Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 jeg ble bare nysgjerrig av dine svar i de andre trådene, om utroskap. Siden du synes det er greit at man er utro mot hverandre og det er ubetydelig at man har sex på si. Hvordan hadde du taklet det hvis mannen var utro mot deg? Hadde et forhold bak din rygg over flere måneder/år med ei som han hadde følelser for? Smittet deg med seksuelt overførbar sykdom? Hvis elskerinnen ble gravid? Hvordan hadde du reagert/håndtert disse situasjonene? Som sagt, ren nysgjerrighet siden jeg ikke kjenner noen i min omgangskrets med slik livssyn. Anonymous poster hash: 04f2a...b5b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Send en personlig melding da. Er så jævlig kjedelig med slike innlegg. Uinteressant for oss andre å lese alt du lurer på. Anonymous poster hash: 1b62f...fe8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Send en personlig melding da. Er så jævlig kjedelig med slike innlegg. Uinteressant for oss andre å lese alt du lurer på. Anonymous poster hash: 1b62f...fe8 Tråden er spesielt merket med spørsmål til sug lut, altså annen bruker enn deg. Hvis du synes at det er så uinteressant å lese "alt jeg lurer på" (ett innlegg? virkelig?) så kan du la være å trykke på emnet når du ser at det er adressert til en annen bruker Hvorfor trykke seg inn på noe du på forhånd vet skal være kjedelig, uten at man er nysgjerrig på hva det er? Anonymous poster hash: 04f2a...b5b
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Nå står ikke verden til påske... Jeg er faktisk enig med Sug Lut her 😳 Anonymous poster hash: 95c8c...c7d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Wow! Føler du ikke at det ville være et svik? Om du ikke vil vite om det, må du jo føle noe negativt rundt utroskap? Var dette noe dere avtalte da dere ble sammen? Anonymous poster hash: bcf84...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Spiller ingen rolle at tråden er merket. Skal alle drive å stille spørsmål på denne måten, blir forumet fult av slike tråder. Hvorfor kan du ikke stille spørsmålet på pm da? Driter i spørsmålene dine, men dette er spam. Uinteressant og unyttig å fylle innlegg med sånt. Anonymous poster hash: 1b62f...fe8
L'attente Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Spiller ingen rolle at tråden er merket. Skal alle drive å stille spørsmål på denne måten, blir forumet fult av slike tråder. Hvorfor kan du ikke stille spørsmålet på pm da? Driter i spørsmålene dine, men dette er spam. Uinteressant og unyttig å fylle innlegg med sånt.Anonymous poster hash: 1b62f...fe8 Og fortsatt dytter du innlegget opp :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Samme til deg. Må være lov å si at dette ikke egner seg her. . Anonymous poster hash: 1b62f...fe8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. men man kan jo ikke gardere seg 100% mot uønsket graviditet, samme hvor mye man beskytter seg. Hvis elskerinna hadde blitt gravid, og det kom frem etter hvert at din mann hadde et barn på si, hvordan hadde du håndtert det? Anonymous poster hash: 04f2a...b5b
amandine Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Det er nå vel en helt streit tråd med et helt streit spørsmål? Det er jo ikke til å komme forbi at drøssevis av tråder her handler om utroskap,- og i så måte er det vel heller ikke til å komme forbi at sug lut har en litt annen måte å tenke på rundt temaet enn de aller fleste. Jeg skjønner veldig godt at det kan være interessant å få andre synspunkt på bordet, det er det som er essensen i en diskusjon! Det er liten vits i diskusjoner hvor alle sier det samme...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Det er nå vel en helt streit tråd med et helt streit spørsmål? Det er jo ikke til å komme forbi at drøssevis av tråder her handler om utroskap,- og i så måte er det vel heller ikke til å komme forbi at sug lut har en litt annen måte å tenke på rundt temaet enn de aller fleste. Jeg skjønner veldig godt at det kan være interessant å få andre synspunkt på bordet, det er det som er essensen i en diskusjon! Det er liten vits i diskusjoner hvor alle sier det samme... Signerer den. Definisjonen av spam er noe helt annet enn å stille et konkret spørsmål til en brukers oppfatning av et bestemt forhold. Husker ikke at det var oppstandelse og spam-beskyldninger da mange lurte på holdningen til Elsker Livet, siden hun også avviker markant fra de fleste andre, og stilte spørsmål på anonymforumet om det. Anonymous poster hash: 04f2a...b5b
Iiiiik Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er enig med amandine. Takke meg til noen reelle samtaler om noe som er relevant for mange heller enn ørti samtaler om det som for meg er tull å bruke krefter på. Jeg er ikke enig med sug lut når det gjelder utroskap (kan det forresten kalles utroskap hvis "kontrakten" i relasjonen er at det er greit), men klart uttrykte meninger får meg mer bevisst på egne standpunkt og gir flere gråtoner i et bilde som lett blir veldig sort-hvitt.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap.
