Gå til innhold

Blir gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med verdens snilleste og beste mann, har to barn sammen og burde egentlig være lykkelig.

Men, så er det det at jeg ikke klarer og glemme min store kjærlighet som jeg ikke har sett på 13 år! Problemet er også det at min store kjærlighet er en mann som er 40 år eldre enn meg. Vi hadde ett forhold i ca 2 år fra jeg var 15 til jeg var 17 år. Så møttes vi ikke på ett par år før jeg traff han igjen når var 19 år. Da hadde vi ett kort men intenst forhold der jeg bodde hos han i 3 uker. Men jeg klarer ikke å glemme han, han er den eneste så får hjerte mitt til å slå dobbelt bare jeg tenker på han. Den siste tiden så har han vært i tankene mine 24 timer i døgnet og det er egentlig utrolig slitsomt. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre?

Anonymous poster hash: ea6a8...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo alltids tenke på at han nå er.....72??

Anonymous poster hash: e2113...734

Skrevet

Du kan jo alltids tenke på at han nå er.....72??

Anonymous poster hash: e2113...734

Jeg vet hvor gammel han er jeg. Det hjelper ikke det når jeg vet hvilken fantastisk mann han er....

Skrevet

Ææææøsj at en så "voksen" mann har hatt sex med en mindreårig. D du ser er med blinde øyne

Anonymous poster hash: e0642...a59

Skrevet

Ææææøsj at en så "voksen" mann har hatt sex med en mindreårig. D du ser er med blinde øyne

Ser nok absolutt ikke med blinde øyne nei. Det har gått mange år og følelsene har ikke forandret seg. Har ikke sett han på mange år men har pratet med han i telefon mange ganger. Savnet etter han blir aldri borte. Sendte endel tekstmeldinger med han i natt da jeg bare måtte ha tak i han. Vil gjerne møte han i vinterferien da vi da er i samme by, men må bare prøve å la være da jeg vet det ikke er riktig. Alt er bare ett kaos i hodet mitt.

Skrevet

En mann som har et forhold til en 15 åring og er 40 år eldre er ikke mye mann i mine øyne.

Skrevet

En mann som har et forhold til en 15 åring og er 40 år eldre er ikke mye mann i mine øyne.

Å jo skal love deg at han er mere mann enn de fleste andre. :)

Skrevet

siden en 15 åring fortsatt er ett barn kalles det vel for pedofili?

Skrevet

Ikke pedofil, men evnt hebefil. I min verden en gammal gris.

Skrevet

Les hva en pedofil er før du roper ut at han er det. Han er ikke og har aldri vært pedofil! De følelsene vi har for hverandre kan ikke styres og vi føler fortsatt like sterkt om hverandre selvom vi ikke har sett hverandre på mange år. Det er helt sprøtt at følelsene ikke har blitt mindre på alle disse årene, og det er faktisk både herlig og slitsomt på samme måte.

Skrevet

Signerer!! Æsj, det er pedofili. Æsj
Skrevet

Du kan jo prøve å få deg en jobb som hjelpepleier på gamlehjemmet han mest sannsynligvis er innlagt på :)

Anonymous poster hash: 0593f...e74
Skrevet

Du kan jo prøve å få deg en jobb som hjelpepleier på gamlehjemmet han mest sannsynligvis er innlagt på :)

Anonymous poster hash: 0593f...e74

Han er ikke innlagt på noe gamlehjem. Kan dere slutte å ødelegge tråden med slik dritt prat? Han er en fantastisk snill og god mann, og han er nok mer MANN enn mange av de dere er gift med. Jeg elsker han og vil ikke ha noe av negative ting om han her. Dere kjenner han faktisk ikke.

Skrevet

Hahahaha! Dette må jo bare være ett troll! Det er for ekkelt til å være sant!

Anonymous poster hash: 6dad6...598

Skrevet

Det er vel dette som kan kalles et traumebånd. 

Skrevet

Ok, han er en gammel mann. Problemet ditt er vel uansett at du er forelsket i en annen mann, og da spiller det vel liten rolle om han er 40 år eldre, eller 10 år yngre. Følelsene du har er det jo vanskelig å styre. Mange opplever jo dette i løpet av livet.

Men alvorlig talt - jeg tror virkelig du forstår hva som er mest rasjonelt i dette tilfellet. Noen ganger må følelsene vike. Lykke til! Ikke noe morsomt å være i en slik situasjon.

Skrevet

Ok, han er en gammel mann. Problemet ditt er vel uansett at du er forelsket i en annen mann, og da spiller det vel liten rolle om han er 40 år eldre, eller 10 år yngre. Følelsene du har er det jo vanskelig å styre. Mange opplever jo dette i løpet av livet.

Men alvorlig talt - jeg tror virkelig du forstår hva som er mest rasjonelt i dette tilfellet. Noen ganger må følelsene vike. Lykke til! Ikke noe morsomt å være i en slik situasjon.

Takk for ett konstruktivt svar. :) Ja jeg vet egentlig hva jeg burde gjøre, men det ble ikke akuratt noe lettere når jeg fikk vite at han er i samme by som vi skal til i vinterferien. Jeg skal virkelig prøve å ikke møte han, men vet ikke om jeg klarer. Jeg savner den mannen så jeg får helt vondt!

Skrevet

Stockholm syndrom? Han er jo kriminell, og du er nok blitt i eldste laget for han.....

Skrevet

Stockholm syndrom? Han er jo kriminell, og du er nok blitt i eldste laget for han.....

Er nok ikke blitt det nei. Det er meg han vil ha uansett alder. Hvor vanskelig er det å svare konstruktivt????

Skrevet

Trøst deg med at om få år ville du vært enke om du hadde vært gift med ham, muligens en rik enke, men sansynligvis enke og Sansynligvis barnløs.

Anonymous poster hash: bdc1a...37a

Skrevet

En så gammel mann som driver på med en mindreårig? Du vet at det er et overgrep og likevel er du så lost...

Anonymous poster hash: 8baf9...d29

Skrevet

En så gammel mann som driver på med en mindreårig? Du vet at det er et overgrep og likevel er du så lost...

Det er ikke overgrep så lenge jeg selv ville og hadde masse følelser for han vet du! Er det fortsatt overgrep at jeg fortsatt elsker han og at jeg mest sannsynlig kommer til å møte han igjen da? Det er nok heller du som er lost her.

Skrevet

Det er ikke overgrep så lenge jeg selv ville og hadde masse følelser for han vet du! Er det fortsatt overgrep at jeg fortsatt elsker han og at jeg mest sannsynlig kommer til å møte han igjen da? Det er nok heller du som er lost her.

Hadde foreldrene dine anmeldt denne mannen for sex med mindreårige, hadde han blitt dømt. Men jeg håper at dere ikke hadde et seksuelt forhold da du var 15.

Skrevet

Betviler ikke dine følelser for denne mannen... Men du må jo se det vi andre ser??? Kanskje han genuint hadde "rene" følelser for deg når du var 15... men det at han innledet et forhold med deg når du bare var barnet, sier meg at han ikke hadde så rene intensjoner uansett.

Han burde ha brukt fornuften til tross for egne følelser, enn å innlede et forhold med et barn. Det var en egoistisk handling og på grensen til pedofili i mine øyne... Uansett hva du måtte mene om det.  At du som mor ikke kan se dette er faktisk mer skremmende.....

Hadde han ventet til du var mer moden før han innledet et forhold med deg hadde jeg sett på det som "ekte kjærlighet".... MEN det gjorde han ikke og derav ttviler jeg på hans "rene" intensjoner og kjærlighet. Det vitner da mer på at han rett og slett var hypp på å ha sex med en 15 åring....

Anonymous poster hash: f8c58...029
Skrevet

Kall det hva du vil. En mann på 55 med en jentunge på 15 kaller jeg ekkelt.

Hadde jeg visst om en på 55 som la seg etter barn på den måten ville jeg mistenkt sterkt at han var pedofil som la seg etter litt eldre barn fordi strafferammen er mindre, men som godt kunne tenke seg noe enda yngre.... ewwwwwww.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...