beibilykke Skrevet 12. februar 2014 #51 Skrevet 12. februar 2014 Bor på Nesttun, men er ganske mobil Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum Jeg bor på skjold Treffer deg gjerne. Er 28 og har 2 barn. Anonymous poster hash: af6c7...52d jeg kan også være med straks 2 barn er 26 i mars bor på valle jente på 4 fra før Jeg bor også på valle å er 26 år,men jeg har bare ett barn kanskje kjenner vi til hverandre fra før ... hvilke skoler har du gått på?hvor gammel er barnet ?
me_87 Skrevet 12. februar 2014 #52 Skrevet 12. februar 2014 Bor på Nesttun, men er ganske mobil Hun jeg skal treffe fredag bor på en annen kant av byen, men vi skal møtes i sentrum Jeg bor på skjold Treffer deg gjerne. Er 28 og har 2 barn. Anonymous poster hash: af6c7...52d jeg kan også være med straks 2 barn er 26 i mars bor på valle jente på 4 fra før Jeg bor også på valle å er 26 år,men jeg har bare ett barn kanskje kjenner vi til hverandre fra før ... hvilke skoler har du gått på?hvor gammel er barnet ? Garantert ikke hehe! Jeg er fra Os så kjenner egentlig ingen her selv om jeg har bodd her i 2 år nå. Jeg har kun gått på skoler på Os frem til nå. Sønnen min er bare 2 år.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #53 Skrevet 12. februar 2014 Jeg lager en egen tråd jeg og linker til den her inne. Den vil være oppe om litt, må bare spise først :-D Anonymous poster hash: af6c7...52d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #54 Skrevet 12. februar 2014 påmelding her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144119725-bergensjenter-vi-m%C3%B8tes-p%C3%A5-egon-bryggen-1902-kl-18-p%C3%A5melding-her/ Anonymous poster hash: af6c7...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå