Gå til innhold

Elsk for faen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble boozt.com denne gang, masse fint og mye salg!

Sikler på en desigual-kjole der inne, men har foreløpig klart å la være (ikke på salg og dermed dyr)

http://www.boozt.com/no/no/desigual/vest-india_4000863/4002104?navId=60075&group=listing

Ah, den var fin, spesielt den røde!

Men jeg har for deigete mage for den, dessverre. Men kommer sannsynligvis til å klikke hjem noen Desigualtopper og en jeans fra Zalando snart (da får jeg også ekstra bonuspoeng fra SAS). ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle av og til ønske at jeg også likte å gå med kjole! Eller skjørt for den sakens skyld.. Sett bort fra bunaden har jeg bare bukser.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sikler på en desigual-kjole der inne, men har foreløpig klart å la være (ikke på salg og dermed dyr)

http://www.boozt.com/no/no/desigual/vest-india_4000863/4002104?navId=60075&group=listing

Ah, den var fin, spesielt den røde!

Men jeg har for deigete mage for den, dessverre. Men kommer sannsynligvis til å klikke hjem noen Desigualtopper og en jeans fra Zalando snart (da får jeg også ekstra bonuspoeng fra SAS). ;)

Du får bonuspoeng på Boozt også :D

Skrevet

Den var fin! Nesten perfekt til meg også, men litt for stor og rund utringing.

Skal lure på om jeg noen gang kommer til å bestille meg noe. Jeg ser og ser og ser. Finner mye fint, men så henger jeg meg opp i en detalj og tenker jeg burde jo ha prøvd det først... Når jeg er i butikk derimot gidder jeg sjeldent å prøve. Bare holder det opp, og det passer jo! Så kunne likesågodt ha netthadlet. Er visst en terskel jeg må over det der...

Jeg var helt lik før, men så fant jeg noe jeg bare måtte ha! Nå er det litt for enkelt å klikke på kjøpeknappen :P

Skrevet

Skulle av og til ønske at jeg også likte å gå med kjole! Eller skjørt for den sakens skyld.. Sett bort fra bunaden har jeg bare bukser.

Liker du å gå med skjørt eller kjole på sommeren? Var sånn jeg fikk kjoledilla :) nå har jeg 3 bukser og de er glemt innerst i skapet, he he :)

Skrevet

Liker du å gå med skjørt eller kjole på sommeren? Var sånn jeg fikk kjoledilla :) nå har jeg 3 bukser og de er glemt innerst i skapet, he he

Nei. Det er noe med legger og lår og knær og selvtillit. Har ikke gått med siden det glade 80/90-tallet. Da var det til gjengjeld meget korte og trange skjørt og kjoler som gjaldt...hi hi

Skrevet

Liker du å gå med skjørt eller kjole på sommeren? Var sånn jeg fikk kjoledilla :) nå har jeg 3 bukser og de er glemt innerst i skapet, he he
Nei. Det er noe med legger og lår og knær og selvtillit. Har ikke gått med siden det glade 80/90-tallet. Da var det til gjengjeld meget korte og trange skjørt og kjoler som gjaldt...hi hi

He he, gode gamle dager :P

Jeg føler meg faktisk tynnere i en kjole med svarte strømpebukser enn med bukse, men er nok mye med både vane og behag :)

Skrevet

Med fare for å ødelegge kjolekosen så er jeg nå tilbake fra legen, og jeg er frisk. Og du verden som jeg er sjekket. Oventil og nedentil og under den store brystmusklen også faktisk. Og jeg har et særdeles velfungerende underliv visstnok. Så da må jeg slutte å innbille meg at jeg må tisse hele tiden. For det er det ingen grunn til at jeg skal. 

Så dette går inn som elsk. Jeg er ikke syk. Og det er alltid bra. 

Skrevet

Med fare for å ødelegge kjolekosen så er jeg nå tilbake fra legen, og jeg er frisk. O du verden som jeg er sjekket. Oventil og nedentil og under den store brystmusklen også faktisk. Og jeg har et særdeles velfungerende underliv visstnok. Så da må jeg slutte å innbille meg at jeg må tisse hele tiden. For det er det ingen grunn til at jeg skal. 

Så dette går inn som el?sk. Jeg er ikke syk. Og det er alltid bra. 

-men du tisser fortsatt?

Skrevet

Med fare for å ødelegge kjolekosen så er jeg nå tilbake fra legen, og jeg er frisk. O du verden som jeg er sjekket. Oventil og nedentil og under den store brystmusklen også faktisk. Og jeg har et særdeles velfungerende underliv visstnok. Så da må jeg slutte å innbille meg at jeg må tisse hele tiden. For det er det ingen grunn til at jeg skal. 

-men du tisser fortsatt?

Japp. Som om det var noe galt gitt.. vi får vente og se. 

Skrevet

-men du tisser fortsatt?

Dyrket urinprøven?

Skrevet

-men du tisser fortsatt?

Dyrket urinprøven?

Forresten, hamstre reseptfri cymalon i UK, det er utrolig bra om du starter tiidlig og redder en uvi til du evt kommer til lege. http://www.netdoctor.co.uk/seniors-health/medicines/cymalon-sachets.html

Skrevet

-men du tisser fortsatt?

Dyrket urinprøven?

Den forrige til hurtigdyrking denne skal nok kjøres om ekvator eller noe. Og de tok 5 glass med blod. Så jeg blir grundig sjekket. 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

(...)og en jeans fra Zalando snart (da får jeg også ekstra bonuspoeng fra SAS). ;)

Hæ? Hvordan?

Du får bonuspoeng på Boozt også :D

Hva hva hva?

Hvordan?

Dette må jeg få med meg, jeg som er ute på reise hele tiden.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

For øvrig, tråden må jeg også svare på.

Hat:

1-Begynnende hodepine - igjen

2-Mannefaen

Elsk:

1-Vekta er om dagen nede i noe den ikke har vært på MINST syv år.

2-King Louie-kjoler ( http://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/king-louie/ )

3-Masse fri fremover, som, kombinert med selvdisiplin og hodepinefrie dager, kan resultere i en fin balanse mellom sløving, trening, lesing og ordning av andre praktiske ting uten stress

4-Deilige menn på OL til alle døgnets tider

5-Jeg har 34 forskjellige flagg på bloggen

Skrevet

Elsk, elsk og bare elsk i dag.

For jeg skal få massasje om nøyaktig 21 minutt <3

Skrevet (endret)

Hat:

Ruter som freser forbi holdeplassen jeg skulle gå av på, sjåføren kjører så fort og grisete at jeg bare ventet til neste holdeplass (sammen med en muggen twittermelding med tyngde på #ruter) 

Sludd, mørkt og ingen fortau så må gå en lang omvei via et boligområde, godt man har hard rock/metall på spillelista

Hat/Elsk - 75 minutter spinning, hat under værste pulstopper, elsk når timen er ferdig :P

Elsk:

Støvletter fra Lille Vinkel i postkassen

Morsom dag på jobb

Sofa, te eller vin til masterchef australia :)

Endret av frk Nilsen
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Fr. Nilsen:

Pulstopper, er det det de på Annieforum kaller sex-nekt?

Brukes gjerne som våpen når mannen har vært dust?

Skrevet

Fr. Nilsen:

Sexnekt på spinningsykkel, ja - ikke ellers :P 

Skrevet

Elsk:

Fortsatt alt vel. Siste ul gjennomgått og 2.8kgs datter ventes om 5 uker.

Gratis babypakker.

Stolt storebror som oppførte seg eksemplarisk på ul, og kjøpte en løve til lillesøster etterpå. (Meget inspirert av løvene som spiste en giraff i Danmark.)

Middag på "fin restaurant" med eksemplarisk sønn, og mann som fikset seg avspasering hele dagen, sånn at vår siste utflukt som kun tre kunne bli noe minneverdig og ikke stressende. Dobbektelsker den mannen.

Hat:

Tredje trimestervonter og plager, med eviglange nattlige oppvåkninger. Halsebrann, tissing i tide og utide, snuprosesser i fem ledd for så å ikke få sove igjen. Stramme truser.

Skrevet

Fr. Nilsen:

Sexnekt på spinningsykkel, ja - ikke ellers :P

Leste også pul-stopper ja, men så lenge det var elsk etterpå så syntes jeg det var greit!

:D

Skrevet

Elsk:

-Har hatt en bedre dag enn i går.( Storebror har hatt magesyke i helgen og var hjemme fra bhg i går (70% sjalu på lillebror og 30% slækk etter helgen))

- Lillebror har sovet masse i dag og tatt igjen for i går.

- Sjokolade med nøtter

- Kaffe

Hat:

- Storebrors økende sjalusi, og temperament (trassalder takkskarruha)

- Dett i desa og i generelt dårlig form

- Savner vennene mine i gamlelandet

- Facebookstatuser hvor OL-utøvere blir presentert med fornavn som om de er venner og familie. Vurderer å ta en Facepause til over OL

Skrevet

Hat;

Febersyk mor, med unger som er friske nok til å plage livet av meg og gi næring til hodepinen, men likevel ikke har vært feberfri lenge nok til at eldste kan sendes i barnehagen. 

Akkurat nå er jeg veldig glad for at mannen er ferdig på jobb kl 13.

Og tvn og mobilen skal utnyttes på det groveste som barnevakt idag. Pedagogisk? Aldeles ikke. Nødvendig? Absolutt.

Skrevet

Hat;

Febersyk mor, med unger som er friske nok til å plage livet av meg og gi næring til hodepinen, men likevel ikke har vært feberfri lenge nok til at eldste kan sendes i barnehagen. 

Akkurat nå er jeg veldig glad for at mannen er ferdig på jobb kl 13.

Og tvn og mobilen skal utnyttes på det groveste som barnevakt idag. Pedagogisk? Aldeles ikke. Nødvendig? Absolutt.

Slike dager trenger man netflix,godis og paracet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...