Gå til innhold

Elsk for faen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen morgener sitter elsken langt inne, men som mental trening er den nyttig. Altså:

• kaffe
  • vårkåte pippipper
  • faktisk ikke tyngre tross all dødtid (antakelig fordi jeg forbrenner attentusen kalorier på å gjøre ting som ellers er lett som bare det)
  • lønnning
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en traumatisk start! Baristaen gav meg enkel istedenfor dobbel.... Oi, oi, har fått fiksa det nå, og kan så smått pense meg inn på litt elsk:

- Selv meget fornøyd med bursdagsinvitasjonene jeg har laget til veldig-snart-13-åringen

- Selv meget fornøyd med hårløsningen til veslas karnevalkostyme (så vil morgendagen vise om ide lar seg utføre i praksis...)

- Stekte opp et lass med vårruller i gårkveld, så middagen er klar (og smaksprøve i lunsjboksen)!

:D

Skrevet

Elsk:

...leter, men finner ikke....

Hat:

Ulcerøs Kolitt hælvettesjævlafaenskapet klina til meg i går ettermiddag og gir seg ikke. Slapp, tom, sur, sliten og oppgitt.

Legen er en bra lege så immundempende og kanskje litt kortison venter på apoteket.

Må bare springe snørrogførti ganger på skåla først og håpe jeg rekker å hente imellom slaga. Dette er en meget syk form for forskudd på arv jeg kunne vært foruten!

Skrevet

Elsk:

Hat:

Ulcerøs Kolitt hælvettesjævlafaenskapet klina til meg i går ettermiddag og gir seg ikke. Slapp, tom, sur, sliten og oppgitt.

Legen er en bra lege så immundempende og kanskje litt kortison venter på apoteket.

Må bare springe snørrogførti ganger på skåla først og håpe jeg rekker å hente imellom slaga. Dette er en meget syk form for forskudd på arv jeg kunne vært foruten!

...liker ikke :(

Skrevet

Elsk:

Hat:

Trøster deg med at det er mye moro som skjer på forskningsfronten - kanskje slipper du evig pine. God bedring og krysser fingrene for gode medisiner som virker!

Skrevet

Elsk:

Hat:

Stakkars, stakkars deg.

Skrevet

elsk:

Ser blå himmel og sol!

Fineste kaffekoppen fylt med svart gull.

Vår i luften

hat:

Tannlegetime nr x

Antibiotika pga ovennevnte som tar knekken på mage

Bil som må på service og det blir dyrt

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

Stakkars, sender all sympati til Mrs Smutt & Smilende og Amandine  :hug: 

Jeg graver dypt og dagens elsk må bli;

Oppholdsvær

Kaffe

Minsten som overfalt meg med klem i dag morges :strix:

Endret av FruHottentott
Skrevet

Hat:

Enda syk unge.

Halvsyk mor.

Greier ikke holde meg unna sjokoladen idag.

Fått mensen tilbake etter 12+9 mnd. Svarte svingende, altså!

Elsk:

Unger på bedringens vei. 

Straks vår.

Kaffekakao.

Skrevet

God bedring til Smutt& Smilende, og lykke til til Amandine!

Skrevet

Tusen takk, kjære damer!

Rir det vel av denne gangen også. Heia forskning!

Skrevet

Elsk:

Svigerbeistet avlyste besöket sitt i dag!

God bedring til alle syke og alle med vondter. Og önsker at alle snart har friske barn!

Skrevet

Elsk

Datter har skidag og sola har vært framme for første gang siden november. Du snakker om å taime det. 

Reiser på språkreise i to uker søndag

Hat. 

Det som kjennes ut som UVI men som ikke ga utslag sist og heller ikke lot seg fikse med antibiotika, som i grunn bare fiksa magen min skikkelig dårlig. Jeg har til og med drukket grapefruktjuice og det er så vondt at jeg kan dø. Ny legetime senere idag. Og jeg kan jo ikke reise til England sånn.. ok de har bra helsevesen der, men jeg har ikke planer om å prøve

Verdens dummeste oppgave i engelskstudiet mitt. Først skal jeg lage oppgaven, så skal jeg løse oppgaven jeg har lagt, og så skal jeg reflektere over svaret mitt. Hva er vitsen liksom? Jeg vet vel svaret når jeg lager oppgaven? Lærerstudiehelvete. Men jeg skal kjøre læreplanmål i halsen på dem så de blir kvalme. 

Og full symp til andre stakkarer her inne, særlig Smulende, kroppen som egen fiende suger. 

Skrevet

Mer elsk!

Nye klær er på vei i posten, og antydninger til sol gjør at tirsdagen er ganske så fin!

Til tross for et møkkamannfolk

:cool:

Skrevet

Mer elsk!

Nye klær er på vei i posten, og antydninger til sol gjør at tirsdagen er ganske så fin!

Til tross for et møkkamannfolk

:cool:

Å, postkassa mi trenger også litt nye klær nå faktisk! Hvor har du handlet?

Skrevet

Å Mr og Mrs Smutt og Smilende, jeg føler med deg! God bedring!

Elsk: Finnes det? Selvsagt, men det sitter dypt inne i dag. 

Sola skinner, men selvsagt ikke på huset vårt enda. Bare som en ertende tunge som rekkes ut lenger oppover og nedover i dalen. Så litt hat der og.

Hat:

Junior er syk, på fjerde dagen. Første gangen han er hjemmeværende og sengeliggende over så lang tid og jeg er selvsagt bekymret og selvklandrende mamma som føler jeg gjør langt i fra nok.

Fortsatt sykemeldt, og sånn som det føles nå er jeg langt i fra klar til å dra tilbake på jobb, så det er godt jeg er sykemeldt en stund til. Så egentlig litt elsk og, på en eller annen merkelig måte.

Fått mystisk skjema fra nav som jeg må tolke og fylle ut rett. 

Huset ser bomba ut, til tross for at jeg føler at jeg rydder konstant. 

Mensen fra helvete er tilbake, og skulle gjerne ha vært sengeliggende de siste par dagene, hadde det ikke vært for at jeg har vært på 24-timers sykepleievakt. Vet ikke om jeg tør å blande smertestillende med de andre pillene jeg må ta om dagen, så da ender jeg opp med heller å gå sammenkrøket og sur som ei megge. 

Virus på pcn jeg ikke klarer å bli kvitt, uansett hvor mye geeksider jeg leser på og hvor mange dypdykk inn i systemfiler og programmer jeg prøver meg på. 

Krysser fingrene for at i morgen blir en bedre dag! 

Skrevet

Det ble boozt.com denne gang, masse fint og mye salg!

Sikler på en desigual-kjole der inne, men har foreløpig klart å la være (ikke på salg og dermed dyr)

http://www.boozt.com/no/no/desigual/vest-india_4000863/4002104?navId=60075&group=listing

Fin!!

Ikke sant? 

Jeg ender nok med å kjøpe den til slutt  :P

Noen som vet hvordan det merket er i størrelsene?

Ååh, desigual *elsk* :) Fin kjole!

Jeg synes de er litt snaue i størrelsen, men det kommer litt an på hvor tight du vil ha den. Synes du ettersittende er bra kan du kjøpe i samme str som du vanligvis bruker, men vil du ha litt "å gå på" (uten at den henger og slenger) kan du vurdere å gå opp en str. I alle fall funker det sånn på kroppen min ;) 

Skrevet

Sikler på en desigual-kjole der inne, men har foreløpig klart å la være (ikke på salg og dermed dyr)

http://www.boozt.com/no/no/desigual/vest-india_4000863/4002104?navId=60075&group=listing

Fin!!

Ikke sant? 

Jeg ender nok med å kjøpe den til slutt  :P

Noen som vet hvordan det merket er i størrelsene?

Mener at min er nokså normal.

Skrevet

:roser:  :hug:

Skrevet

Den var fin! Nesten perfekt til meg også, men litt for stor og rund utringing.

Skal lure på om jeg noen gang kommer til å bestille meg noe. Jeg ser og ser og ser. Finner mye fint, men så henger jeg meg opp i en detalj og tenker jeg burde jo ha prøvd det først... Når jeg er i butikk derimot gidder jeg sjeldent å prøve. Bare holder det opp, og det passer jo! Så kunne likesågodt ha netthadlet. Er visst en terskel jeg må over det der...

Skrevet

:roser:  :hug:

Takk! Det meste blir faktisk bedre når man kan gumle browniekuler til kaffen :) 

Skrevet

Den var fin! Nesten perfekt til meg også, men litt for stor og rund utringing.

Skal lure på om jeg noen gang kommer til å bestille meg noe. Jeg ser og ser og ser. Finner mye fint, men så henger jeg meg opp i en detalj og tenker jeg burde jo ha prøvd det først... Når jeg er i butikk derimot gidder jeg sjeldent å prøve. Bare holder det opp, og det passer jo! Så kunne likesågodt ha netthadlet. Er visst en terskel jeg må over det der...

Det fine med netthandel er at du kan prøve det i ro og mak hjemme, sammen med favoritttilbehøret, sko, vesker, jakker, hårsveiser, egentlig alt du vil og bruke så lang tid foran speilet som du vil, og så bestemme deg for om du vil ha det eller ikke. 

Hvis ikke pakker du bare ned igjen og slapper på en returlapp (som sendes med kjolen), og leverer på nærmeste postkontor. Nesten litt for stressfritt har jeg funnet ut, for det er så altfor enkelt å trykke på kjøp-knappen nå... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...