halvnaken innimellom da.

Anonymous poster hash: 90982...756

Ja, for det er ikke lov å kalle seg sliten når man har baby hjemme. De som faktisk ikke har barn, har ikke de lov til å være sliten de da? Er det kun de med fire barn og 180% jobb som kan bli slitne?

Jeg har ETT barn og jeg er veldig sliten for tiden.

Skrevet

Hvorfor sladder hun kun det ene barnet sitt?

Anonymous poster hash: 9d09c...d4f

Fordi faren ikke vil vise ungen på bloggen. Fint at hun gjør det.

Skrevet

Jeg har ike lest bloggen hennes, men måtte inn å se nå. Det undertøysbilde,der hun sitter i senga, og hvis det er da tatt på morsdagen som var på søndag så syns jeg magen har vokst litt vel fort på 2 dager? Eller?? Men hvis det et sant så er det jo koslig :)

Anonymous poster hash: d264d...12a

Skrevet

Jeg har ike lest bloggen hennes, men måtte inn å se nå. Det undertøysbilde,der hun sitter i senga, og hvis det er da tatt på morsdagen som var på søndag så syns jeg magen har vokst litt vel fort på 2 dager? Eller?? Men hvis det et sant så er det jo koslig :)

Anonymous poster hash: d264d...12a

Det er et gammelt bilde fra noen måneder tilbake ;)

Anonymous poster hash: 23240...d25

Skrevet

Hun har skrevet at hun sladder N fordi han er blitt så stor nå, og hun vil ikke at han skal gjenkjennes fra bloggen når han f.eks er i barnehagen. Hun vil ikke at folk skal vite hvor han går i bhg.

Jeg tror dette er et pr.stunt uten tvil. Men jeg så hun skrev for noen dager siden at de tenker på å flytte igjen!! I all verdens navn... Har de ikke flyttet nok? Jeg tenker på den stakkars gutten som aldri blir lenge i et hjem..

Anonymous poster hash: 065fd...4b6

Skrevet

Hun har skrevet at hun sladder N fordi han er blitt så stor nå, og hun vil ikke at han skal gjenkjennes fra bloggen når han f.eks er i barnehagen. Hun vil ikke at folk skal vite hvor han går i bhg.

Jeg tror dette er et pr.stunt uten tvil. Men jeg så hun skrev for noen dager siden at de tenker på å flytte igjen!! I all verdens navn... Har de ikke flyttet nok? Jeg tenker på den stakkars gutten som aldri blir lenge i et hjem..

Anonymous poster hash: 065fd...4b6

Hun er jo så opptatt med å sladde gutten at hun glemmer å sjekke om det var noe mer å sladde, ikke lenge siden hun la ut spor til barnehagen gutten går.. så nå kan alle finne ut hvilken barnehage N er i.

Anonymous poster hash: c453c...8e2

Skrevet

Hun virker langt blondere på bloggen enn det hun er.

Virker som en kjærlig og god mor, såvidt jeg har fått med meg.

Har møtt henne flere ganger, ja :)

En kjærlig og god mor skriver ikke offentlig om ei bekjent som fødte alt for tidlig og holdt på å miste barnet at det er hennes egen skyld, da hun fikk svangerskapsforgiftning sikkert fordi hun proppet seg full av drittmat, og at hun derfor er dårlig mor. En kjærlig og god mor legger ikke ut bilder av de nakne puppene sine ved siden av bildet av barnet sitt.

Anonymous poster hash: 438c3...2b1

Skrevet

Så mye pes hun får da. Er hun gravid for tredje gang? Ja vel, ønsker henne lykke til. Hennes liv, hvorfor skal jeg ha noe å si? Dere er noe for dere selv.

Anonymous poster hash: 10118...27f

Skrevet

Sikkert PR-stunt.. Husk at det kun er typen hennes som jobber. 

Anonymous poster hash: ee927...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...