Sint naken biltyv Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap. Helt enig. Og det er bare i en drømmeønsketenkningsverden at partneren ikke finner det ut. Er det ikke greit lenger om partneren finner ut av det da eller? Hø, syns argumentene dine er helt bak mål Sug Lut.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap. Helt enig. Og det er bare i en drømmeønsketenkningsverden at partneren ikke finner det ut. Er det ikke greit lenger om partneren finner ut av det da eller? Hø, syns argumentene dine er helt bak mål Sug Lut. Det blir sånn som at det er greit å stjele så lenge butikken ellers går med overskudd slik at den ikke lider av ditt tyveri, samt at ingen ser at du har stjålet. Samme logikk. Anonymous poster hash: 04f2a...b5b
Iiiiik Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Det blir sånn som at det er greit å stjele så lenge butikken ellers går med overskudd slik at den ikke lider av ditt tyveri, samt at ingen ser at du har stjålet. Samme logikk. Anonymous poster hash: 04f2a...b5b Nei, det er det jo ikke. Det blir det samme som at butikken skulle publisert på et vis at det er greit å stjele så lenge det ikke er mye og kun så lenge butikken går med overskudd. Jeg ville aldri kunne levd i relasjonen sug lut beskriver, men det er jo tenkelig at to voksne mennesker kan være enige om at sex et annet sted er greit så lenge det ikke trekkes inn i sofaen hjemme og så lenge den følelsesmessige lojaliteten ligger hos familien?
ostepop123 Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Det er vel ett fett hva slags logikk det er, så lenge begge er enige? Og slik jeg ser det, er det ikke Sug Lut selv som kaller dette hverken utroskap eller åpent forhold. Det er dere som setter på merkelappene her.
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap. Vil ikke si det. Ikke noen institusjonalisert swingers-saker. Det er heller ikke slik at det er noen godkjenning involvert. Det er bare ikke alle som synes det at en skullefinne på å ha sex med en annen er noe ultimat svik og dealbreaker. Troskap kan og bør ligge helt andre steder.
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap. Helt enig. Og det er bare i en drømmeønsketenkningsverden at partneren ikke finner det ut. Er det ikke greit lenger om partneren finner ut av det da eller? Hø, syns argumentene dine er helt bak mål Sug Lut. Det står deg helt fritt. Jeg ville ikke giftet meg med deg uansett. Men selvsagt er det mulig å ikke bli "oppdaget", det er heller en drømmeønsketenkning at det alltid avsløres. Endret 11. februar 2014 av sug lut
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #21 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. men man kan jo ikke gardere seg 100% mot uønsket graviditet, samme hvor mye man beskytter seg. Hvis elskerinna hadde blitt gravid, og det kom frem etter hvert at din mann hadde et barn på si, hvordan hadde du håndtert det? Anonymous poster hash: 04f2a...b5b Da hadde han hatt et barn til med det det innebærer av ansvar, omsorg og penger.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #22 Skrevet 11. februar 2014 Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap. Vil ikke si det. Ikke noen institusjonalisert swingers-saker. Det er heller ikke slik at det er noen godkjenning involvert. Det er bare ikke alle som synes det at en skullefinne på å ha sex med en annen er noe ultimat svik og dealbreaker. Troskap kan og bør ligge helt andre steder. Men kan du se at for noen er det ikke slik i det hele tatt? Du uttaler deg så bastant om andres følelser. For meg er sex det ultimate svik, mye mer enn om han hadde forelsket seg i en annen. Det betyr ikke at jeg har noen rett til å mene at alle andre tanker om dette er feil. Anonymous poster hash: ccb25...8ca
sug lut Skrevet 11. februar 2014 #23 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hans ansvar å sørge for at jeg slipper å forholde meg til det - dvs at ingenting på hjemmebane lider, og at han er voksen nok til å gå om han heller vil legge de kreftene inn et annet sted. Dvs ingen viten om den andre, medmindre han har tenkt å gå. Samme holdninger motsatt vei. Så dere har et godt gammeldags åpent forhold? Altså begge to er enige at den andre har lov til å ha sex med andre mennesker? Da er det jo ikke noe rart du har slike holdninger. Trodde at dere hadde tradisjonelt forhold, men at du mente at utroskap er OK. Å ha sex med andre når man er i et åpent forhold og partner godkjenner det er ikke utroskap. Vil ikke si det. Ikke noen institusjonalisert swingers-saker. Det er heller ikke slik at det er noen godkjenning involvert. Det er bare ikke alle som synes det at en skullefinne på å ha sex med en annen er noe ultimat svik og dealbreaker. Troskap kan og bør ligge helt andre steder. Men kan du se at for noen er det ikke slik i det hele tatt? Du uttaler deg så bastant om andres følelser. For meg er sex det ultimate svik, mye mer enn om han hadde forelsket seg i en annen. Det betyr ikke at jeg har noen rett til å mene at alle andre tanker om dette er feil. Anonymous poster hash: ccb25...8ca De aller fleste er ikke slik, det er jo ingen bombe. Men jeg har ingen respekt for innstillingen at alt må tilstås, for at snoking er legitimt, og framfor alt ingen respekt for at ett utenomligg er grunn til å vrake en hel familie. Endret 11. februar 2014 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #24 Skrevet 11. februar 2014 Spiller ingen rolle at tråden er merket. Skal alle drive å stille spørsmål på denne måten, blir forumet fult av slike tråder. Hvorfor kan du ikke stille spørsmålet på pm da? Driter i spørsmålene dine, men dette er spam. Uinteressant og unyttig å fylle innlegg med sånt. Anonymous poster hash: 1b62f...fe8 Haha, dette var artig! Anonymous poster hash: 94817...8fd
Sint naken biltyv Skrevet 11. februar 2014 #25 Skrevet 11. februar 2014 Det blir sånn som at det er greit å stjele så lenge butikken ellers går med overskudd slik at den ikke lider av ditt tyveri, samt at ingen ser at du har stjålet. Samme logikk. Anonymous poster hash: 04f2a...b5b Nei, det er det jo ikke. Det blir det samme som at butikken skulle publisert på et vis at det er greit å stjele så lenge det ikke er mye og kun så lenge butikken går med overskudd. Jeg ville aldri kunne levd i relasjonen sug lut beskriver, men det er jo tenkelig at to voksne mennesker kan være enige om at sex et annet sted er greit så lenge det ikke trekkes inn i sofaen hjemme og så lenge den følelsesmessige lojaliteten ligger hos familien?Begge utsagn er vel ganske treffende beskrivelser ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå